Gå til innhold

jentenes hårfarge gutter

Gjest ikke riktig hårfarge trur jeg da

Anbefalte innlegg

Gjest ikke riktig hårfarge trur jeg da
Skrevet

Hvilken type jenter liker gutter best blonde,brunehårede,mørke med svart hår eller rødhårete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen hårfarge er feil :)

Hvis en gutt ikke liker deg p.g.a hårfargen,er det hans tap,ikke ditt.

Vær stolt over deg selv,også håret ditt :)

Klem fra,

Gjest ikke avgjørende
Skrevet

Jeg har en svakhet for rødhårede jenter, men det er aldri hårfargen som gjør at jeg forelsker meg.

Kan forelske meg i både lyse og mørke jenter, jeg!

Skrevet

Hey you!

Ta den hårfargen du liker best! enkelt og greit:)

Hårfarge har nok ikke noe å si egentlig, det er nok ingen som sier: Liker du henne ell? nei, feil hårfarge. om du skjønner?

trives du med deg selv(og håret ditt) så merkes det, og du viser selvtillit. det viktigste er at DU liker det.

Gjest jepppp
Skrevet

som de andre sier, hårfargen av gjør ikke om jenta er fin eller ikke, men jeg syns lyst hår er prikken over ien, særlig blonde rastafletter. det er kjempesexy! bare synd det er så få som har det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...