Gå til innhold

Til deg som drikker alkohol!

Anbefalte innlegg

Gjest Xtra Large

Når begynte du å drikke?

Hvordan får du som er under 18 år tak i alkohol?

Hvor mye og hvor ofte drikker du?

Er du ofte full?

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla?

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken?

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/2707665.html

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102084-til-deg-som-drikker-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når begynte du å drikke?

- Ca rundt min 16ande bursdag..

-Kjøpe i butikken? ;) evt. ute..

- definer 'å drikke'.. Om du ikkje rekna med å ta en eller to pils i ny og ne.. kan vi vel sei at e he et litt større alkoholinntak et par ganger pr. mnd.

Skal e på fest e 6 x 0,33 ringnes utgangspunktet..

Er du ofte full?

- D skjer..

- Nei.. gjort e gjort.. Dessuten gjer an vel aldri nåkke som an absolutt IKKJE vil..? ;)

- Nope.. øljente ;)

Når begynte du å drikke?

- Jeg begynte å drikke en gang i slutten av barneskolen og har fryktelige minner om at jeg var full på barneskoleavslutninga. (Sånn er det å vokse opp på landet)

- Jeg har ikke hatt problemer med å kjøpe øl og rusbrus selv. Brennevin får jeg kamerater til å kjøpe.

- Før jeg flytta for meg selv (høsten 02) drakk jeg nesten hver helg, og det var jo et par drammer her gang. I og med at jeg har vært gravid har det ikke vært så mye drikking i det siste (jeg mistet barnet), men de siste 2 månedene har jeg vel drukket 4 ganger.

Er du ofte full?

- Ikke nå mer.. I gjennomsnitt en gang i måneden.

- Står for det jeg har gjort med hodet høyt hevet :P

- Nei..

Når begynte du å drikke? -Drakk første gang da jeg var 16...

Hvordan får du som er under 18 år tak i alkohol? -Da jeg var under 18 fikk jeg eldre til å kjøpe. Nå fikser jeg det sjøl.

Hvor mye og hvor ofte drikker du? -Det har blitt en del i det siste, ca hver helg.. Men har jeg jobb eller noe annet drikker jeg ikke..

Er du ofte full? -Vet ikke hva du mener med full.. Men det jeg anser som full, så ja..

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla? -Nei.. Det gjør jeg faktisk ikke.. Naturligvis, det har jo hendt, men ikke så ofte..

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken? -Nei, drikker ikke rusbrus...

Gjest SigneS

Når begynte du å drikke?13-14 år!

Hvordan får du som er under 18 år tak i alkohol?Foreldrene mine kjøper,det har de alltid gjort.Alle foreldre kjøper rusbrus,øl og sprit til barna sine her jeg bor,med få unntak.

Hvor mye og hvor ofte drikker du?Som regel hver helg.

Er du ofte full?Samme svar som over!

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla?Ofte!

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken?Ja,det smaker nesten som vanlig brus!

Gjest jenta som trur hun ikke har riktig hårfarge

Når begynte du å drikke? -Drakk første gang da jeg var 16...

Hvordan får du som er under 18 år tak i alkohol? -Da jeg var under 18 fikk jeg eldre til å kjøpe. Nå fikser jeg det sjøl.

Hvor mye og hvor ofte drikker du? -Det har blitt en del i det siste, ca hver helg.. Men har jeg jobb eller noe annet drikker jeg ikke..

Er du ofte full? -Vet ikke hva du mener med full.. Men det jeg anser som full, så ja..

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla? -Nei.. Det gjør jeg faktisk ikke.. Naturligvis, det har jo hendt, men ikke så ofte..

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken? -Nei, drikker ikke rusbrus...

drikker ikkje.

Annonse

Når begynte du å drikke?

- ca 14 år.

- broren min, kamerater som er over 18, eller søsknene til vennene mine.

- drikker ca annenhver helg. Det spørs om jeg har råd til å drikke hver helg og om d er noe som skjer.

Er du ofte full?

- ca annenhver helg. Når jeg drikker, drikker jeg meg full.

- nei, egentlig ikke!

- Nei. Drikker som vanlig bortsett fra at jeg har sluttet å drikke øl, nå drikker jeg rusbrus!

Gjest røtta(";)

Når begynte du å drikke? hmm.. va vell i 15 års alderen tror jeg..

får mine venner til og kjøpe..;) men nå kan jeg snart kjøpe selv;)

Hvor mye og hvor ofte drikker du? drikker mesten hver helg...

Er du ofte full? ja.. blir som regel det..;)

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla? så klart det er noen ting eg kunne ha vært foruten....;)

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken? nei er alt lei rusbrusen eg...

Gjest Rebecha

Når begynte du å drikke?

Er du ofte full? Nei, nesten aldri.

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla? Nei

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken? Nei

Gjest jippiii

Når begynte du å drikke? Jeg var 13

Foreldrene mine eller vennene mine. Får som regel kjøpt selv.

Den siste måneden har jeg konsumert ti liter rusbrus, syv liter øl, en kartong vin og en flaske vodka, men denne måneden har vært ekstrem. Jeg drikker som regel en eller to six-packer i løpet av en helg. Pleier å drikke hver helg og av og til på torsdager.

Er du ofte full? Blir vel mer eller mindre beruset hver gang jeg drikker.

Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla? Tja... De fleste gjør vel det? Pleier å si til meg selv at ingen la merke til det. Det funker.

Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken? Drikker ikke mer, men drikker mer rusbrus. Nå orker jeg nesten ikke tanken på mer rusbrus. Æsj...

-Når begynte du å drikke?

Da jeg gikk i 9ende klassen.

- Hvordan får du som er under 18 år tak i alkohol?

Eldre venner kjøper eller kjøper selv.

-Hvor mye og hvor ofte drikker du?

I noen perioder var det mye fyll (fredag+lørdag) men etter hvert har jeg lært meg å prioritere anderledes. Ca 2 ganger i mdn nå.

- Er du ofte full?

Nope

- Pleier du å gjøre ting du angrer på i fylla?

Har egentlig aldri gjort noe veldig dumt. Og uansett så bør man ha litt kontroll selv om man drikker.

- Drikker du mer etter at rusbrus ble tigjengelig i butikken?

Drikker ikke rusbrus!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...