Gå til innhold

sosialt fritidstilbudi skien/porsgrunn

Anbefalte innlegg

Gjest venneløs taper

jeg har flytta til skien og har problemer med å bli kjent med nye folk her. de i klassen har jeg så lite til felles med, og klarer ikke riktig å bli kjent med de. jeg går på kickboxing men der er det så vanskelig å bli kjent med de andre. dessuten kjenner alle de andre noen der fra før og er mest sammen med de på treningene. så jeg blir stort sett stående alene. jeg skal være her i minst et år til, og det siste året har jeg stort sett bare vært inne på hybelen når jeg ikke har vært på skolen eller på trening. og jeg orker ikke det et år til.

så jeg lurer på, er det noe fritidtilbud som er mer sosialt? en kristen forening eller noe sånt? jeg er egentlig ikke kristen, men de som er med i de foreningene er vel ikke sånn kjempekristne? hvordan er miljøet i kristne foreninger? jeg så en plakat på skolen i fjor høst der det stod om noe kristne balspillgreier eller noe sånt der de hadde "gym" en gang eller to i uka, men jeg har glemt når det var. det virka ganske interresant men jeg får ikke sjekka hva det var for noe! vet noen hva det kan ha vært?

blir kjempetakknemlig for svar

jeg er forresten 18 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101305-sosialt-fritidstilbudi-skienporsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prince420

for det første- DU ER IKKE EN TAPER! så slutt å tenke slik, det er slik at det er du som må ta initiativet og gjøre noe. folk vil ikke komme til deg uten videre. det med interesser er vanskelig men du må bare stå på. du kan vel ikke endre dine interesser fordi de andre ikke deler dem med deg. begynn å vis deg fra. ha en "HER-ER-JEG" holdning, bli kjent med jenter, da kommer gutta også. vet ikke om du er gutt eller jente men du må stå på. ikke synes synd på deg selv.

gjør du som jeg sier?

Gjest venneløs taper

for det første- DU ER IKKE EN TAPER! så slutt å tenke slik, det er slik at det er du som må ta initiativet og gjøre noe. folk vil ikke komme til deg uten videre. det med interesser er vanskelig men du må bare stå på. du kan vel ikke endre dine interesser fordi de andre ikke deler dem med deg. begynn å vis deg fra. ha en "HER-ER-JEG" holdning, bli kjent med jenter, da kommer gutta også. vet ikke om du er gutt eller jente men du må stå på. ikke synes synd på deg selv.

gjør du som jeg sier?

takk for at dere svarte. det er hyggelig at noen prøver å hjelpe. skal prøve å ta meg sammen.

håper det går bedre for deg etterhvert prince, det unner jeg deg. du virker som en innmari grei fyr. skulle ønske jeg hadde noen oppmuntrende ord til deg, men det har jeg dessverre ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...