punk kid144 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 hey igjen! Lurer på noe igjen jeg..... De fleste ungdommer drikker alkohol, om de ikke drikker seg fulle så drikker de litt i alle fall. Jeg derimot har alltid vært bestemt på å være avholds,og har aldri rørt alkohol. Vennene mine drikker, ikke sånn at de gjør det hele tiden, men de drikker om de vil lissom.Føler meg litt utenfor på fester og sånn, for der drikker alle. Men jeg er like bestemt på å ikke drikke. Er jeg veldig rar siden jeg ikke vil røre alkohol i det hele tatt? jeg røyker ikke heller. Er det kjedelig med folk som er avholds?Føler meg ofte som en raring når alle går med en flaske med alkohol, mens jeg går med en is-te i hånda. Er det negativt å være avholds? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SanSao Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Walla. Jeg hadde det samme problemet gjennom hele ungdoms skolen.Riktig nok var det ingen i "hoved" venne kretsen min som drakk,men de fleste i klassen og ellers på skolen. Jeg hadde ikke bestemt meg for IKKE å drikke,men det virket liksom ikke så fristene nå du hver helg så kompisene dine ligge i en grøft og spy og ikke kunne ta vare på seg selv.Kjøp deg noe å drikke og vent til rette anledningen.En fest hos en av beste kameratene dine eller noe.Ta det helt rolig og begynn forsiktig.Det er jo ikke snakk om å drikke seg full,men har du ikke drukket før så holder det lenge med og hive innpå 4-5rus brus ect. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punk kid144 Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Walla. Jeg hadde det samme problemet gjennom hele ungdoms skolen.Riktig nok var det ingen i "hoved" venne kretsen min som drakk,men de fleste i klassen og ellers på skolen. Jeg hadde ikke bestemt meg for IKKE å drikke,men det virket liksom ikke så fristene nå du hver helg så kompisene dine ligge i en grøft og spy og ikke kunne ta vare på seg selv.Kjøp deg noe å drikke og vent til rette anledningen.En fest hos en av beste kameratene dine eller noe.Ta det helt rolig og begynn forsiktig.Det er jo ikke snakk om å drikke seg full,men har du ikke drukket før så holder det lenge med og hive innpå 4-5rus brus ect. Grunnen til at jeg er avholds er jo fordi jeg har vært på fest hvor folk jeg kjente var drita. De var helt annerledes og skikkelig duste og sånn. Noen dreit seg ut skikkelig og gikk fra festen uten å ta med seg lommebøker,mobil,klær osv. Da bestemte jeg meg for å aldri drikke. Jeg ville bare ikke bli sånn, og sånn føler jeg det enda. De fleste jeg kjenner liker ikke det de drikker engang, de bare drikker for å bli fulle virker det som. Jeg skjønner ikke helt vitsen lissom. Drikke noe de ikke liker engang for å bli fulle? så blir de i tilleg skikkelig duste når de er fulle. Man føler seg raskt ganske kjedelig når man er på en fest hvor alle er drita og helt i hundre, mens du bare står der og vil heller prate med folk og gjerne huske hva du snakket om når du våkner dagen etterpå. EN lett løsning er jo å drite å gå på fest lissom, det vet jeg. Bare lurer på hva dere andre mener. Er jeg veldig kjip? bør jeg fortsette å holde på det jeg mener, eller drikke? kanskje jeg overreagerer...... håper noen tar seg tid til å svare.....thnx! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei,du er ikke fjern! Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du kan nok føle det slik på grunn av at du er en av de fåtallet av ungdommene som verken røyker eller drikker, og at de fleste ungdommene på din alder derimot drikker og røyker. Har selv ei venninne som er avholdsmenneske til både røyk og alkohol, og jeg må innrømme at jeg berundrer ho sterkt at hun klarer å stå i mot presset fra andre ungdommer om å røyke og å drikke alkohol. Har verken røyket eller røyker,men drev og drakk alkohol og var ute på byen av og til før ca. 1 gang i måneden,men så fikk jeg meg en kjæreste som drakk sjeldent,ikke var på byen og ikke røyket.Da dro jeg ikke så ofte på fester lengre eller på byen heller,men jeg kan jo ta meg en tur på en fest eller ut på byen innimellom,men da drar jeg dit ikke for å drikke og røyke.Da holder jeg meg heller til brusen. Jeg har også funnet ut av at livet er mye mer enn å røyke og drikke alkohol og dra på fest, så jeg fordriver som regel tiden med noe annet i stedet for. Det er greit å feste uten å drikke alkohol og å røyke,men det er kanskje ikke greit å føle seg helt utenfor i og med at man ikke driver med noen av disse tingene heller og føler at andre som er på den festen holder deg utenfor det såkalte fellesskapet.. Men jeg vil i allefall si at jeg er svært stolt av deg at du motstår det å drikke alkohol og røyke, og si at du er i allefall en av fåtallet på din alder som verken røyker eller drikker. Hvis du er 18år og har sertifikat, så kan du tilby deg å være sjafør på festene mot betaling, for da kan du jo være litt med i fellesskapet,mens du samtidig kan tjene noen ekstra kroner på det. Synes forresten at du skal være den du er og gjøre det du vil når det gjelder angående røyking og drikking, og ikke la andre personer ha innvirkning på deg og avgjøre hva du skal gjøre.Ta dine egne selvstendige avgjørelser på det. Du er IKKE fjern hvis du er avholds til røyk og alkohol,men det er derimot mange andre på din alder som ikke er så avholds som du er,så hvorfor følge fleste parten Hvor gammel er du forresten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svar til SanSao Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Walla. Jeg hadde det samme problemet gjennom hele ungdoms skolen.Riktig nok var det ingen i "hoved" venne kretsen min som drakk,men de fleste i klassen og ellers på skolen. Jeg hadde ikke bestemt meg for IKKE å drikke,men det virket liksom ikke så fristene nå du hver helg så kompisene dine ligge i en grøft og spy og ikke kunne ta vare på seg selv.Kjøp deg noe å drikke og vent til rette anledningen.En fest hos en av beste kameratene dine eller noe.Ta det helt rolig og begynn forsiktig.Det er jo ikke snakk om å drikke seg full,men har du ikke drukket før så holder det lenge med og hive innpå 4-5rus brus ect. Hva er vitsen med å hive innpå så mye med 4-5 rusbrus etc.,når man likevel kan klare seg med 1-2 rusbrus etc.? Var det ikke du som sa at han skulle begynne forsiktig.Det å hive inn på 4-5rusbrus etc.,vil ikke jeg kalle å begynne forsiktig og ta det med ro. Hva er vitsen med å ligge i grøfta å spy slik som kompisene gjør på en fest? Å oppfordre noen til å kjøpe "drikke" og vente på den rette anledningen, er jo et dumt forslag. Det er jo greit å drikke litt til en fest,men å hive inn på 4 -5 rusbrus, er jo å overdrive litt i allefall når det er den første gangen som man drikker synes i allefall jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har forståelse for det Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Grunnen til at jeg er avholds er jo fordi jeg har vært på fest hvor folk jeg kjente var drita. De var helt annerledes og skikkelig duste og sånn. Noen dreit seg ut skikkelig og gikk fra festen uten å ta med seg lommebøker,mobil,klær osv. Da bestemte jeg meg for å aldri drikke. Jeg ville bare ikke bli sånn, og sånn føler jeg det enda. De fleste jeg kjenner liker ikke det de drikker engang, de bare drikker for å bli fulle virker det som. Jeg skjønner ikke helt vitsen lissom. Drikke noe de ikke liker engang for å bli fulle? så blir de i tilleg skikkelig duste når de er fulle. Man føler seg raskt ganske kjedelig når man er på en fest hvor alle er drita og helt i hundre, mens du bare står der og vil heller prate med folk og gjerne huske hva du snakket om når du våkner dagen etterpå. EN lett løsning er jo å drite å gå på fest lissom, det vet jeg. Bare lurer på hva dere andre mener. Er jeg veldig kjip? bør jeg fortsette å holde på det jeg mener, eller drikke? kanskje jeg overreagerer...... håper noen tar seg tid til å svare.....thnx! Negative sider med å drikke alkohol: 1 Du driter deg loddrett ut. 2: Du husker ikke hva man gjør og prater med folk om på festen. 