Gå til innhold

Godkjenning og Distrikt samtidig!!

Anbefalte innlegg

Det har ennå ikke helt gått opp for meg tror jeg.. Sommerfuglene i magen har ikke lagt seg for kvelden,. surrer og murrer som bare det!

HVA skjer og NÅR???? Tusen spm surrer rundt i hodet..

Distriktet vi er blitt tildelt er Bogotà og vi er godkjente for et barn mellom 2-3 år!

Takker for gratulasjonene som er kommet nå ikveld!!!

Hva skal jeg drive nedtelling mot nå??? Trodde jeg skulle telle mnd før distriktet kom, men nå kan det jo ta alt fra 2 uker til 3 mnd før tildelingen kommer..

Hva er vanlig ifht ICBF??

Hilsen en som føler som om en går i "ammetåke"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102134-godkjenning-og-distrikt-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER! Dette høres jo helt utrolig ut- nå kan det ikke være mye nedtelling igjen for dere. Lykke til med innspurten!

Gratulerer!!!

Endelig skjer det noe.

Dere var jo ekstremt heldige da, både få distrikt og tildeling på samme dag.

Lykke til med reisen til Bogota.

Var i Bogota og hentet ei jente for godt 2 år siden. Venter med spenning på distrikt.

hilsen

Annonse

dette er jo kjempeflott. Godkjenning og distrikt på en gang. Herlig! GRATULERER så masse begge to.

Da kan det ikke være mange ukene igjen før dere er foreldre til en skjønn liten colombianer. Snufs. Jeg er helt satt ut nå. Dette unner jeg dere av hele mitt hjerte. Kos dere masse i helga og nyt den siste nedtellingen.

Plei sommerfuglene godt(c:

Masse gratulasjonsklemmer fra

Dere har spennende dager i vente - det blir sikkert ikke lenge til tildeling.

Jeg vil ikke ta lykkerusen fra dere, og det er umulig å la være å gire seg opp. Men jeg vil allikevel råde deg til å ikke regne med at den store telefonen kommer allerede etter to uker. Ser at Colom ventet i 3 uker etter at de hadde fått distrikt, men pr nå har vi ventet i 6 uker. Kan love deg at de siste 4 ukene har sneglet seg avgårde.... Skvetter hver gang telefonen ringer...

Annonse

Gratulerer med "to fluer i en smekk" ;o))

I nov. 2001 fikk vi godkjenning og distrikt med noen dagers mellomrom.... tildelingen kom ikke mange dagene etter det igjen... og det var Bogota ;o)) Håper dere får den etterlengtede men ofte allikevel så uvententde telefonen om ikke lenge!! Lykke til med siste innspurt.

Vi ventet 3 uker fra tildeling av distrikt til tildeling av vår lille prinsesse. Tror det er ganske vanlig.

oj,.. jeg tror jeg instiller på å vente i 3 mnd., for da klarer jeg kanskje å "slappe av" litt??????? hmmmmm

Når fikk dere reise etter tildeling da??

beauty1365380442

Ojojoj....det var jammen gode greier!!! Gratulere såååååå mye til dere begge. Selv jeg fikk litt sommerfugler i magen av å lese om gladnyheten din:-) kan ikke engang tenke meg hvordan dere må ha det da!!

Da er det bare å vente på DEN telefonen, og jeg skal krysse fingre og tær for at det skal gå fort.

Store hilsninger kommer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...