Gå til innhold

CCAA stanser all adopsjon p.t.

Anbefalte innlegg

Så har det skjedd det alle har fryktet - SARS har satt en foreløpig stopper for all adopsjon fra Kina, med foreløpig virkning til medio mai.

Vil bare sende en hel haug med trøsteklemmer og vit at det er ekte medfølelse jeg forsøker å vise - ord blir fattige, men vi skal forsøke å støtte dere her inne på DOL så godt det lar seg gjøre.

Ha en best mulig helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102231-ccaa-stanser-all-adopsjon-pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forferdelig skuffet!

Nesten så jeg kunne gråte.

:-(

Bildet av jenta mi henger over pulten min her på jobb. Egentlig er det helt uutholdelig vondt å tenke på at vår planlagte reise nå antakelig blir utsatt og at vi ikke har noen som helst mulighet til å få henne hjem før CCAA åpner igjen. Klamrer meg til håpet om at alt vil ordne seg - og at det tross alt er bra at man tar SARS på alvor i Kina også.

Gjest kinamamsen

Jeg tenker på dere som har fått tildeling og ikke får reise og på dere som venter tildeling om som får en enda lengre ventetid. Tenker også, ikke minst,på de som bor i Kina og som er utsatt risikoen for SARS, og som har sykdommen nært innpå seg.

Sender dere Kina-dolere masse trøsteklemmer og håper på en snarlig løsning.

Medfølende hilsen fra

cordelia1365379990

Bildet av jenta mi henger over pulten min her på jobb. Egentlig er det helt uutholdelig vondt å tenke på at vår planlagte reise nå antakelig blir utsatt og at vi ikke har noen som helst mulighet til å få henne hjem før CCAA åpner igjen. Klamrer meg til håpet om at alt vil ordne seg - og at det tross alt er bra at man tar SARS på alvor i Kina også.

Jeg vet du må ha det vondt akkurat nå. Tenker på deg, og sender masse trøsteklemmer. Håper alt ordner seg snart!!!

Annonse

Jeg vet du må ha det vondt akkurat nå. Tenker på deg, og sender masse trøsteklemmer. Håper alt ordner seg snart!!!

Så utrolig trist for dere det gjelder !!! Håper virkelig alt ordner seg fortere enn svint. Mine tanker går jo også til folkene i Kina som lever med denne trusselen om sykdom.

Vennlig hilsen

Dette er utrolig trist. Jeg tenker så mye på dere som ikke får reise som planlagt nå i mai. Tenker også på de stakkarene som lever i Kina. Det må være skremmende...

Selv er jeg overbevist om at SARS frykten er overdrevet og mediestyrt. SARS kan vel sammenlignes med en kraftig influensa ( det dør jo et antall hvert år - også Norge - av det) Stakkars Kina må vel vise verden at de tar grep om situasjonen. Vel jeg kan jo ta helt feil...

Er selfølgelig også bekymret over at vår egen adopsjonen sikkert blir forsinket, men det orker jeg ikke tenke så mye på...

Hilsen fra meg

carla1365380461

Jeg klamrer meg til håpet sammen med deg, og sender deg min dypeste medfølelse!!!

Håper du får hentet datteren din så snart som mulig!!!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...