Gå til innhold

FU: er det ok å amme på offentlig sted?

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig.

Og dessuten, for de som har slik fryktelig puppeangst må det da være 100 ganger verre å ta en tur på Narvesen enn det ville være om alle kvinner i hele verden ammet offentlig samtidig.

Ingen(bortsett fra babyen da) ser puppen min i hvertfall når jeg ammer. Ikke kan jeg si jeg har sett puppen til noen annen som har ammet offentlig heller.

Fortsetter under...

Dersom man absolutt skal amme på offentlig sted er det fint om man tar hensyn til de som ikke liker å se dette

Hva om det er noen på cafeen som ikke liker å se på at du spiser og drikker det du gjør.. Tar du hensyn til det???

Gjest Iznogood

Hva om det er noen på cafeen som ikke liker å se på at du spiser og drikker det du gjør.. Tar du hensyn til det???

Sålenge maten er kjøpt på cafèen ser jeg ingen grunn til å ta noen andre hensyn enn at jeg har normal bordskikk. Men jeg ville da ikke finne på å ta med meg noe så motbydelig som smalahove og fortære framfor andre som kunne tenkes å se på dette som motbydelig.

Sålenge maten er kjøpt på cafèen ser jeg ingen grunn til å ta noen andre hensyn enn at jeg har normal bordskikk. Men jeg ville da ikke finne på å ta med meg noe så motbydelig som smalahove og fortære framfor andre som kunne tenkes å se på dette som motbydelig.

Humf..

Annonse

hare1365380455

Jeg ammer, og kan si at jeg ikke liker å amme offentlig... Føler meg heller ikke komfortabel om jeg skal amme og vi har besøk. Gjør det selvsagt hjemme, men ikke på café f.eks. MÅ jeg, så gjemmer jeg meg bort, og skjuler brystet så godt jeg kan..

laguna1365380434

Forsåvidt er det vel det..Det må mødre få gjøre der det passer. Regner med at det ville være ett mas å finne anonyme steder hver gang sneipen er sulten

Personelig synes jeg dog det ser jævlig ekkelt ut med store unger, med hår og tenner som henger fast i puppen på mora si..

Det er et kjipt syn å få servert med maten.. godt mulig det er sunt og nærende, men ueestetisk er det nå uansett. Ser uanstendig og perverst ut. Enda jævligere er det om ungen snakker.. Brett fram pupppen, liksom..Ugh&grøss..

Så prinsippet er i orden, men personelig synes jeg det kan være kvalmt.

hare1365380455

Forsåvidt er det vel det..Det må mødre få gjøre der det passer. Regner med at det ville være ett mas å finne anonyme steder hver gang sneipen er sulten

Personelig synes jeg dog det ser jævlig ekkelt ut med store unger, med hår og tenner som henger fast i puppen på mora si..

Det er et kjipt syn å få servert med maten.. godt mulig det er sunt og nærende, men ueestetisk er det nå uansett. Ser uanstendig og perverst ut. Enda jævligere er det om ungen snakker.. Brett fram pupppen, liksom..Ugh&grøss..

Så prinsippet er i orden, men personelig synes jeg det kan være kvalmt.

Nyfødte skal jo ammes ofte, men større babyer kan jo ammes før man går ut og så når man kommer hjem igjen.

laguna1365380434

Nyfødte skal jo ammes ofte, men større babyer kan jo ammes før man går ut og så når man kommer hjem igjen.

Det visste jeg ikke, men det høres forsåvidt logisk ut..(har, som du skjønner ingen selv)..

Det er ikke noe stor sak for meg om folk ammer ute, og babyer gjør meg som sagt ingenting..

Synes det ser litt forjævlig ut når mora sitter på kafe og ungen er selvhjulpen nok til å gå bort å spørre om å få suge pupp..

Har sett sånt det en del ganger..:-)

Gjest synes nå jeg da..

Mat er mat..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...