Gå til innhold

Endelig..både godkjenning og distrikt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

I dag lå det i postkasa, godkjeninga og distrikt samtidig.

Jeg som trode at dem i Col. har glemt oss :-))

Vi er godkjennt for et barn fra 1-2 år fra Bogota distikt.

Nå er det bare vente til tildeling,og alt føles som i min drøm.

Hilsen fra oss to som er kjempe lykkelig i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102247-endeligb%C3%A5de-godkjenning-og-distrikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære dere!!

Gratulerer så mye med både godkjenning og distrikt! Dere måtte vente lenge på godkjenningen, men nå har dere "løpt" forbi oss (smil). Vi venter fortsatt på distrikt, og krysser fingrene for at det snart blir vår tur.

Ha en strålende helg!

Stor klem

GRATTIS til dere også!

Nå virker det som om det skjer ting i Colombia: Både Spendt, dere og oss har nå i løpet av 2 dager fått godkjenning. Vi har også fått distrikt Bogotà så dette blir spennende dager, uker, mnd ????? for oss fremover ikke sant

Annonse

Hei og gratulerer!!!

Det er så fantastisk å se at det virkelig skjer mye i Colombia for tiden. Gir oss som kommer etter virkelig et stort håp om at ikke ting vil ta så enormt med tid, kanskje.

Fantastisk at dere har fått både godkjenning og distrikt samtidig!!!!!

Hilsen

Gratulerer så mye kjære dere! Dette har jeg ventet på så lenge og endelig ble det deres tur! Dere var kjempeheldige som fikk Bogota som distrikt- for der har vi vært to ganger...og det var like fantastisk på begge reisene. PS! måtte bare ta meg en tur innom dere igår for å feire sammen med dere! (håper barneteppet passet på barnerommet *ler* ) Ha en fin dag og god helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...