Gå til innhold

Fy fan, for noen svin!

Anbefalte innlegg

Får antirasistene høre at en offisiell person deltar i innvandringspolitikken med noe som ikke gavner innvandrere (selv om det er ugjendrivelige fakta), Slår rasistspøkelset ned som en åsgårdsrei og stempler vedkommende slik at h*n aldri mer får jobber. Jeg kan tenke meg at å si at man ikke liker kebab kan få konsekvenser, også å si at man ikke er intressert i fremmedkultur er meget risikabelt. Man må klappe etter en fremmedkulturvisning, selv om man syns det låter grusomt og ikke er interessert.

Og dette har du selvsagt "bevis" for (eller kan dokumentere), eller er det bare mer løgn og løse påstander for å skape hat?

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

23

• SierDuDet

12

• Ulv I Faarikaal

10

• Vincent

8

Ulv I Faarikaal

Og dette har du selvsagt "bevis" for (eller kan dokumentere), eller er det bare mer løgn og løse påstander for å skape hat?

Dette er ikke stortinget, og jeg skal heller ikke ta doktorgrad, derfor sier jeg hva jeg mener, så får du akseptere eller la være. Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter, ikke en jævel tør å ytre noe negativt om innvandringspolitkk lenger, selv ikke med ugjendrivelige fakta. Så å dokumentere er bortkastet, omtrent som vann på gåsa, eller som bensin på ilden i andre kretser.

Jeg er fremdeles like lei av å få ansvaret for hva noen få rasistgærninger foretar seg, og at en liten gruppe stiller et helt folk til ansvar for et brutalt og unødvendig mord som tre gærninger begikk.

Og at noen få gærninger sverter et helt folk og skaper rasisme ved sine mange og brutale handlinger i gjenger hvor alle eller mange kommer fra samme land og er første- eller andregenerasjons innvandrere.

Dette er ikke stortinget, og jeg skal heller ikke ta doktorgrad, derfor sier jeg hva jeg mener, så får du akseptere eller la være. Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter, ikke en jævel tør å ytre noe negativt om innvandringspolitkk lenger, selv ikke med ugjendrivelige fakta. Så å dokumentere er bortkastet, omtrent som vann på gåsa, eller som bensin på ilden i andre kretser.

Jeg er fremdeles like lei av å få ansvaret for hva noen få rasistgærninger foretar seg, og at en liten gruppe stiller et helt folk til ansvar for et brutalt og unødvendig mord som tre gærninger begikk.

Og at noen få gærninger sverter et helt folk og skaper rasisme ved sine mange og brutale handlinger i gjenger hvor alle eller mange kommer fra samme land og er første- eller andregenerasjons innvandrere.

Du skriver: "Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter"

Igjen - løst preik og løgn.

Jeg kunne likeledes påstå at "UiF er en barnemorder" og at "Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter"....

Du lyver!

Og din hensikt er å spre hat.

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter"

Igjen - løst preik og løgn.

Jeg kunne likeledes påstå at "UiF er en barnemorder" og at "Dokumnetasjonen finnes, men vi vet begge hvor langt inne dette sitter"....

Du lyver!

Og din hensikt er å spre hat.

Du er gjennomskuet ! Dette har du lært på kurs hos SOS rasisme, dermed basta, din løgner.

En gammmel dame jeg kjenner er redd store negre, skal vi slå henne i hjæl ?

Du er gjennomskuet ! Dette har du lært på kurs hos SOS rasisme, dermed basta, din løgner.

En gammmel dame jeg kjenner er redd store negre, skal vi slå henne i hjæl ?

Du fremsetter KUN løgnaktige påstander, som du ikke kan dokumentere.

Og man behøver ingen "kurs" hos SOS Rasisme for å påpeke at du farer med løgn og hat.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Skjær balla av dem og for kråkene med de. Norske eller utenlandske, putt en dynamittgubbe oppi ræva deres og tenn på.

Jeg syns slike folkelige ytringer er på sin plass, også før vi vet hvem som er skyldige. Når vi vet hvem som beviselig har gjort det, skal jeg stille opp og hjelpe til. Før vi har bevis og dom kan vi bare forbanne slike handlinger generelt, for å tydelig markere avsky.

Ulv I Faarikaal

Du sprer om deg med sur galle om "våre nye landsmenn", "muslimer" og "innvandrere", og gjør ditt ytterste for å yppe til hat.

At du har misforstått er helt tydelig, men før jeg oppklarer det, vil jeg spørre hvorfor du misforstår hele tida, og kan jeg forvente at du fortsetter med det ?

At du har misforstått er helt tydelig, men før jeg oppklarer det, vil jeg spørre hvorfor du misforstår hele tida, og kan jeg forvente at du fortsetter med det ?

Igjen flere "bortforklaringer" fra deg.

Jeg har ikke "misforstått deg" men forholder meg til det du har skrevet, og som jeg har avslørt er løgn.

Annonse

"En annen måte å si det på er at jeg likte det så dårlig at jeg kunne tenkt meg å besøke Vincent privat for å "gi han et solid spark bak"."

Jeg i løpet av mine fem år på DOL mottatt to trusler av denne type. I februar var truslene av en såvidt alvorlig karaktér at det ble satt igang en rekke tiltak. Endel av disse er fortsatt tilstede.

Jeg velger å se på dine "trusler" mer som en fantasi - enn reelle.

Eller tar jeg feil, Goliath?

Som jeg sa: "En trussel? Vel - det er ment på samme måte som det Vincent skrev, så da får dere tolke det selv...."

