Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var et flott program og jeg er 100% enig at det er både modig og flott av Anne å dele sin historie med oss.

Men at 95% av alle adopsjonspapir er feile,skremmer meg litt.. Kan hende at dette ikke gjelder for alle land,men likevel...

Etter å ha sett programmet har det gitt meg en litt annen holdning til det å oppspore mine biologiske foreldre (spesielt mor.)

Jeg har nå,som en del andre ganger når jeg hører negative hendelser tenkt på om det er så lurt å ta kontakt med sin biologiske mor.

Som Anne sa i programmet: Noen ganger kan det være like greit å ikke vite.

Hvis min biologiske mor IKKE vil vite av meg,ville jeg synes det var forferdelig og jeg tror nok jeg hadde følt det enda verre inni meg etter det.

Så.. jeg vet ikke helt..

kanskje greit å få bort uvissheten.. men det er jo også en sjanse for å bli skuffa.

Har noen andre mailer og innlegg jeg må svare på..

skriver mer senere..

Men dette er i allefall MINE tanker rundt "Hemmeligheten." Håper ikke de virker like håpeløse som de ser ut som på skjermen.

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101983-hemmeligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...