Gå til innhold

VB stopper hentereiser til Kina

Anbefalte innlegg

Leste nettopp på VB-sidene at hentereisene er stoppet inntil videre. Har ventet på det, men kjente likevel et ekkelt sug i magen da det stod der svart på hvitt. Er ikke så superbekymret på egne vegne ennå, utover at ventetiden trolig kommer til å øke, men akkurat nå tenker jeg mest på dere som har fått tildeling eller venter tildeling snart. Det må være helt grusomt å være dere nå.

Vit at vi er mange som tenker på dere og sender sterke ønsker om en snarlig løsning!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102192-vb-stopper-hentereiser-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen bombe er det vel ikke, men allikevel så usigelig trist. En har liksom håpt at det bare ville forsvinne, men når det blir et faktum er det allikevel uvirkelig.

En kollega av meg venter tildeling "any-time" og jeg føler så enormt med dem. Selv ligger neste tur laangt frem, så på egne vegne bryr jeg meg ikke så veldig nå, men for dem som er "rett før" må det være helt forferdelig. MASSE KLEMMMMMMER fra en som føler veldig med dere nå.

cordelia1365379990

Ja, ja. :-( Har for så vidt ventet på det da, men det er likevel sørgelig. Vi hadde håpet på tildeling i mai, fikk faktisk brev fra VB ang. det i går, men nå blir det jo utsatt. Håper bare at situasjonen i Kina løser seg snart. Ille er det for oss kommende adoptivforeldre, ennå mye verre er det for Kinas befolkning.

Ja, jeg ventet vel egentlig på dette. Kineserne har jo fått så stor påpakning for ikke å ha reagert ordentlig med en gang, og de har vel nå et stort behov for å vise verden handlekraft og tar i så de er "sikre"...

Vi bruker Adopsjonsforum, men det tar nok ikke lang tid før de gjør det samme som VB. For vår del betyr nok dette at tildelingen i mai, som vi hadde håpet på, blir utsatt på ubestemt tid, også blir det vel utviklingen av sykdommen som bestemmer når man kommer i gang igjen.

gogo1365380358

Slenger meg på det som tango sier! Tenker veldig på dere som snart er ved veis ende i prosessen, eller som bare venter på reisebeskjed. Håper ting løser seg til det beste FORT!

Kjenner at jeg blir litt fortvilet med hensyn til forsinkelse i prosessen, vi venter på beskjed fra verdens barn om at papirene våre skal sendes Kina. Nå blir vel ikke disse sendt avgårde før CCAA åpner igjen.

Håper og tror at ting løser seg til det beste!

Sender mange varme tanker til dere alle som blir berørt av dette.

klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...