Og da er vel du den beste til å svare på spørsmålet ditt Vincent?

Likte forresten godt din formulering som nesten kunne leses som en dårlig skjult trussel til av deg: "I februar var truslene av en såvidt alvorlig karaktér at det ble satt igang en rekke tiltak. ENDEL AV DISSE ER FORTSATT TIL STEDE".....he-he. Hva har du gjort for noe nå da Vincent? Eller er du bare blitt skvetten?

Når jeg jobbet som dørvakt for noen år siden ble jeg svært ofte truet på livet av noen av våre "nye landsmenn" (samt en drittfull bondegutt fra landet husker jeg:-). Men jeg kan ikke huske at noen satte i gang noen tiltak for oss av den grunn.

Men så var vi kanskje heller ikke så skvetne da...for ellers så tar man vel ikke slike dårlig betalte risikoer, hvis man bekymrer seg for mye? Men jeg må si jeg ble nyskjerrig på hva du har rotet deg bort i nå. For det skal mye til før "det blir iverksatt en rekke tiltak" for noen.

Da skal du få et råd - og det er å bruke noen som vet hva de gjør, hvis det virkelig er alvorlig....

Men for en som bekymrer seg for uttrykket "et kraftig spark bak", så er det kanskje ikke så farlig lell...?

Uansett - lykke til!

"En annen måte å si det på er at jeg likte det så dårlig at jeg kunne tenkt meg å besøke Vincent privat for å "gi han et solid spark bak"."

Jeg i løpet av mine fem år på DOL mottatt to trusler av denne type. I februar var truslene av en såvidt alvorlig karaktér at det ble satt igang en rekke tiltak. Endel av disse er fortsatt tilstede.

Jeg velger å se på dine "trusler" mer som en fantasi - enn reelle.

Eller tar jeg feil, Goliath?

he-he...jeg leste innlegget ditt en gang til, og fant ut at det du faktisk skrev var at du på DOL har mottatt så "alvorlige" trusler, etter hva du har oppfattet, at det har blitt iverksatt en rekke tiltak (av "tredjeperson" må man anta) som nå fremdeles er aktive!

Hvordan i all verden har du fått til det da Vincent?

Med tanke på hvordan andre her på DOL kan provosere (meg selv inkludert) - uten at det har ført til noe som er blitt oppfattet som "alvorlig i RL" - så var jo det en liten tankevekker - med et skjevt smil rundt munnen...

I tilfelle du virkelig snakker sant og ikke overdriver (og hvis nervene av den grunn ligger utenpå kroppen), så kan jeg berolige deg med at jeg overhode ikke har tenkt til å gi den et solid spark bak - om ikke bare for morro skyld skulle vi treffes i RL:-)

Du får heller ta kontakt hvis du trenger litt hjelp....

Mvh

he-he...jeg leste innlegget ditt en gang til, og fant ut at det du faktisk skrev var at du på DOL har mottatt så "alvorlige" trusler, etter hva du har oppfattet, at det har blitt iverksatt en rekke tiltak (av "tredjeperson" må man anta) som nå fremdeles er aktive!

Hvordan i all verden har du fått til det da Vincent?

Med tanke på hvordan andre her på DOL kan provosere (meg selv inkludert) - uten at det har ført til noe som er blitt oppfattet som "alvorlig i RL" - så var jo det en liten tankevekker - med et skjevt smil rundt munnen...

I tilfelle du virkelig snakker sant og ikke overdriver (og hvis nervene av den grunn ligger utenpå kroppen), så kan jeg berolige deg med at jeg overhode ikke har tenkt til å gi den et solid spark bak - om ikke bare for morro skyld skulle vi treffes i RL:-)

Du får heller ta kontakt hvis du trenger litt hjelp....

Mvh

Truslene ble framsatt på bakgrunn av innlegg jeg hadde på DOL. De ble -ikke- framsatt på DOL, men ad andre veier. De var høyst reelle, og ble en politisak. Det medførte bl.annet varig skifte av lokasjon, samt noen andre tiltak - noen er fortsatt tilstede. Kilden er avslørt, men saken er ikke helt avsluttet.

Hmmm...jeg leste det om igjen og om igjen, men lurer fortsatt; hvor er rassismen? De skriver jo ganske enkelt at det var en gjeng kosovoalbanske og norske gutter? Hallo?

".................."

Nå har jeg lurt så lenge på dette, så nå spør jeg! :-)

Hvorfor lager du alltid en sånn ".................."

etter hvert innlegg, før signaturen din? BETYR det no'?

Truslene ble framsatt på bakgrunn av innlegg jeg hadde på DOL. De ble -ikke- framsatt på DOL, men ad andre veier. De var høyst reelle, og ble en politisak. Det medførte bl.annet varig skifte av lokasjon, samt noen andre tiltak - noen er fortsatt tilstede. Kilden er avslørt, men saken er ikke helt avsluttet.

Det var ikke bra Vincent - og da beklager jeg kommentarene mine.

Jeg har selv faktisk opplevd "smårare" folk på DOL i RL, men aldri noe som har vært truende.

Jeg vet og forstår at du høyst sansynlig ikke vil svare på det jeg da lurer på, men er personen fremdeles aktiv på DOL og hvem er/var det (med nick)?

Og ikke minst var det leit å høre at du har blitt utsatt for noe slikt. Uskyldig morro og fleiping er så sin sak, men noe slikt som du forteller om her er verre å oppleve enn de fleste kan forstå uten å ha vært oppe i det.

Lykke til Vincent!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...