Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ut mot havet

Så flott at dere har valgt Etiopia.. Tenkte vi skulle melde oss på foreldrekurs, men har ikke fått gjort det enda. Vi treffes vel der kan jeg tenke meg...

I dag har vi ringt sosialkontoret, og de lover å raske på, kansje rett over helgen kan vi få sendt rapporten til BUFA, men ting tar tid.Ellers bor vi på ytre, søre sunnmøre. Og vi er så spente på fremtiden...Koser meg med å lese medlemsbladene om og om igjen.... ser spesiellt på en liten krabat fra Etiopia (smil) på fremsiden av det ene bladet. Har sett "Hemmeligheten" på TV, og synest det var så gripende...Har gjordt meg mange tanker etterpå.... Nei nå ble det et langt innlegg allikavel, jeg som bare ville fortelle hvor glad jeg er for at vi er i samme båt......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101991-livert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...