Gjest Prinve420 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Er det mulig? BACK TO THE BASICS så var det tilbake til det gamle igjen da. det gode varte bare i 2 dager også var det over. må bare le når jeg tenker på hvor positivt jeg tenkte, siden det ikke har hjulpet meg det grann. samme elendige selvtrilliten er tilbake. ser ut som en alkoholiker som har bestemt seg for å ikke drikke mer og har nesten klart det før flaska er framme igjen. hva skjedde? skjønner det ikke selv. kan dere? ER DET MULIG Å VÆRE SÅ DUM? jeg skrev for noen dager siden et innlegg om at jeg hadde blitt kjent med en jenta og diverse svada. nå i etterkant så ler jeg av meg selv. at det går an å være så dum og naiv!!! jeg sendte jenta noen meldinger og slikt og fikk svar tilbake. men dagen etter har jeg ikke en gang fått en hei melding. skal ta med i betraktinga at hu ikke hadde penger på mobilen og slikt. men likevel.... jeg vet at dette kan høres sentimentalt ut men det får så være. jeg må ut med det. jeg trodde at jeg hadde forandret meg. det var bare en luftspeiling. saken er den at jeg trolig aldri har hatt verre selvtillit enn før. at det går an å tro på noe når du innerst inne ikke er sikker? det dumme er at jeg gav folk råd og var ikke selv en gang sikker på meg selv. jeg trodde jeg var kul. sår jeg tenker meg om en gang til så var jeg sikkert en klovn. kompisen min sa sikkert ikke noe for å ikke såre meg men det må nok ha vært tilfelle. jeg klandrer ikke jenta (hvordan kan jeg det?) men meg selv som trodde at problemet var løst. for det er det ikke. samme misnøyen er der og slikt. hvorfor er det slik? ingen andre jeg kjenner har det problemet. hvorfor akkurat meg? at en jente smiler og er hyggelig behøver ikke å bety noe mer enn det. å dumme meg som gikk på den fella at jeg trodde hu likte meg. så klart ikke! er nesten 110% sikker på at det var kompisen min hu likte, han er en slik sjarmerende type. utseende har han også. personlighet også. mange sier til meg at jeg har en kul personlighet men jeg er sikker på at de juger for å få meg i bedre humør. faens drittliv. om noen synes at jeg er en selvmedlidende dust så får det heller være. jeg fortjener vel ikke noe bedre. hver gang jeg ser meg i speilet så ser jeg et stygt og dumt tryne. dum, stygg og naiv. jeg ba ikke om å bli født. hvorfor kom jeg til denne verden som en usikker dust? jeg hadde en elendig barndom. faren min slo meg og moren min var ofte på pskiatrisk klinikk. jeg hater dem begge. jeg føler meg så tom, så usikker og verdiløs. jeg er nå 22 og like usikker som alltid. ingenting går min vei, ingenting. hvordan kan en jente like meg? jeg klandrer ikke denne jenta. hva skal hu med søppel som meg når hu kan få noe 100 ganger bedre? jeg har bare lyst til å legge meg ned og dø. jeg har lyst til å stikk fra alt. hvorfor er jeg til? - ikke undertegnet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kjære deg, da... Tar du sånn på vei fordi du ikke har fått en hei-melding av denne jenta - som du i tillegg vet at ikke har penger på kortet...? Har hun sagt til deg at hun ikke liker deg? At hun ikke vil ha noe med deg å gjøre? Ut i fra hva du skriver, så har du bare én ting å gå på: Hun sendte deg ikke en sms dagen etter? Kanskje hun er sjenert? Kanskje hun ikke har råd? Kanskje hun holder på med noe akkurat nå? Jeg syns ikke du skal dømme deg selv nedenom og hjem bare fordi hun ikke har sendt deg en sms!? Ikke ha så store forventninger til andre - la det hvile litt og se hva som skjer, eller send henne en ny sms for å høre hvordan det står til. Håper også at du får litt veiledning til å takle de kjipe erfaringene du har hatt i livet. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-577636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hvordan skal hun klare å sende den så mye som en "hei" melding når hun ikke har penger på kortet sitt? Kan hun trylle? Ingen grunn til å uroe deg enda. Har man ikke penger så har man ikke penger, og da kan man heller ikke sende sms. Det sier seg egentlig selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-577642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkeria Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 En ting er i hvertfall sikkert: du kan ikke gi opp fordi ho ikke har sendt melding- ho har jo ikke penger på kortet, og dessuten: kanskje ho er redd for å virke FOR påtrengende? Jeg vet om mange jenter som heller vil ha en gutt med mye personlighet og utstråling enn en kjip kjekkas. Du har lov til å tenke høye tanker om deg selv, vet du. For du er helt unik. Og det kan faktisk være noe i det at hvis man er fornøyd med seg selv, synes det utenpå. Hvordan kan du vente at andre skal like deg hvis du ikke liker deg selv? Men jeg VET at det er vanskelig. Den onde sirkelen er det vanskelig å komme ut av. Men det hjelper ikke noe å være i den, i alle fall. Skulle ønske jeg kunne si noe for å hjelpe deg, men det høres ut som du har såpass psykiske problemer at du trenger hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-577851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prince420 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Kjære deg, da... Tar du sånn på vei fordi du ikke har fått en hei-melding av denne jenta - som du i tillegg vet at ikke har penger på kortet...? Har hun sagt til deg at hun ikke liker deg? At hun ikke vil ha noe med deg å gjøre? Ut i fra hva du skriver, så har du bare én ting å gå på: Hun sendte deg ikke en sms dagen etter? Kanskje hun er sjenert? Kanskje hun ikke har råd? Kanskje hun holder på med noe akkurat nå? Jeg syns ikke du skal dømme deg selv nedenom og hjem bare fordi hun ikke har sendt deg en sms!? Ikke ha så store forventninger til andre - la det hvile litt og se hva som skjer, eller send henne en ny sms for å høre hvordan det står til. Håper også at du får litt veiledning til å takle de kjipe erfaringene du har hatt i livet. Lykke til! jeg sa ikke at jeg visste at hu hadde penger eller ikke penger på kortet. jeg sa det kunne man også anta. det kunne være en av mange grunner men jeg velger å tro på at hu ikke ville ta kontakt. greit nok. med det utseende og personligheten jeg har så er det ikke rart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-577926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 jeg sa ikke at jeg visste at hu hadde penger eller ikke penger på kortet. jeg sa det kunne man også anta. det kunne være en av mange grunner men jeg velger å tro på at hu ikke ville ta kontakt. greit nok. med det utseende og personligheten jeg har så er det ikke rart Hei prince Ble litt lei meg da jeg leste innlegget ditt. Noe som er litt uklart for meg er.. har du sendt henne melding,og hun har ikke sendt tilbake? eller er det slik at verken du eller henne ikke har sendt mld? Hvis det er det,så kan jo hun tenke det samme som deg.(At du ikke er interessert) Ringe er jo en mulighet, hvis hun ikke har penger på kortet.Du kan jo ringe og late som det er "for å slå av en prat". Hvis du ringer får du sikkert litt flere signaler. Om hun blir glad når du ringer,overrasket eller hva hun nå blir. En ting er sikkert: Hvis den jenta ikke liker deg for den du er,så er hun ingenting å samle på!! Hver person er et enkelt individ og hvert enkelt individ er verdifullt og fortjener å bli verdsatt = Skjønner ikke den jenta du er glad i det,så synes jeg ikke hun er noe å bry seg om. Men i innlegget du skrev her om dagen syntes jeg tegnene på hennes interesse var temmelig klare,så jeg ville ikke gitt opp så fort. Lykke til videre, jeg kan forstå det er vanskelig og frusterende "Den som kommer seg en vei i verden er den som tar det de vil ha. Og de som ikke finner det, skaper det". "Ikke vent på at skipet skal legge til kai- Svøm ut til det. "Valg, ikke flaks avgjør din skjebne" "Tragedien i livet er ikke at du ikke når målet ditt. Tragedien er å ikke ha et mål". Sier takk for meg med disse visdomsordene, som i allefall har sagt mye til og hjulpet meg mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prince420 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hei prince Ble litt lei meg da jeg leste innlegget ditt. Noe som er litt uklart for meg er.. har du sendt henne melding,og hun har ikke sendt tilbake? eller er det slik at verken du eller henne ikke har sendt mld? Hvis det er det,så kan jo hun tenke det samme som deg.