Gå til innhold

ENDELIG!

Gjest Wasserfaldfelder

Anbefalte innlegg

Gjest Wasserfaldfelder
Skrevet

ENDELIG var det vår tur til å få distrikt! Etter 7,5 måneders venting på distrikt, hadde vi nesten gitt opp håpet at det skulle bli vår tur. Vi fikk også Bogotà, som jeg ser at flere andre her inne har fått. Vi ble nesten helt paff da det endelig skjedde og det har ikke helt gått opp for oss enda. Håper virkelig det går raskt fra nå av!

Gledeshilsen fra en håpefull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjempegratulasjon til dere også! Voldsomt til ventetid dere hadde! Håper alt går fortere nå!

:-)

Stor klem fra

Gjest Alegre
Skrevet

Gratulerer.

Før jul var vi en hel gjeng som reiste til Cali ( Hilsen til alle vi møtte!), og nå ser det ut til at dere kommer til å bli en fin gjeng som reiser til Bogota.

Lykke til med den siste ventetiden til!

Skrevet

Gratulerer så mye med tildelt distrikt i Colombia - da er dere vel snart i mål??!!!

Lykke til videre!

Hilsen fra meg

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer så mye. Håper det går fort nå i den siste ventetiden.

Skrevet

En kjempegratulasjon til dere også! Voldsomt til ventetid dere hadde! Håper alt går fortere nå!

:-)

Stor klem fra

så masse med distrikt Bogota :o)). Håper telefonen ringer snart !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer sååååå mye.

Det var på tide at dere får noe glade nyheter. Jeg tror at tildelingen kommer snart. Kanskje vi trefes i Bogota.

Lykke til videre, jeg vet hvordan det føles akurat nå.

Klem fra meg.

vannkastanje
Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Da er det bare den siste store telefonen igjenn :o)

Ha ei fin helg

klem fra

Skrevet

Gratulerer med distrikt!!! Håper siste innspurt går kjapt.

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer så mye. Nå er det bare å vente på den store telefonen. Lykke til!

klem

Skrevet

Hei og gratulerer så mye! Dere har virkelig ventet lenge, så det må jo være utrolig deilig å endelig få tildelingen av dirstrikt.

Nå er det bare DEN TELEFONEN som mangler. Får håpe det ikke vil ta så lang tid.

Lykke til videre!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så masse!

Der er vår første fra som du sikkert husker... + at vi også nettopp har vært der en uke...

Send meg gjerne en mail

[email protected] eller min vanlige mailadresse, for du har vel den også, hvis jeg ikke tar feil!

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Og så Bogota da.....Dere er heldige!

Nå er det den store telefonen som gjenstår. Lykke til!

Skrevet

ENDELIG kan jeg gratulere dere med distrikt - jammen har dere ventet lenge. Håper at TELEFONEN ikke lar vente på seg, og at vi om kort tid kan gratulere dere igjen!

Klem fra

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer med distrikt.

Så flott at det er bevegelse i Colombia. Det lover jo bra for oss som kommer etter.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer! Dere har jammen ventet lenge..Håper det går raskt for dere mot tildeling.

beauty1365380442
Skrevet

Gratulere såååå mye. det va virkelig på tide at det blei dokkers tur....7.5 mnd. venting e lenge det!

Lykke til videre i prosessen.

Hilsninga kommer fra

Skrevet

SÅ HERLIG, gratulerer så mye. Endelig ble det deres tur til å få DEN nyheten :-)

Lykke til med tildelingen.

Skrevet

Jammen på tide!! :o) Gratulerer så mye. Lykke til med innspurten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...