3: Du blir dårlig eller full 4: Du blir fyllesyk dagen etter på. 5: Da tenker man ikke logisk og gjør idiotiske ting.altså ikke bruker hodet og vettet. Jeg skjønner deg veldig godt at du ikke vil drite deg ut i fylla, fordi du vil være klar over hva du gjør for noe. Selv så synes jeg at det ikke går ann å snakke med folk som er litt påvirket eller ganske fulle.Dem kommer jo bare med vrøvl likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blame Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg synes du er tøff, jeg. Stå på ditt! Kanskje ikke så mange på din alder vil innrømme det, men innerst inne tror jeg nok de beundrer deg for at du klarer å stå i mot presset. Du vil ha mye igjen for det senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
megvel Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har aldri vært "drita full", og har heller ikke lyst til å være det. Når jeg har drukket et par glass synes jeg simpelthen alkoholen begynner å smake drittvondt, og får ikke lyst til på mer. Derimot pleier jeg å ta meg et glass eller to når jeg er på pøbb med noen jeg kjenner og vi prater og greier. Synes det er ålreit. Nærmest hele Europa har jo også lang tradisjon for vin. Så, joa, folk kan vel gjøre som de vil med dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til punken Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 NEI!! Fortsett med dette, du:) Du er jo den kule! Om de ikke ser det nå, så innser de det senere.. og da angrer de bakrus og dumme ting de gjorde i fylla. Tenk på hvor mye tid de ødelegger fordi de ikke er i form etter en fest! Og dessuten er det ikke gøy å ikke huske ting. Drikk din iste du, og ikke begynn med alkohol eller røyk. Det er også på vei "inn" å være avholds. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venn29 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hva er vitsen med å hive innpå så mye med 4-5 rusbrus etc.,når man likevel kan klare seg med 1-2 rusbrus etc.? Var det ikke du som sa at han skulle begynne forsiktig.Det å hive inn på 4-5rusbrus etc.,vil ikke jeg kalle å begynne forsiktig og ta det med ro. Hva er vitsen med å ligge i grøfta å spy slik som kompisene gjør på en fest? Å oppfordre noen til å kjøpe "drikke" og vente på den rette anledningen, er jo et dumt forslag. Det er jo greit å drikke litt til en fest,men å hive inn på 4 -5 rusbrus, er jo å overdrive litt i allefall når det er den første gangen som man drikker synes i allefall jeg. enig! liker ikke svaret fra sansao.. virker som han vil ha deg til å drikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venn29 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du skal selvsagt ikke drikke noe du ikke vil! Ja, jeg gjorde det da jeg var 18. Ser folk begynner å drikke tidligere nå.. dumt. Du er ikke fjern, du bør holde deg avholds.. ikke bry deg om presset, som jeg vet er der. Hvor gammel er du? Mange har dessuten one night stands i fylla som de angrer på alltid senere! (Meg selv inkludert.) Og man sier dumme ting, som du sier så kan man lett miste ting, bruker pengene opp på drikke og andre ting. Ikke gøy å spy, så man kan spørre seg hvorfor man drikker så mye. Det blir vel en vane. Hold deg unna drikkingen du! De blir nok voksne etter hver. Det sansao