Gå til innhold

Fy fan, for noen svin!

Anbefalte innlegg

Statestikken sier forøvrig at det er trøndere som voldtar mest i Norge og også bedriver mest inscest. Datteren min sin opplysning og hun pleier å vite hva hun snakker om.

Er det da antallet eller % av hvor mange de er det da er snakk om?

Det er et forholdsvis essensielt spørsmål hvis du skal diskutere statistikk vedrørende slike saker.

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

23

• SierDuDet

12

• Ulv I Faarikaal

10

• Vincent

8

Er det da antallet eller % av hvor mange de er det da er snakk om?

Det er et forholdsvis essensielt spørsmål hvis du skal diskutere statistikk vedrørende slike saker.

Tror det var % men kan ikke svare for det var datteren min som sa det og hun er ikke hjemme. Sikkert en statistikk fra SOS-rasisme.

Det er nesten så man skulle tro at du farer med trusler her Vincent....

Hvorfor oppfører du deg som en slik drittsekk?

Han vet nok bedre enn å komme med trusler vedrørende mine sitater på dol (de står vel ikke akkurat høyt i kurs på seriøsitetsbarometeret), selv om det unektelig kunne se sånn ut.

Annonse

Men de av oss som fremdeles bryr oss reagerer uansett før noe er dømt - spesielt i saker der det ikke hersker tvil om hva som har hendt, men kun hvem av de som aktivt deltok....

Med hviket belegg kan du hevde at det f.eks i dette tilfellet "ikke hersker tvil" om hva som har hendt? Du var vel ikke der, var du vel? Jeg tviler ikke på at saken er rimelig klar, men å påstå at det ikke hersker tvil er litt drøyt.

".................."

Vi vil selvsagt ikke lemleste dem, men det er lett å tenke tanken.

Det er straffesystemet sitt feil, når man tross alt ser hvilke straffer disse folka ofte får.

Det er ikke rare greine.

Som nevnt under her: Det er noe feil når Pål Enger får over 6 år for å stjæle et maleri, mens man i praksis er ute etter under ett år for å ha voldtatt flere unger.

Ikke rart man da blir frustert og sier ting som: La oss ta livet av faenskapene.

Selv om det selvsagt er noe man sier i ren frustrasjon over straffene de måtte få.

Vi vil ikke lemleste dem skriver du ?

Vel,hadde jeg vært første man der, så tror jeg det hadde vært akkurat det jeg hadde hatt lyst til å gjøre jo !

Helt seriøst mener jeg at voldtektsforbrytere burde kunne kastreres ved lov !

Vi vil ikke lemleste dem skriver du ?

Vel,hadde jeg vært første man der, så tror jeg det hadde vært akkurat det jeg hadde hatt lyst til å gjøre jo !

Helt seriøst mener jeg at voldtektsforbrytere burde kunne kastreres ved lov !

Enig, men noen her er åpenbart av den oppfatningen av at jeg flyr rundt og lemlester overgripere på fritiden.

Jeg ville fulgt loven, uansett, dog er jeg ikke enig i loven her da straffene er for svake.

Men det er det lite jeg kan gjøre med, annet enn å irritere meg over at det er sånn.

Med hviket belegg kan du hevde at det f.eks i dette tilfellet "ikke hersker tvil" om hva som har hendt? Du var vel ikke der, var du vel? Jeg tviler ikke på at saken er rimelig klar, men å påstå at det ikke hersker tvil er litt drøyt.

".................."

Du har rett - jeg var litt for "bombastisk" og skal kritiseres for det. Det er ikke hevet over en hver tvil om hva som har hendt.

Men likevel er hva som har hendt sikkert nok til at folk må få lov til å reagere følelsesmessig - og ikke vente med det til det foreligger en rettskraftig dom.

Så du mener at for at man skal få bukt med slikt så må alle synke ned på samme nivået?

"................."

Nei - som jeg skrev så må vi være "værre" en de som opprinnelig utfører faenskap.

Hvis du synes det har noe med "nivå" å gjøre, så må det bety at vi må legge oss på nivået under - og ikke det samme....

Annonse

Han vet nok bedre enn å komme med trusler vedrørende mine sitater på dol (de står vel ikke akkurat høyt i kurs på seriøsitetsbarometeret), selv om det unektelig kunne se sånn ut.

Like fullt ser dette unektlig ut som konkrete trusler rettet mot ditt liv utenfor DOL - og det likte jeg ikke spesielt godt, for å si det slik.

En annen måte å si det på er at jeg likte det så dårlig at jeg kunne tenkt meg å besøke Vincent privat for å "gi han et solid spark bak".

En trussel? Vel - det er ment på samme måte som det Vincent skrev, så da får dere tolke det selv....

Like fullt ser dette unektlig ut som konkrete trusler rettet mot ditt liv utenfor DOL - og det likte jeg ikke spesielt godt, for å si det slik.

En annen måte å si det på er at jeg likte det så dårlig at jeg kunne tenkt meg å besøke Vincent privat for å "gi han et solid spark bak".

En trussel? Vel - det er ment på samme måte som det Vincent skrev, så da får dere tolke det selv....

"En annen måte å si det på er at jeg likte det så dårlig at jeg kunne tenkt meg å besøke Vincent privat for å "gi han et solid spark bak"."

Jeg i løpet av mine fem år på DOL mottatt to trusler av denne type. I februar var truslene av en såvidt alvorlig karaktér at det ble satt igang en rekke tiltak. Endel av disse er fortsatt tilstede.

Jeg velger å se på dine "trusler" mer som en fantasi - enn reelle.

Eller tar jeg feil, Goliath?

Du har rett - jeg var litt for "bombastisk" og skal kritiseres for det. Det er ikke hevet over en hver tvil om hva som har hendt.

Men likevel er hva som har hendt sikkert nok til at folk må få lov til å reagere følelsesmessig - og ikke vente med det til det foreligger en rettskraftig dom.

DET er jeg selvsagt ikke uenig i.

".................."

Nei - som jeg skrev så må vi være "værre" en de som opprinnelig utfører faenskap.

Hvis du synes det har noe med "nivå" å gjøre, så må det bety at vi må legge oss på nivået under - og ikke det samme....

Og du tror at hvis "vi" legger oss på et lavere nivå enn dette avskummet, så vil det begrense seg til tilfeller hvor det er snakk om å straffe skyldige kriminelle? Tvilsomt, iom. at menneskenaturen sjelden fungerer slik.

"................."

Ulv I Faarikaal

Hmmm...jeg leste det om igjen og om igjen, men lurer fortsatt; hvor er rassismen? De skriver jo ganske enkelt at det var en gjeng kosovoalbanske og norske gutter? Hallo?

".................."

Jeg "savner" også rasismen. At noen av drittsekkene er kosovolbanere, er (forhåpentlig) et faktum, ikke rasisme.

Politiet har fremdels lov å ettersøke f eks en person med vitenamesisk utseende, noe som er et kjennetegn (som f eks rødt hår), ikke rasisme.

Ulv I Faarikaal

Dine meninger kan koste deg jobben.

Har du tenkt på det?

Får antirasistene høre at en offisiell person deltar i innvandringspolitikken med noe som ikke gavner innvandrere (selv om det er ugjendrivelige fakta), Slår rasistspøkelset ned som en åsgårdsrei og stempler vedkommende slik at h*n aldri mer får jobber. Jeg kan tenke meg at å si at man ikke liker kebab kan få konsekvenser, også å si at man ikke er intressert i fremmedkultur er meget risikabelt. Man må klappe etter en fremmedkulturvisning, selv om man syns det låter grusomt og ikke er interessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...