(At du ikke er interessert) Ringe er jo en mulighet, hvis hun ikke har penger på kortet.Du kan jo ringe og late som det er "for å slå av en prat". Hvis du ringer får du sikkert litt flere signaler. Om hun blir glad når du ringer,overrasket eller hva hun nå blir. En ting er sikkert: Hvis den jenta ikke liker deg for den du er,så er hun ingenting å samle på!! Hver person er et enkelt individ og hvert enkelt individ er verdifullt og fortjener å bli verdsatt = Skjønner ikke den jenta du er glad i det,så synes jeg ikke hun er noe å bry seg om. Men i innlegget du skrev her om dagen syntes jeg tegnene på hennes interesse var temmelig klare,så jeg ville ikke gitt opp så fort. Lykke til videre, jeg kan forstå det er vanskelig og frusterende "Den som kommer seg en vei i verden er den som tar det de vil ha. Og de som ikke finner det, skaper det". "Ikke vent på at skipet skal legge til kai- Svøm ut til det. "Valg, ikke flaks avgjør din skjebne" "Tragedien i livet er ikke at du ikke når målet ditt. Tragedien er å ikke ha et mål". Sier takk for meg med disse visdomsordene, som i allefall har sagt mye til og hjulpet meg mye. hei preeti. takk for at du tar deg tid til å lese gjennom innlegget mitt. saken er slik at jeg jeg på torsdag sendte henne sms der jeg lurte på hvordan hun hadde det. legger til at dagen før, altså onsdag, så hadde en kompis, jeg og de to jentene vært og spilt fotball, noe som var foreslått av dem. siden jeg likte den tyrkiske jenta så sa kompisen min at han skulle skaffe meg nummeret hennes og at jeg skulle invitere dem. det gjorde jeg. i starten var det greit for dem men etter hvert kunne de ikke. den ene skulle nemlig ta flyet til paris sammen med sin mor og siden vi ble kjent med den andre jenta gjennom henne så var det greit nok. det var jeg som sendte sms dagen etter. vi sendte vel bortimot 6 sms før jeg sendte en der jeg sa hadet fordi jeg skulle ut og trene. hu sendte ikke noe tilbake etter det. idag sendte jeg henne en sms og fikk svar tilbake. jeg spurte om hvordan hun hadde det og slikt. men jeg lurer på det at denne jenta er jo snill og hyggelig. sender hu sms tilbake kun for å være hyggelig? det er så frustrerende å ikke vite det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREETI Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hei preeti. takk for at du tar deg tid til å lese gjennom innlegget mitt. saken er slik at jeg jeg på torsdag sendte henne sms der jeg lurte på hvordan hun hadde det. legger til at dagen før, altså onsdag, så hadde en kompis, jeg og de to jentene vært og spilt fotball, noe som var foreslått av dem. siden jeg likte den tyrkiske jenta så sa kompisen min at han skulle skaffe meg nummeret hennes og at jeg skulle invitere dem. det gjorde jeg. i starten var det greit for dem men etter hvert kunne de ikke. den ene skulle nemlig ta flyet til paris sammen med sin mor og siden vi ble kjent med den andre jenta gjennom henne så var det greit nok. det var jeg som sendte sms dagen etter. vi sendte vel bortimot 6 sms før jeg sendte en der jeg sa hadet fordi jeg skulle ut og trene. hu sendte ikke noe tilbake etter det. idag sendte jeg henne en sms og fikk svar tilbake. jeg spurte om hvordan hun hadde det og slikt. men jeg lurer på det at denne jenta er jo snill og hyggelig. sender hu sms tilbake kun for å være hyggelig? det er så frustrerende å ikke vite det. Hei Det virker jo som dere sender en del sms