skrev er jeg altså helt uenig i. Man kan da ikke starte med 5-6 rusbrus.. høres ut som han vil ha deg i gang med drikking, så han forsto nok ikke innlegget ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hei punk kid. Har lest en del av innleggene dine her inne i det siste, og personlig har jeg funnet mye interessant i dem Du er IKKE teit fordi du ikke drikker,tvert i mot! Skjønner litt hvordan du har det.. Jeg er 15 år, aldri rørt alkohol,aldri drukket,aldri røyket,aldri hatt sex o.l Men dette går greit for meg.. jeg har mine prinsipp også får andre ha sine. Jeg vet hva jeg er og står for, så får andre selv bestemme hva de er og står for. Heldigvis er jeg så heldig at jeg har mange supre venner som er helt enig i mine holdninger og som støtter meg 100%.. uten dem ville det nok vært mye tøffere. Nei, du er ikke treig! Du er tøff som har stått i mot presset,og det er bra at du setter dine egne grenser. Å være fyllesjuk virker da ikke så utrolig morsomt, gjør det vel? Nei.. du virker som en som har fornuften i behold, og ikke gi opp bare fordi "det virker treigt" De fleste som sier det de har gjort overdriver nok også en smule... Stå på videre=) Påskeklem fra, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punk kid144 Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Hei punk kid. Har lest en del av innleggene dine her inne i det siste, og personlig har jeg funnet mye interessant i dem Du er IKKE teit fordi du ikke drikker,tvert i mot! Skjønner litt hvordan du har det.. Jeg er 15 år, aldri rørt alkohol,aldri drukket,aldri røyket,aldri hatt sex o.l Men dette går greit for meg.. jeg har mine prinsipp også får andre ha sine. Jeg vet hva jeg er og står for, så får andre selv bestemme hva de er og står for. Heldigvis er jeg så heldig at jeg har mange supre venner som er helt enig i mine holdninger og som støtter meg 100%.. uten dem ville det nok vært mye tøffere. Nei, du er ikke treig! Du er tøff som har stått i mot presset,og det er bra at du setter dine egne grenser. Å være fyllesjuk virker da ikke så utrolig morsomt, gjør det vel? Nei.. du virker som en som har fornuften i behold, og ikke gi opp bare fordi "det virker treigt" De fleste som sier det de har gjort overdriver nok også en smule... Stå på videre=) Påskeklem fra, Hey! sorry jeg svarer litt sent:) jeg ble drit glad når jeg leste meldingene! det hjalp veldig. Hvis ingen hadde respektert at jeg var avholds hadde jeg nok likevel valgt å ikke drikke, men det er mye lettere å stå for det man mener når man får støtte! Jeg er 15 år(noen lurte på det). Har aldri blitt direkte presset til å drikke eller røyke, men det er press der likevel(om dere skjønner). Folk spørr jo om du vil ha noe å drikke(alkohol), jeg sier nei, de spørr hvorfor....og jeg sier at jeg ikke er tørst osv. Man får flere merkelige blikk om man sier nei til alkohol, en om man sier ja. Men merkelige blikk er jo kult å få noen ganger:P Vennene mine respekterer at jeg er avholds, på samme måte at jeg respekterer at de drikker. Jeg bare liker ikke være med dem når de gjør det. Da er de noen jeg ikke kjenner på en måte. Har aldri følt behov for å være som alle andre, at folk har kalt meg rar synes jeg bare er gøy. Men var bare litt usikker på dette området, trodde folk syntes det var kjedelig eller negativt å være avholds. Men nå som jeg har lest alle meldingene så har jeg fått et helt annet bilde av det. og det nye bilde som jeg har fått gjør det mye lettere for meg å slappe av og bare nyte is-te'en min og drite i press og bare gjøre det jeg føler er rett for meg.tusen takk igjen, ps.drar til sverige i morra så jeg får ikke svart på noen dager.....god påske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-576759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punk