Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En lykkelig, men sliten mamma sitter å summer seg etter barnebesøk med 9 barn. En trett prinsesse ligger nede og sover med mange nye, spennende inntrykk etter en lang innholdsrik dag....

I fjor feiret vi hennes dag uten jubilanten til stede, må si at dette var en fantastisk opplevelse, å HA henne her...

Tankene går til hennes fødeland, India og de er fulle av takknemlighet og ydmykhet.....

En lykkelig vårhilsen fra Bergen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102278-3-%C3%A5rsdagen-er-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juliansmamma

Gratulerer så masse. Ja, det er da jommen en like stor dag for vårs voksne, synes jeg. Jeg sprada rundt som en stolt høne i hele dag, jeg....(Lillegutten vår ble ett år i dag.!)

Nå kan vi ta en velfortjent hvil,....jommen er det mye å tenke på ved en slik feiring. Får mer respekt for hva våre foreldre har gjort for oss i alle år da vi var små.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...