Gå til innhold

Fy fan, for noen svin!

Anbefalte innlegg

Det var ikke bra Vincent - og da beklager jeg kommentarene mine.

Jeg har selv faktisk opplevd "smårare" folk på DOL i RL, men aldri noe som har vært truende.

Jeg vet og forstår at du høyst sansynlig ikke vil svare på det jeg da lurer på, men er personen fremdeles aktiv på DOL og hvem er/var det (med nick)?

Og ikke minst var det leit å høre at du har blitt utsatt for noe slikt. Uskyldig morro og fleiping er så sin sak, men noe slikt som du forteller om her er verre å oppleve enn de fleste kan forstå uten å ha vært oppe i det.

Lykke til Vincent!

Mvh

Ja, det er mye rare mennesker i verden.

Jeg har blitt en erfaring, eller fem, rikere.

Vedkommende hadde, etter det jeg tror, bare tilfeldig "kontakt" på DOL. Saken har ingenting med DOL å gjøre, men med en interesse jeg har utenfor DOL - noe jeg tastet noen linjer eller femti om. For å si det sånn: jeg tror ikke vi akkurat hadde felles interesser.

Jeg for min del håper saken snart er avsluttet helt, og at jeg kan gå en solrik sommer i møte. Påsken har i såmåte ikke vært skuffende.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

23

• SierDuDet

12

• Ulv I Faarikaal

10

• Vincent

8

Ha-vanskelig

Han vet nok bedre enn å komme med trusler vedrørende mine sitater på dol (de står vel ikke akkurat høyt i kurs på seriøsitetsbarometeret), selv om det unektelig kunne se sånn ut.

Hei,

Parantesen din vitner om god selvinnsikt. Ett fremskritt. Jeg håper det ikke blir "ett skritt frem og to tilbake".

Keep up the good work!!

Med vennlig påskehilsen,

Ja, det er mye rare mennesker i verden.

Jeg har blitt en erfaring, eller fem, rikere.

Vedkommende hadde, etter det jeg tror, bare tilfeldig "kontakt" på DOL. Saken har ingenting med DOL å gjøre, men med en interesse jeg har utenfor DOL - noe jeg tastet noen linjer eller femti om. For å si det sånn: jeg tror ikke vi akkurat hadde felles interesser.

Jeg for min del håper saken snart er avsluttet helt, og at jeg kan gå en solrik sommer i møte. Påsken har i såmåte ikke vært skuffende.

:-)

Da ønsker jeg deg en riktig god påske videre!

Mvh

Gjest jeg har spydd

Og jeg er enda kvalmere av trangsynte naive idioter som deg.

Kan du ikke heller stille deg opp som levende skjold i ett eller annet land som du synes fortjener det?

Du trives jo likevel ikke her, og de fleste av "oss" trives heller ikke med deg her.....

Du har ingen enerett her, og viser din sneversynte idiotiske arroganse med ditt innlegg. Det er mennesker som deg som gj;r verden vanskelig. Hold deg unna mine innlegg.

Du har ingen enerett her, og viser din sneversynte idiotiske arroganse med ditt innlegg. Det er mennesker som deg som gj;r verden vanskelig. Hold deg unna mine innlegg.

Det er nettopp din sneversynte idiotiske arroganse med ditt innlegg som provoserte meg her.

Med så lav tolleranseterskel og et slikt temperament som du viser her - kombinert med en tydelig "enkel intelligens" - så forstår jeg hvorfor man finner så mange stein- og brannbombekastende norske "fredselskere" i demonstrasjonstog i Norge. Du må være et svært godt eksempel på slike dobbeltmoralister.

Og du kan jo tro at jeg vil holde meg unna dine innlegg....spesielt på oppfordring fra en slik tulling som deg.

Gjest jeg har spydd

Det er nettopp din sneversynte idiotiske arroganse med ditt innlegg som provoserte meg her.

Med så lav tolleranseterskel og et slikt temperament som du viser her - kombinert med en tydelig "enkel intelligens" - så forstår jeg hvorfor man finner så mange stein- og brannbombekastende norske "fredselskere" i demonstrasjonstog i Norge. Du må være et svært godt eksempel på slike dobbeltmoralister.

Og du kan jo tro at jeg vil holde meg unna dine innlegg....spesielt på oppfordring fra en slik tulling som deg.

