Gå til innhold

NHD!Kunne du vær så snill svart på denne,da det betyr endel for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest råbin

Nhd!Lyder og slikt

Jeg har det siste halvåret begynt å lage lyder,alt fra grynting til litt høyere lyder..det føles inni meg som om det blir bedre når jeg lager disse lydene.Jeg gjør det gjerne når jeg kommer hjem fra jobb,og har tatt meg sammen hele dagen for å virke "normal" der.Når jeg kommer hjem,slapper jeg av,og da skjer dette.Ungene spør hvorfor jeg grynter sånn.Det er korte,grove lyder.Jeg sier at jeg bare må gjøre sånn av og til.Vet du hva dette kan skyldes?

Fortsetter under...

Gjest Sonja1

Hei Råbin!

Vi har dette syndromet i familien. For å få diagnosen Tourette må symptomene (lyder/rykninger) ha startet før du er 18 år.

Undersøk med en lege (helst psykiater eller nevrolog) om du kan ha tourette syndrom. Det neste er at familien må godta dine spesielle sider.

Lykke til!

Hei!

Fekk berre lyst til å svare her fordi eg kjenner meg veldig igjen. Har hatt masse forskjellige sånne ticksgreier, også lyder. Venter faktisk på time hos nevropsykolog. Hvor gammel er du? Om du skulle ville skrive : [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...