Gå til innhold

Skal jeg rapportere jenta til moren hennes?

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel jente

Datteren hennes(16)kjører et hardt liv med fyll og tilfeldige ligg.Bør jeg si ifra til den sikkert uvitende moren?Hørte at hun hadde vært på fest,venninder åpnet tilfeldigvis døra til et soverom på denne festen og der lå jenta i full gang med en tilfeldig gutt igjen.Jeg tror hun gjør det for og bli populær,men hun skjønner ikke at det gir henne et dårlig rykte.Hun skjønner heller ikke at vennindene hennes sladrer hver gang,så nå går både de unge og voksne og sladrer om henne.Hva gjør jeg,bør moren få vite det?(hun er vel den eneste som ikke vet...)

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Det beste er om noen venninner av henne snakker seriøst med henne. Hvis du er moren til en venninne av henne (eller er du kanskje venninnen hennes selv?) kan du kanskje få datteren din til å snakke med henne. Det værste som finnes er sladring mellom foreldre. Hater det selv og det bringer i hvert fall ikke noe positivt med seg.

Det beste er om noen venninner av henne snakker seriøst med henne. Hvis du er moren til en venninne av henne (eller er du kanskje venninnen hennes selv?) kan du kanskje få datteren din til å snakke med henne. Det værste som finnes er sladring mellom foreldre. Hater det selv og det bringer i hvert fall ikke noe positivt med seg.

Det er faktisk lov å sladre når det gjelder alvorlige ting, f.eks dop og overgrep. Som foreldre hadde jeg følt meg uansvarlig hvis jeg ikke sa ifra om slike ting. Man sladrer ikke for å lage bråk men for å hjelpe.

Annonse

Gjest Møkkmann

Isåfall bør du holde deg for god til å forsøke å få informasjon om henne.

Med vennlig hilsen

Ingen ba om din kommentar,tufs!Så bedritent som du har oppført deg i mange innlegg her inne,så burde du holde kjeft og ikke blande deg!

Annonse

Gjest enig med dorthe

Det er faktisk lov å sladre når det gjelder alvorlige ting, f.eks dop og overgrep. Som foreldre hadde jeg følt meg uansvarlig hvis jeg ikke sa ifra om slike ting. Man sladrer ikke for å lage bråk men for å hjelpe.

Godt sagt.

Gjest klister

Gutten som lå sammen med henne får vel sannsynligvis også et dårlig rykte da??

Gutter får ikke dårlig rykte på samme måte som en jente,såpass vet du vel?

Om han burde fått det er en annen sak,men her er likestillingen ikke gjeldende desverre.Mens jenta blir brennmerket for alltid som hore,er rundbrenner det verste stempelet gutten får.

Gjest jippiii

Hvis man skal hjelpe denne jenten skal man i hvert fall ikke gå bak ryggen hennes. Det beste er å snakke med henne direkte og eventuelt fortelle henne at man vil ta kontakt med foreldrene. Det beste er imidlertid om man gir henne anledning til å ordne opp både med foreldrene og omgivelsene på egenhånd.

petter smart

Gutten som lå sammen med henne får vel sannsynligvis også et dårlig rykte da??

Kanskje dette var første og eneste gang for gutten, hvorfor skulle han da få et dårlig rykte?

Hun derimot knullet jo i øst og vest og fortjener et dårlig rykte.

Men jeg skjønner prinsippet om at gutter som knuller rundt ikke får dårlig rykte, men det er jo egentlig opp til jentene - det er de som må gi guttene dårlig rykte og sky de guttene som pesten - og ikke som nå flokke seg rundt dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...