Tenk sa liten intelligense, og du oppdaget ikke engang at jeg ikke er norsk.

Annonse

Tenk sa liten intelligense, og du oppdaget ikke engang at jeg ikke er norsk.

"Tenk sa liten intelligense, og du oppdaget ikke engang at jeg ikke er norsk."

Her "oppdager" jeg ikke en gang hva det er du forsøker å si.

Men jeg velger å tro at det skyldes innlegget i større grad enn min intelligens....

Men jeg velger å tro at det skyldes innlegget i større grad enn min intelligens....

Er jo ikke så greit å skjønne hva vedkommende sier med spy i munnen ..... *S*

Er jo ikke så greit å skjønne hva vedkommende sier med spy i munnen ..... *S*

He-he....kanskje det er derfor jeg ikke klarte å se at h*n hadde sagt "liten intelligense" noe sted. Vedkommende tenkte å si det, men fikk aldri gjort det fordi kjeften var full av spy...?

Men å tro at jeg burde forstått at vedkommende hadde til hensikt å si/skrive det - og på en slik måte at det fremkom at vedkommende ikke er norsk - det er vel å ha en noe vel stor tiltro til mine synske evner...?

Gjest jeg har spydd

Ut fra dine svar vurderer jeg din intelligense. Du mener at jeg er en demonstrerende steinkaster. Du kaster i hvert fall tilbake og setter deg i et dommersete. For en arroganse.

He-he....kanskje det er derfor jeg ikke klarte å se at h*n hadde sagt "liten intelligense" noe sted. Vedkommende tenkte å si det, men fikk aldri gjort det fordi kjeften var full av spy...?

Men å tro at jeg burde forstått at vedkommende hadde til hensikt å si/skrive det - og på en slik måte at det fremkom at vedkommende ikke er norsk - det er vel å ha en noe vel stor tiltro til mine synske evner...?

Jeg har ingen tiltro til dine evner, du bekrefter det jeg pr;vde [ f[ frem da jeg skrev f;rst.

Jeg har ingen tiltro til dine evner, du bekrefter det jeg pr;vde [ f[ frem da jeg skrev f;rst.

Sitat: "du bekrefter det jeg pr;vde [ f[ frem da jeg skrev f;rst."

Kanskje du skulle oversette for meg? :-)

Men jeg skjønner hva du mener, og er selvfølgelig like uenig med deg fremdeles.

Annonse

Sitat: "du bekrefter det jeg pr;vde [ f[ frem da jeg skrev f;rst."

Kanskje du skulle oversette for meg? :-)

Men jeg skjønner hva du mener, og er selvfølgelig like uenig med deg fremdeles.

Du kan være så mye uenig med meg som du bare vil. Det er ikke vanskelig å få deg til å fyke opp. Tenker du noen sinne igjennom hvordan nyanser i språkbruk kan forårsake store følelsesutbrudd? Tenker du noensinne igjennom hvor vanskelig det er for utlendinge og forstå at det ene ordet passer utmerket på byen, men ikke andre steder?

Barn hører på skolen at de ikke har lov å bruke ord som pappaene til vennene bruker hjemme osv.

Du kan være så mye uenig med meg som du bare vil. Det er ikke vanskelig å få deg til å fyke opp. Tenker du noen sinne igjennom hvordan nyanser i språkbruk kan forårsake store følelsesutbrudd? Tenker du noensinne igjennom hvor vanskelig det er for utlendinge og forstå at det ene ordet passer utmerket på byen, men ikke andre steder?

Barn hører på skolen at de ikke har lov å bruke ord som pappaene til vennene bruker hjemme osv.

Sitat: "Det er ikke vanskelig å få deg til å fyke opp. Tenker du noen sinne igjennom hvordan nyanser i språkbruk kan forårsake store følelsesutbrudd?"

Les det du selv har skrevet i denne tråden, og hvordan språkbruken din har vært.

Legg så merke til at min språkbruk alltid har vært rettet inn mot språkbruken i innlegget jeg har svart på.

Les så sitatet over hentet fra ditt siste innlegg og legg merke til hvor godt den påstanden og det spørsmålet passer til deg - og ikke til meg.

Ta en titt i speilet før du lar sinnet løpe av med deg....

