Gå til innhold

Skal jeg rapportere jenta til moren hennes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ryktespreder

Kanskje dette var første og eneste gang for gutten, hvorfor skulle han da få et dårlig rykte?

Hun derimot knullet jo i øst og vest og fortjener et dårlig rykte.

Men jeg skjønner prinsippet om at gutter som knuller rundt ikke får dårlig rykte, men det er jo egentlig opp til jentene - det er de som må gi guttene dårlig rykte og sky de guttene som pesten - og ikke som nå flokke seg rundt dem.

"Hun derimot knullet jo i øst og vest og fortjener et dårlig rykte."

---------hvorfor?

petter smart

"Hun derimot knullet jo i øst og vest og fortjener et dårlig rykte."

---------hvorfor?

Det var skrevet med glimt i øyet (men det er kanskje vanskelig å få meg seg gjennom DOL).

Poenget er at jenter som knuller rundt får dårlig rykte (sier ikke det er verken riktig eller bra), men denne gutten hun hadde sex med her kunne jo ha hatt sex kun denne ene gangen og da er det mer unaturlig at han fikk dårlig rykte. Knullet han også rundt burde han også fått dårlig rykte (uten at jeg sier det bør være sånn).

Gjest ryktespreder

Det var skrevet med glimt i øyet (men det er kanskje vanskelig å få meg seg gjennom DOL).

Poenget er at jenter som knuller rundt får dårlig rykte (sier ikke det er verken riktig eller bra), men denne gutten hun hadde sex med her kunne jo ha hatt sex kun denne ene gangen og da er det mer unaturlig at han fikk dårlig rykte. Knullet han også rundt burde han også fått dårlig rykte (uten at jeg sier det bør være sånn).

*Glimt i øyet*

sånn kanskje ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...