Gå til innhold

Gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest M.g.HK.

Takk da.. :S

Det der var utrolig teit sagt! Noen jenter er bitchy og sprer falske rykter om andre,og noen er smarte nok til å la være.

Gutter kan spre rykter og det kan jenter,også..

Rykte er i grunnen en teit ting:P

Det er faktisk helt sant at jenter sprer ryktene om andre jenter. Hvor ofte har du hørt gutta si noe sånt som "Har du sett så mange jenter Morten har drevet med i det siste, eier han ikke respekt for seg selv eller?"...Men at jenter sier sånt hele tiden, det er ikke til å benekte...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101899-gutter/#findComment-582320
Del på andre sider

Jenter er sånn at det er nok at de ser en på besøk hos en annen før rykteflommen er i gang. Flere ganger har en og annen kompis enten parkert bilen hos meg, eller sovet på sofaen natten over eller noe sånt. Og to uker etter har jeg pult både tre og fire stykker på to og tre kvelder, liksom...

Vel, rykter er bare å overse. De som sprer rykter må ha lite å gjøre og gjøre det for å få spenning i livet eller noe sånt...

Men jeg er enig ja, jenter er utrolig fæle å spre rykter og snakke fjott i bygda...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101899-gutter/#findComment-582383
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...