Gå til innhold

Kvinner og lukeparkering, motet mangler tror jeg

Anbefalte innlegg

likeparkering er jo dritenkelt!!!!skjønner ikke hva som er problemet med det, jeg bare rygger rett inn jeg!

når jeg nettopp hadde fått lappen turte jeg ikke prøve, var så redd for å drite meg ut foran naboene. men en gang(natt) bestemte jeg meg for å prøve, så kjørte jeg bare rett inn, ikke no problem!

virket ganske tåpelig det der målegreiene! hvis du skal begynne å regne ut likninger, har jo noen andre tatt plassen før du har begynt...kjipt...

skjønner ikke disse klønete kvinnfolka, jeg, og jeg er kvinnfolk selv!

Klønete kvinnfolk?

Var det klønete kvinnfolk du sa?

"Bare rygger rett inn", jadda.

Kom med det, nå. Hva er hemmeligheten? (ellers får du ikke bildene du ville ha ;-) )

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

23

• Dorthe

5

• Mistera

4

• mariaflyfly

3

Liten bil er jo et glimrende utgangspunkt - jeg blei også mye bedre på lukeparkering da jeg fikk Lille Gul ;o)

Har du prøvd å beregne vinkelen ut ifra bilen som står bak? Er litt vanskelig å forklare, men når du ser at bilen din har kommet langt nok inn i forhold til hjørnet på bilen bak, er det bare å vrenge andre veien.

Mulig du ikke skjønte en dritt av forklaringa mi, for det gjorde jeg nesten ikke sjøl heller. ;o)

Hm, skal gruble over den forklaringa ikveld. Kanskje jeg kan prøve litt hvis jeg skjønner den riktig ;-)

Det må jo gå an, og det er riktig at liten bil er et bra utgangspunkt. :-)

"Lille gul"; har du Atos, du også?

Jeg kaller min for "lille Atos", og ifølge Ingrid på nesten fire, er det en søt jentebil som smiler...

Hm, skal gruble over den forklaringa ikveld. Kanskje jeg kan prøve litt hvis jeg skjønner den riktig ;-)

Det må jo gå an, og det er riktig at liten bil er et bra utgangspunkt. :-)

"Lille gul"; har du Atos, du også?

Jeg kaller min for "lille Atos", og ifølge Ingrid på nesten fire, er det en søt jentebil som smiler...

Hehe, Lille Gul er en VW Polo. Lillemann digger bilen han også, forresten. :o)

Du får stikke ut en mørk kveld når naboene har lagt seg og trene. ;o)

Ulv I Faarikaal

Jeg har 6 i matte, men har aldri tort å prøve å lukeparkere engang...håper ikke det blir en av oppgavene mine på oppkjøring i mårra...

Kan du lære meg prinsippet her og nå i full fart??

Der fins det et bra program, og siden du har 6 i matte, trenger dette ingen forklaring.

http://www.idi.ntnu.no/~ksy

s/inprogress/CarPark/

Ulv I Faarikaal

Klønete kvinnfolk?

Var det klønete kvinnfolk du sa?

"Bare rygger rett inn", jadda.

Kom med det, nå. Hva er hemmeligheten? (ellers får du ikke bildene du ville ha ;-) )

www.idi.ntnu.no/~ksys/inprogress/CarPark/

Annonse

Jeg er elendig til å lukeparkere. Klarer det jo, men må rygge, lirke og stå i.

Grunnen til mine lukeparkeringsproblemer er vel at jeg har lukeparkert sånn ca 1 gang i året siden jeg fikk lappen.

Så på det området er jeg kjerring.

Ulv I Faarikaal

For noen dager siden var jeg inne på Statoil, da kom det inn en kvinne og spurte etter en sju hundre og ti. Vi så alle sammen undrende på hverandre, og en spurte til slutt: - Hva er en sju hundre og ti? Da svarte hun - Du vet, det er den midt på motoren. Jeg må ha mistet den og trenger en ny. - Hva slags funksjon har den? spurte noen. Hun svarte at hun visste ikke, bare at den alltid hadde vært der. Ekspeditøren ga henne et papir og en blyant og ba henne tegne et bilde av hva hun mente.

Kvinnen begynte med å tegne en sirkel som var ca. 6 cm i diameter

og i midten av sirkelen skrev hun 710.

Håper jeg fikk dette riktig, men det er et typisk amerikansk problem, på en del europeiske står det står det 7Ø.

Når forsvant den ?

Ulv I Faarikaal

Uttalelsen om mat er herved trukket tilbake for kvelden.

Kan rapportere om en perfekt gjærdeig på kjøkkenet. *imponert*

Si i fra når den er ferdig så kommer jeg. Her er det mekka en lammegryte som skal porsjoneres opp og fryses.

Her er det nok ingen kjønnslige forskjeller, men derimot kun erfaring. Har bodd i trangparkert gate (med parkering på gata) og da lærte jeg meg lukeparkering og innarbeidet meg triksene jeg trengte for å parkere med lite slingringsmonn foran og bak (med stasjonsvogn!!)

Mannfolk med bil på besøk var like håpløse som kvinnfolk med bil på besøk!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Her er det nok ingen kjønnslige forskjeller, men derimot kun erfaring. Har bodd i trangparkert gate (med parkering på gata) og da lærte jeg meg lukeparkering og innarbeidet meg triksene jeg trengte for å parkere med lite slingringsmonn foran og bak (med stasjonsvogn!!)

Mannfolk med bil på besøk var like håpløse som kvinnfolk med bil på besøk!

Nåja...

En frekk hjerneforsker påstår at jenter har dårligere romfølelse og trenger mer tid for å lære lukeparkering. Men jeg tror også de har mindre mot.

Ulv I Faarikaal

Hehe, HAN syns nok det! ;o)

50% av menn tror statistisk at de ligger i de øvre 80% av skalaen når det gjelder sjåførevner, så mange må være store optimister. Kvinner er involvert i færre alvorlige ulykker, men i mange flere småbulker.

Ulv I Faarikaal

Ingen av delene! Betennelse i senene!

Staut sunnmørsjente sjønner du!

Fiskere på attføring er som regel sterke av en grunn!

Senebetennelse er neppe så nyttig i fiskeryrket. Ikke i noen yrker med fisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...