Gå til innhold

Blir et monster av stress..

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har aldri vært flink til å takle stress . Etter at jeg for 3 mnd siden fikk tvillinger har ikke gjort saken noe bedre .

Jeg farer opp for den minste ting, jeg kjefter og skriker og bygger opp et vannvittig sinne og raseri inni meg. Dersom jeg ikke tar meg sammen kan jeg si stygge ting og være ekstremt ufin mot mine nærmeste. Det går også utover babyene:-( Jeg blir helt skjelven og idiot, rett og slett.

Når jeg har klokkesletter å forholde meg til og jeg får dårlig tid så kjenner jeg at hjertet banker i 200 og adrenalinen på høy spreng i hele kroppen.

Selv om jeg sier til folk at jeg kommer når jeg kommer for å ikke ha presset om klokkesletter så blir jeg stresset. Jeg blir det selv uten klokkeslett.

Jeg merker på meg at jeg har vannvittig mye aggresjon inni meg ,,,, jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med dette ??? Men noe trenger jeg å få gjort for dette tar både på meg, barna, forholdet og alt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102217-blir-et-monster-av-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Kontakt fastlegen din.

Dette er verken bra for deg selv eller familien.

Enig med soleil. Dette er vondt for deg og de rundt deg.

En positiv ting i det hele er jo at du ser at det er et problem - da er du også på god vei til å kunne gjøre aktive tiltak for å endre på denne siden av deg selv.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...