kid144 Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Hei punk kid. Har lest en del av innleggene dine her inne i det siste, og personlig har jeg funnet mye interessant i dem Du er IKKE teit fordi du ikke drikker,tvert i mot! Skjønner litt hvordan du har det.. Jeg er 15 år, aldri rørt alkohol,aldri drukket,aldri røyket,aldri hatt sex o.l Men dette går greit for meg.. jeg har mine prinsipp også får andre ha sine. Jeg vet hva jeg er og står for, så får andre selv bestemme hva de er og står for. Heldigvis er jeg så heldig at jeg har mange supre venner som er helt enig i mine holdninger og som støtter meg 100%.. uten dem ville det nok vært mye tøffere. Nei, du er ikke treig! Du er tøff som har stått i mot presset,og det er bra at du setter dine egne grenser. Å være fyllesjuk virker da ikke så utrolig morsomt, gjør det vel? Nei.. du virker som en som har fornuften i behold, og ikke gi opp bare fordi "det virker treigt" De fleste som sier det de har gjort overdriver nok også en smule... Stå på videre=) Påskeklem fra, HEY IGJEN!drar om noen få timer, masse godteri!!! jihaaaa. Men ville spørre PREETI om no:) Hei punk kid. Har lest en del av innleggene dine her inne i det siste, og personlig har jeg funnet mye interessant i dem Hvilken da? bare lurer:) kommer hjem på mandag, håper på et svar da;-) tusen takk for alt det andre du skrev i meldingen også. påskeklem til deg og:Dbyeeeee 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-577000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 HEY IGJEN!drar om noen få timer, masse godteri!!! jihaaaa. Men ville spørre PREETI om no:) Hei punk kid. Har lest en del av innleggene dine her inne i det siste, og personlig har jeg funnet mye interessant i dem Hvilken da? bare lurer:) kommer hjem på mandag, håper på et svar da;-) tusen takk for alt det andre du skrev i meldingen også. påskeklem til deg og:Dbyeeeee Hei igjen:)) Når du leser dette har du allerede vært borte,men håper du fikk noen fine dager i Sverige,da F.eks synes jeg svaret du skreiv til Undrende og skuffet jente med innlegget "Gutter" var veldig fint & godt forklart:) svaret du skrev til IN LOVE,som ba "gutter og jenter se hit!" var også veldig interessant å lese. Ut i fra innleggene dine her inne å dømme virker du som en veldig interessant og hyggelig type,så at ingen har vært forelska i deg forundrer meg,men vi kan se det slik at de ikke vet hva de går glipp av Håper du fortsetter å skrive her inne tror ikke jeg er den eneste som setter pris på innleggene dine. Ps: Noen som stilte spm om gitarer her inne for ei stund siden. Jeg har spilt siden jeg var 11,nå spiller jeg akustisk da:) Fortsatt god påske, Klemmer fra, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-577033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ungidung Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ser du på det som et problem så lat som du drikker,fyll juksedrikke på ei øl eller rusbrusflaske(og ikke spander). Råtøfft at du ikke drikker synes jeg,TØFFT! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-578802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punk kid144 Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Hei igjen:)) Når du leser dette har du allerede vært borte,men håper du fikk noen fine dager i Sverige,da F.eks synes jeg svaret du skreiv til Undrende og skuffet jente med innlegget "Gutter" var veldig fint & godt forklart:) svaret du skrev til IN LOVE,som ba "gutter og jenter se hit!" var også veldig interessant å lese. Ut i fra innleggene dine her inne å dømme virker du som en veldig interessant og hyggelig type,så at ingen har vært forelska i deg forundrer meg,men vi kan se det slik at de ikke vet hva de går glipp av Håper du fortsetter å