Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 17 år gammel gutt som er liten og spinkel og ser ikke det hele tatt ut som en 17 åring. Jeg har også lys stemme... Nå er lei av dette og lurer på om det går an å ta hormontilskudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Har lest og hørt at det går an,men jeg tror dette gir best effekt før pubertet...

Får håpe du får svar fra noen som kan sine saker,dette er dessverre ikke et av mine sterkeste områder... :S

Klem fra,

Gjest Betatt
Skrevet

Hei..

Har lest og hørt at det går an,men jeg tror dette gir best effekt før pubertet...

Får håpe du får svar fra noen som kan sine saker,dette er dessverre ikke et av mine sterkeste områder... :S

Klem fra,

Heisann kompis!

Gå til legen din du og snakk med han! Vet at det er vanlig å gi testosteronkurer i slike tilfeller. I og med at du er 17 år er du ikke ferdig med puberteten og en testosteronkur vil da ikke være for sent. Stikk til doktor med en gang du, lykke til!

PS: Fint hvis du forteller hvordan det gikk da jeg er en smule nysgjerrig på hvordan det faktisk er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...