BMS! Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Vel overstått påske til dere alle. Ser at det er endel gladmeldinger, og håper jeg har fått gratulert alle, om ikke *G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* Kan nemlig ikke sitte foran dataen lenger nå, -solen kaller igjen. Stort sommer glis fra 0 Siter
Wibecke Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Heisann BMS.... Ja, det er såvisst deilig med sol. Etter laaaange deilige dager i solen i påsken, og i dag, trekker jeg inn rett etter barnetv tid... Kos deg i sommervarmen :-) *hilsen* 0 Siter
BMS! Skrevet 22. april 2003 Forfatter Skrevet 22. april 2003 Heisann BMS.... Ja, det er såvisst deilig med sol. Etter laaaange deilige dager i solen i påsken, og i dag, trekker jeg inn rett etter barnetv tid... Kos deg i sommervarmen :-) *hilsen* Hei Wibecke! Har sittet ute til nå, i mer eller mindre sol, kjempe deilig. *koser meg i varmen* KOmmer det noen glad melding snart? *glerder meg til den* Koz fra 0 Siter
rao Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Hei Wibecke! Har sittet ute til nå, i mer eller mindre sol, kjempe deilig. *koser meg i varmen* KOmmer det noen glad melding snart? *glerder meg til den* Koz fra Heisann BMS- vel overstått påske til deg og BPS også ))). Vi har hatt en deilig hjemmepåske i år, har tatt små utflukter nesten hver dag i det flotte været. Tror nesten ikke det er sant enda jeg.........- er faktisk blitt solbrent !!! Håper vi får til å treffes snart !!! Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.