Gå til innhold

To sanger jeg etterlyser

Anbefalte innlegg

Begge sangene er sånn dance, pop aktige. I den første sangen er vokalistens stemme "forvridd" riktignok i en litt mer moderat versjon enn i scooter sine refreng. Mulig dette her ikke er helt rett, men noe av teksten går sånn: When I am with you, I feel naked in secrets, I wanna hold you naked.

I den andre sangen er refrenget enkelt: I am just more, I am just more, I am just more...

Noen som vet hvem som synger og/eller hva sangen heter?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101607-to-sanger-jeg-etterlyser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste høres kjent ut... Men jeg husker ikke hverken hva den heter eller hvem som synger den.

Jeg pleier å angripe dj'en på uteplassen vår å spørre hva sanger jeg lurer på heter, men alle har jo ikke muligheten til det da...

Har du prøvd å søke på de sangene på sånn mp3-nedlastingsprogram? Det pleier jeg, å det finker fint... Finner stort sett det meste..

Gjest sireni

Den siste høres kjent ut... Men jeg husker ikke hverken hva den heter eller hvem som synger den.

Jeg pleier å angripe dj'en på uteplassen vår å spørre hva sanger jeg lurer på heter, men alle har jo ikke muligheten til det da...

Har du prøvd å søke på de sangene på sånn mp3-nedlastingsprogram? Det pleier jeg, å det finker fint... Finner stort sett det meste..

Prøv kazaa!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...