På bakgrunn av det du har skrevet her, så antar jeg at "jeg har spydd" og "bebba" er en og samme person - i og med at du skriver i første innlegg fra bebba: "Jeg har ingen tiltro til dine evner, du bekrefter det jeg prøvde å få frem da jeg skrev først."

Når du "skrev først", så kan det bare ha vært innlegg fra "jeg har spydd" - hvis ikke gir ikke den setningen noen mening.

Tar jeg feil, så beklager jeg - men da gir heller ikke det du skriver noen mening....

På bakgrunn av det du har skrevet her, så antar jeg at "jeg har spydd" og "bebba" er en og samme person - i og med at du skriver i første innlegg fra bebba: "Jeg har ingen tiltro til dine evner, du bekrefter det jeg prøvde å få frem da jeg skrev først."

Når du "skrev først", så kan det bare ha vært innlegg fra "jeg har spydd" - hvis ikke gir ikke den setningen noen mening.

Tar jeg feil, så beklager jeg - men da gir heller ikke det du skriver noen mening....

Det spiller ingen rolle hva som gir noen mening her. Jeg vet ikke hva du vil fram til i det hele tatt og hvorfor du er så sint. Logikken din forstår jeg ikke. Argumentene ikke heller. Jeg har ikke tenkt å fortsette denne diskusjonen. Jeg er ikke samme person som "jeg har spydd", og jeg beklager at jeg har uttrykt meg feil. Jeg reagerer på følelsene i innleggene dine og forstår ikke hvorfor du på død og liv må forsvare innleggene dine. Dette er et møtested hvor alle kan komme med sine tanker og det kan vel ikke være så viktig hva noen mener og ikke mener. Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

Det spiller ingen rolle hva som gir noen mening her. Jeg vet ikke hva du vil fram til i det hele tatt og hvorfor du er så sint. Logikken din forstår jeg ikke. Argumentene ikke heller. Jeg har ikke tenkt å fortsette denne diskusjonen. Jeg er ikke samme person som "jeg har spydd", og jeg beklager at jeg har uttrykt meg feil. Jeg reagerer på følelsene i innleggene dine og forstår ikke hvorfor du på død og liv må forsvare innleggene dine. Dette er et møtested hvor alle kan komme med sine tanker og det kan vel ikke være så viktig hva noen mener og ikke mener. Dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

Hvorfor tror du at jeg er sint?

Jeg er her for å more meg, og få uttrykt mine meninger.

Selv så trodde jeg at det var du som var sint.

Og siden ditt første innlegg til meg som "bebba" inneholdt denne teksten: "du bekrefter det jeg prøvde å få frem da jeg skrev først".

Da må du jo ha skrevet tidligere, og det er jo bare "jeg har spydd" som jeg har diskutert med her.

At du ikke lenger ønsker å forklare deg, og svare på mine spørsmål er helt opp til deg.

At du ikke kan forstå hvorfor jeg forsvarer innleggene mine når jeg fremdeles mener de er "riktige", er ditt problem.

Hvilke andre problemer du har vet jeg ikke.....

For hvis du mener det ikke er så viktig hva andre mener her - hvorfor reagerer du da så voldsomt på mine innlegg??

ps: du behøver selvfølgelig ikke svare meg....

Hvorfor tror du at jeg er sint?

Jeg er her for å more meg, og få uttrykt mine meninger.

Selv så trodde jeg at det var du som var sint.

Og siden ditt første innlegg til meg som "bebba" inneholdt denne teksten: "du bekrefter det jeg prøvde å få frem da jeg skrev først".

Da må du jo ha skrevet tidligere, og det er jo bare "jeg har spydd" som jeg har diskutert med her.

At du ikke lenger ønsker å forklare deg, og svare på mine spørsmål er helt opp til deg.

At du ikke kan forstå hvorfor jeg forsvarer innleggene mine når jeg fremdeles mener de er "riktige", er ditt problem.

Hvilke andre problemer du har vet jeg ikke.....

For hvis du mener det ikke er så viktig hva andre mener her - hvorfor reagerer du da så voldsomt på mine innlegg??

ps: du behøver selvfølgelig ikke svare meg....

Hvis du ikke tror på det jeg skrev er det greit for meg. Jeg har beklaget en gang og kan godt gjøre det engang til at jeg blandet sammen da jeg skrev at jeg hadde fått frem det jeg ville.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...