Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Prince420

dette innlegget handler om meg og kameraten min og en jente.

det var en kompis av meg som lurte på om jeg ville være med han og en veninne av han med på bowling. den ene av dem var polakk og den andre var tyrker. denne veninnen skulle ta med seg en veninne til. jeg sa ja og vi dro til dem og bowlet. jeg ble fort kjent med begge. så kom enda en av kompisene våre dit og vi ble tre gutter. jeg snakket og spøkte med begge. de så ut til å like meg. da vi hadde bowlet ferdig inviterte den ene oss med på å spille fotball om to dager. vi sa ja og begge sa at de skulle komme. kameraten min fortalte meg at han syntes at den polske jenta ville passe meg best siden han kjente henne og at hun var snill og ikke sånn høy-på-pæra jente. men jeg ble faktisk betatt av den tyrkiske jenta. vel to dager etter så dro vi og spilte fotball. der snakket jeg med begge og følte straks at den tyrkiske jenta var noe for meg. på kvelden hadde vi blitt enige om at vi skulle dra ut. kompisen min snakket med den polske jenta og fikk nummeret til den tyrkiske jenta, og han ba meg sende sms og spørre om begge ville være med. dette så jeg skulle komme på talefot med jenta mente han. jeg sendte meldinga og hu svarte med "Hei , hei...." og avsluttet med klem. hu lurte på når vi skulle dra og slikt. jeg sendte henne sms og sa ifra hvor vi alle skulle møtes. etter 30 minutter fikk jeg sms tilbake der det sto de ikke kunne dra likevel. det var greit fordi vi visste at den polske jenta skulle til paris med mammaen sin dagen etter og den tyrkiske jenta ble vi kjent gjennom den polske så det var greit.

men så har jeg et problem. jeg har faktisk blitt betatt av denne tyrkiske jenta. jeg vet ikke om hu liker meg men det er et par ting som jeg skurrer på:

* det var jo tross alt den polske jenta som foreslo dette med fotball og den andre sa ja selv om hu skulle komme fra jobben som sluttet 1500 men s vi skulle spille 1600. hu hadde jo ikke trengt å komme?

*en annen ting jeg kunne tenke meg at begge jentene liker kompisen min som er en somaler. da er det ikke meg som er grunnen til at den ene kom?

*vi hadde med oss en annen kompis og han er også tyrker. men det så ikke ut som om de snakket så mye sammen.

*en annen ting som slo i meg er at jentene trengte ikke å foreslå dette med fotball heller. at de gjorde det vitner om at de likte oss?

kompisen min har forklart meg hvordan jeg skal gå fram. han mener at jeg bør sende henne sms og spørre om hvordan det går etc. ikke hele tiden men en del. jeg lurer på hva jeg skal gjøre? skal jeg be henne ut etter et par uker eller skal jeg bare gi blaffen? jeg er i skikkelig villrede. kanskje jeg har misforstått hele saken, kanskje hu slett ikke liker å få sms fra meg, men da hadde hu vel sagt fra? er jeg naiv som tror slikt? jeg vet ikke. jeg har faktisk tabbet meg ut skikkelig før og det har tatt lang tid å komme over det, faktisk 3 år. det er første gang på lenge at jeg har vært så positiv og at alt virker så lett. jeg er forberedt på det verste og jeg vet også at det finnes flere jenter og at hu er ikke den siste. men siden jeg aldri har vært sammen med noen så kan jeg omtrent ikke noe om dette. om dette med å ta hint og slikt. dette er første gang på lenge at jeg har vært så åpen og utstrålende.

hva mener du om dette? burde jeg bare gi blaffen eller...? hvordan burde jeg oppføre meg. bare for å nevne så er denne jenta 18 år.

jeg har ikke hatt bra selvbilde men for tiden har jeg det. det er ikke på grunn av jenta men av at ting går bedre for meg nå.

som jeg tenkte så må det vel en gang også løsne for meg når det gjelder jenter? at jeg ikke alltid vil være den evige taper?

jeg setter meget stor pris på om du hadde tatt deg tid til å svare på dette.

hadet bra.

venter i spenning på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101228-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte en lyd av hva som ble skrevet her, da det gikk litt i kluss for med meg tyrkere, polakker og somaliere.

Men sånn generelt: Snakk med jenta du føler noe for. Det har du i det minste ingenting å tape på, og som du sier: Det finnes mange jenter der ute, men man må ta sjanser dersom man vil ha dem.

Når det gjelder hint og sånn så er jenter umulige å forstå seg på når det kommer til det, så akkurat det trenger du ikke å uroe deg over uansett. Ingen gutter skjønner hint fra jenter, så ikke tenk på det.

Men snakk med jenta, be henne med ut eller ett eller annet.

Hva har du å tape på det?

Det er en klisje, men den stemmer: Det er bedre å angre på ting man har gjort enn ting man ikke har gjort!

Så go for it, og lykke til!

Ver deg sjølv, og tør å gå etter det du vil. Det er bedre å ha prøvd og tapt enn å ikkje ha prøvd i det heile tatt.

Det skader heilt sikkert ikkje å senda ein hyggeleg sms! Du har jo blitt kjent med henne, og at du sender ein sms er jo berre uttrykk for at du vil ha meir med henne å gjera. Det er heilt naturleg når ein har møtt nokon ein likar, uansett om det er vener eller potensielle kjærester.

Lukke til!

Gjest prince420

Hei Prince :)

når hun svarer på en melding og skriver klem har hun i allefall ikke noe imot deg.

Du har ingenting å tape, men alt å vinne.. so go for it :)

Det er bedre å vite enn ikke vite, da kan du lettere glemme henne og komme over det.

Klem,

det er sant som du sier. jo fortere du kan få vite hva som er hennes motiv, desto bedre kan du planlegge videre. det er bra å vite på et tidlig stadium om hva hu synes og hva hu vil.

men er det slik at hvis hu hadde null interesse så hadde hu heller ikke svart på meldingene?

det er sant som du sier. jo fortere du kan få vite hva som er hennes motiv, desto bedre kan du planlegge videre. det er bra å vite på et tidlig stadium om hva hu synes og hva hu vil.

men er det slik at hvis hu hadde null interesse så hadde hu heller ikke svart på meldingene?

du har rett i at hun ikke hadde trengt å svare på meldingene dine,så at hun svarer er jo et godt tegn :)

det er tøft å tørre å ta initativ,men jeg tror neppe du vil angre etter du har prøvd.

lykke til,jeg krysser fingrene for deg:)

Ståpåklem fra,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...