meldinger,da. For å ta meg selv som eksempel: Hvis jeg får sms fra en gutt jeg ikke er spesielt intressert i pleier jeg å svare på en melding,skrive noe litt hyggelig tilbake og ja.. ikke skrive så mye mer. Jeg vil jo ikke såre han,men hvis jeg får sms av noen jeg ikke føler for å bli nærmere kjent med så (tror jeg det er menneskelig) å ikke sende så mye tilbake. (Enkelt å også gi falske forhåpninger) Etter min mening virker det som denne jenta er interessert når hun sender såpass mye sms tilbake. Hadde hun gitt blaffen hadde hun nok ikke sendt så mye,og hadde ikke hun følt nærhet ville hun nok ikke ha skrevet "klem",heller. Jeg synes du skal ta sjansen på henne. Det virker som det er en søt jente du er blitt forelska i,så ikke gi slipp på henne så lett. Hvis du er flau for å fortelle henne øyne til øyne at du er interessert er sms en måte å gjøre det på. Sende henne en søt sms er jo også en måte å se om hun er interessert på En del som er forelska forblir alene fordi ingen av dem tør å ta intativ. De fleste jenter forventer gjerne at gutten skal gjøre det. (Jepp,pyser vi,også) Jeg synes du skal ta initativ og se hvor dette fører hen.. om hun ikke føler det samme,kan jo dere fortsette som venner. Vanskelig og tøft dette (og du er absolutt ikke pysete som synes dette er vanskelig) som jeg har skrevet før.. du har alt å vinne på å prøve, og jeg tror du selv blir lettet,stolt og overraska over deg selv etter du har prøvd. for å få god selvtillit må du tørre å "overgå" ting du i utgangspunktet er litt redd for,og når du ser det går greit blir du tryggere på deg selv og får bedre selvfølelse. Jeg tror du vil tjene mye på å prøve,men jeg kan forstå om du lar være. Forelskelse kan være noe herk,enkelte ganger. ståpåklem fra, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hvis hun ikke vil ha deg, fortjener hun deg ikke. Vet det ikke trøster, men du finner helt sikkert noen som er god nok, kan ikke gi opp bare fordi denne ene jenta ikke liker deg. Folk med supergod selvtillit får ikke alle jenter de vil ha de heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hei preeti. takk for at du tar deg tid til å lese gjennom innlegget mitt. saken er slik at jeg jeg på torsdag sendte henne sms der jeg lurte på hvordan hun hadde det. legger til at dagen før, altså onsdag, så hadde en kompis, jeg og de to jentene vært og spilt fotball, noe som var foreslått av dem. siden jeg likte den tyrkiske jenta så sa kompisen min at han skulle skaffe meg nummeret hennes og at jeg skulle invitere dem. det gjorde jeg. i starten var det greit for dem men etter hvert kunne de ikke. den ene skulle nemlig ta flyet til paris sammen med sin mor og siden vi ble kjent med den andre jenta gjennom henne så var det greit nok. det var jeg som sendte sms dagen etter. vi sendte vel bortimot 6 sms før jeg sendte en der jeg sa hadet fordi jeg skulle ut og trene. hu sendte ikke noe tilbake etter det. idag sendte jeg henne en sms og fikk svar tilbake. jeg spurte om hvordan hun hadde det og slikt. men jeg lurer på det at denne jenta er jo snill og hyggelig. sender hu sms tilbake kun for å være hyggelig? det er så frustrerende å ikke vite det. Hun svarer jo på meldingene dine jo! Man kan jo aldri vite hva den andre synes før man evnt. spør eller prøver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punk kid144 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hey prince420!! Du har allerede fått mange gode svar synes jeg,men slenger meg likevel på og prøver å gi noen råd... Råd om jenter skal jeg holde meg unna, for der er jeg temmelig dårlig. Men en ting vet jeg(tror jeg,ehh), man kan ikke gi opp fordi den man er forelsket i ikke er forelsket i deg. De fleste opplever å forelske seg mange ganger før man møter den rette. Man er ikke en taper fordi man ikke får den man er forelsket i(håper ikke det i alle fall, for da er jeg en STOR taper). Du må fortsette med å være deg selv, da møter