Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

takk for mange gode svar.

Nei,jeg synes ikke han har grunn til å være sjalu,og jeg tror han vet det innerst inne også.

Det jeg mener med at krangelene kan gå "hardt"for seg er at det verbale kan gå veldig langt.

Noe fysisk har han aldri gjort,men det er klart at han oversklider mange grenser på det verbale plan.

Men.. som sagt.. jeg er glad i han,og.. bortsett fra dette er forholdet kjempefint.

Vennene mine har jeg aldri byrdd meg om,men noenganger når vi har krangla slår det meg inn at kanskje de har rett,likevel?

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil.. Han er verdens søteste så lenge alt går greit,og jeg er kjempeglad i han.. men.. jeg føler meg litt usikker på veien videre.

Det er sant at sjalusi er menneskelig,men det finnes grenser.

Og som punk kid trakk frem,klart et forhold må bygges på tillit og respekt. Og det virker ikke som han har så mye tillit for meg.. og når vi krangler virker det ikke som respekten er der,heller..

Hvis han hadde gjort noe mer enn bare sleng dritt til meg,da ville jeg forsvunnet (Jeg har mer enn litt bein i nesa.)

Jeg får vel prøve å snakke med han enda en gang og prøve å forklare han enda mer bestemt hva jeg mener,og håpe at han hører på meg.

For sånn hersing tror jeg ikke at jeg orker så mye lengre =P

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101820-takk-for-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...