skrive her inne tror ikke jeg er den eneste som setter pris på innleggene dine. Ps: Noen som stilte spm om gitarer her inne for ei stund siden. Jeg har spilt siden jeg var 11,nå spiller jeg akustisk da:) Fortsatt god påske, Klemmer fra, Hey!!kom hjem litt tidligere en jeg trodde.... Hadde det kult jah!, kjøpte godteri til 70 kr og spiste det opp på en dag:)weeeeee! Hyggelig du synes jeg virker hyggelig dah;). Etter å ha lest innlegg som du har skrevet så har jeg det samme inntrykket av deg. Du svarer i alle fall veldig bra, tror nok mange setter pris på dine innlegg også(meg inkludert, nå skriver jeg nesten det samme som du skrev til meg men. Det er sant i alle fall) Spiller du også gitar? Hva slags musikk liker du??hva slags sanger på gitar liker du å spille lissom??....... jeg har litt variert musikk smak egentlig..... Blink 182 Boxcar racer Sum 41 Coldplay The Strokes Det var min topp 5 i alle fall.....gitar er gøy! jihaaaa;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-578935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hey!!kom hjem litt tidligere en jeg trodde.... Hadde det kult jah!, kjøpte godteri til 70 kr og spiste det opp på en dag:)weeeeee! Hyggelig du synes jeg virker hyggelig dah;). Etter å ha lest innlegg som du har skrevet så har jeg det samme inntrykket av deg. Du svarer i alle fall veldig bra, tror nok mange setter pris på dine innlegg også(meg inkludert, nå skriver jeg nesten det samme som du skrev til meg men. Det er sant i alle fall) Spiller du også gitar? Hva slags musikk liker du??hva slags sanger på gitar liker du å spille lissom??....... jeg har litt variert musikk smak egentlig..... Blink 182 Boxcar racer Sum 41 Coldplay The Strokes Det var min topp 5 i alle fall.....gitar er gøy! jihaaaa;) Hei:) takk for det,hyggelig at innleggene mine ikke er heelt på jorde :S Joda,jeg spiller gitar (kult det vet du:) Jeg har spilt en del Nirvana og litt "rocka" sanger. Mest fordi jeg spilte på en gruppe med kun gutter (jah,kozelig det vet du Sååå.. jeg ble litt "påvirka". Vi ble ganske sammensveisa etter de øvingene vi spilte på sammen (God kjemi kan en si..) sååå.. jeg er ganske heldig som har noen å spille sammen med Når jeg spiller for meg selv kan jeg spille så og si alt.. da spiller jeg gjerne noe litt mer "avslappa" og roligere saker.. f.eks pop eller rett og slett litt mer klassiske sanger Morsomt å variere litt synes jeg. Har vært i kirka i dag (konfirmasjonsforberedelser) og det har tatt opp mer enn nok tid.. nå vil jeg ut i fineværet og kose meg litt,jeg også Skriver nok mer senere. Klem fra, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-579224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
milly Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Negative sider med å drikke alkohol: 1 Du driter deg loddrett ut. 2: Du husker ikke hva man gjør og prater med folk om på festen. 3: Du blir dårlig eller full 4: Du blir fyllesyk dagen etter på. 5: Da tenker man ikke logisk og gjør idiotiske ting.altså ikke bruker hodet og vettet. Jeg skjønner deg veldig godt at du ikke vil drite deg ut i fylla, fordi du vil være klar over hva du gjør for noe. Selv så synes jeg at det ikke går ann å snakke med folk som er litt påvirket eller ganske fulle.Dem kommer jo bare med vrøvl likevel. Hei. Selv var jeg avholds til jeg var 20. Nå er jeg ikke det- men føler ikke at livet mitt har sklidd ut av den grunn. Det er fullt mulig å drikke LITT og ha det gøy, uten å ligge å spy og grine offentlig og alt det der. Likevel: det er et valg DU må ta, og at alle andre drikker er ikke noe argument for å prøve selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101223-avholds-er-jeg-veldig-fjern/#findComment-582328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.