nok en som vil føle det samme for deg, som du føler for henne. La ting gå som det kommer seg, ikke stress, når du minst venter det kan drømme jenta dukke opp vettu. Når det er sagt så virker det jo som du gjør det ganske bra med hun du er forelsket i. Hun svarer på meldingene dine, bare det er jo bra. Jeg ser ingen grunn til å gi opp da, fortsett å bli bedre kjent med henne. Som de andre har sagt bør du kanskje si at du liker henne(jeg vet det ikke er lett, var forelsket 1 år i en jente, hun fant aldri ut at jeg likte henne engang!). Du er ikke pingle fordi du synes det er vanskelig, å være forelsket kan være drit vanskelig og frustrerende. Men det skal jo være litt godt å være forelsket også, prøv å være litt mer positiv. Hakke mye mer å skrive, jeg vet veldig lite om hvordan man bør være mot de man er forelsket i. Men jeg vet at jeg angret drit mye, etter at jeg aldri hadde tatt innitiativ med hun jeg var forelsket i. Så det er mye bedre å ta innitiativ uansett, ikke gjør det samme som meg i alle fall. Om hun ikke vil bli sammen med deg så kan dere jo være venner? Lykke til i alle fall....håper at noe av det jeg skrev ga mening. avslutter med den samme som preeti, den var veldig bra: "Tragedien i livet er ikke at du ikke når målet ditt. Tragedien er å ikke ha et mål". SÅ STÅ PÅ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-578897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prince420 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hey prince420!! Du har allerede fått mange gode svar synes jeg,men slenger meg likevel på og prøver å gi noen råd... Råd om jenter skal jeg holde meg unna, for der er jeg temmelig dårlig. Men en ting vet jeg(tror jeg,ehh), man kan ikke gi opp fordi den man er forelsket i ikke er forelsket i deg. De fleste opplever å forelske seg mange ganger før man møter den rette. Man er ikke en taper fordi man ikke får den man er forelsket i(håper ikke det i alle fall, for da er jeg en STOR taper). Du må fortsette med å være deg selv, da møter nok en som vil føle det samme for deg, som du føler for henne. La ting gå som det kommer seg, ikke stress, når du minst venter det kan drømme jenta dukke opp vettu. Når det er sagt så virker det jo som du gjør det ganske bra med hun du er forelsket i. Hun svarer på meldingene dine, bare det er jo bra. Jeg ser ingen grunn til å gi opp da, fortsett å bli bedre kjent med henne. Som de andre har sagt bør du kanskje si at du liker henne(jeg vet det ikke er lett, var forelsket 1 år i en jente, hun fant aldri ut at jeg likte henne engang!). Du er ikke pingle fordi du synes det er vanskelig, å være forelsket kan være drit vanskelig og frustrerende. Men det skal jo være litt godt å være forelsket også, prøv å være litt mer positiv. Hakke mye mer å skrive, jeg vet veldig lite om hvordan man bør være mot de man er forelsket i. Men jeg vet at jeg angret drit mye, etter at jeg aldri hadde tatt innitiativ med hun jeg var forelsket i. Så det er mye bedre å ta innitiativ uansett, ikke gjør det samme som meg i alle fall. Om hun ikke vil bli sammen med deg så kan dere jo være venner? Lykke til i alle fall....håper at noe av det jeg skrev ga mening. avslutter med den samme som preeti, den var veldig bra: "Tragedien i livet er ikke at du ikke når målet ditt. Tragedien er å ikke ha et mål". SÅ STÅ PÅ! du har rett i mye der. jeg sendte henne en melding der jeg spurte om vi kunne møtes for å bli bedre kjent til uka oog fikk svar at det ikke passet henne til uka. men jeg tar det med knusende ro. avslag må man tåle. man får ikke alt man vil ha heller. man får avslag på søknader, jobb, skoler etc. man gir ikke opp av den grunn. jeg tenker at det er jenta som går lipp av å bli kjent med en supergutt som meg. her loss!! men takk for de gode rådene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101402-er-det-mulig/#findComment-579013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.