Gå til innhold

Sverige stopper hentereiser til Kina

Anbefalte innlegg

Gjest En trist mamma

På text TV kanal4 Sverige leses

at adopsjon fra Kina er stanset på ubestemt tid. Syv barn som er tildelt vil ikke kunne bli hentet.

Nettsiden til Verdensbarn.no har link til til helsemyndighetene. Det står at reiser til hele Kina frarådes.

Iflg CNN blir flyplassen i Beijing stengt.

Jeg er så lei meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102106-sverige-stopper-hentereiser-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også trist

Jeg leste nettopp på Inor Adopt sin nyhetsside at CCAA stenger sitt kontor fra nå og frem til 12.5 tror jeg det var (pga. SARS) og at CCAA etter dette vil komme med retningslinjer ift. SARS og hva som vil skje mht. henting av barna. Dette bekymrer meg også veldig.

Å huff da:-( Jeg føler virkelig med dere som nå sitter og venter tildeling fra Kina. Vi er jo verdensmestere i venting, men slike uforutsette hendelser, når man etter måneder nærmer seg målet, kan ikke være noe lett å takle. Tenker med gru på de som har fått tildeling og som nå vil få en stor usikkerhet rundt henting. Får håpe at ting løser seg til det beste til slutt.

Annonse

Huff, dette var dårlige nyheter. Føler med alle de som enten har fått tildelt et barn eller som går og venter på tildeling, det kan ikke være enkelt nå som om ventetiden ikke er lang nok som den er. Håper inderlig at de som har fått tildelt barn kan få dra å hente disse og at CCAA åpner kontoret igjen 13 mai.

Uffff.... :o(

Jeg får frysninger. Samtidig som jeg er vanvittig glad og takknemlig for at vi hadde marginene på vår side og fikkk hentet prinsessen like før SARS skjøt fart for alvor, syns jeg så fryktelig synd på de som får sin adopsjonsprosess forsinket og forstyrret av dette. Jeg kan bare tenke meg hvor fortvilet det må være. :o(

Selvsagt er det enda verre for de som faktisk får sykdommen, misforstå meg rett da...

Jeg håper inderlig viruset bestemmer seg for å sakke farten litt snart, og at de finner en vaksine som virker.

MVH

Jeg leste nettopp på Inor Adopt sin nyhetsside at CCAA stenger sitt kontor fra nå og frem til 12.5 tror jeg det var (pga. SARS) og at CCAA etter dette vil komme med retningslinjer ift. SARS og hva som vil skje mht. henting av barna. Dette bekymrer meg også veldig.

Åååå dette var triste nyheter. Skjønner veldig godt at dere er lei dere :-(

Vi var heldige og fikk hentet før SARS ble kjent. Tør ikke tenke på hvordan jeg ville ha tatt det dersom jeg ikke hadde fått reise å hente gullet mitt.

Krysser alt jeg har for at alt ordner seg !!!!!!

klem fra

Gjest Si_Ling

Dette var triste nyheter for alle kinaadoptanter. En ting er å ikke få reise, men tankene kverner sikkert enda mer rundt alle barna som er igjen der borte.

Inntil det motsatte er bevist får vi være optimister og tro på gode løsninger.

Selv _jeg_ blir motlaus nå.

...så forferdelig kjedelig... Håper som andre skriver, at dette blir kortvarig. Man har mer enn nok å tenke på/bekymre seg over i en adopsjonsprosess, om man ikke skal ha SARS å tenke på og! Føler _så_ med dere kinaadoptanter som blir berørt av dette (med bekymringer eller direkteeffekt på hentereise)!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...