Gå til innhold

Mulig jeg har blitt gammal, men noe skjønner jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke dårlig!

Du klarte mellom 11 og 20 poeng. Du har fått med deg de viktigste forkortelsene, men har ikke kastet deg helt på fjortis bølgen.

Jaja, noe skal man ta seg til. Hater sms på mobilen, kan ikke fordra å sitte å trykke.

Sånn, så har damen talt :-)

Ikke dårlig!

Du klarte mellom 11 og 20 poeng. Du har fått med deg de viktigste forkortelsene, men har ikke kastet deg helt på fjortis bølgen.

Jaja, noe skal man ta seg til. Hater sms på mobilen, kan ikke fordra å sitte å trykke.

Sånn, så har damen talt :-)

Du må jo telle etter da! :)

Annonse

Jøss, forelda fjortis ?

Eller avslørte du deg litt nå?

En av dem som utgir seg for å være 14 på chattesteder for ungdom under 18 år ?

De fleste av uttrykkene er ikke fra sms-verdenen men fra internett, utviklet lenge før sms'enes tid.

"Skummelt, Du klarte nesten alle spørsmålene..kanskje på tide å ta en tur på hytta uten PC og mobiltelefon? Gratulerer likevel:-)"

24/25.. Men altså.. dette var jo en herlig blanding av (litt) SMS-lingo og (mye) PC-lingo.. =P og jeg tror overlappingen ikke er så enorm, fordi opprinnelsessegmentene ikke er de samme.. ellerno.. Kanskje "Kan du chatte-sjargongen?" ville vært bedre

Jeg gjettet på alle, bortsett fra to: :-P (geip) og BYOB (stammer _ikke_ fra sms, men er urgammel: Bring your own booze/beverage/beer)

'Ikke dårlig!

Du klarte mellom 11 og 20 poeng. Du har fått med deg de viktigste forkortelsene, men har ikke kastet deg helt på fjortis bølgen.'

Annonse

• 2 uker senere...
petter smart

Skummelt!

Du klarte nesten alle spørsmålene..kanskje på tide å ta en tur på hytta uten PC og mobiltelefon? Gratulerer likevel:-)

Føler meg nesten som en fjortis nå :-)

Klarte 21 riktige.

Selv om jeg aldri har brukt noen av disse uttrykkene.

Du er nok for gammel ulv.

Skummelt!

Du klarte nesten alle spørsmålene..kanskje på tide å ta en tur på hytta uten PC og mobiltelefon? Gratulerer likevel:-)

Fikk bare 4 feil til tross for at jeg faktisk ikke engang har mobil og aldri har brukt noen av disse "kodene".

Herregud, de fleste alternative svarene var jo så idiotiske at man måtte jo være omtrent hjernedød for ikke å få det meste riktig på denne testen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...