Gå til innhold

Sebastian fra Colombia??

Anbefalte innlegg

Gjest takk for fine ord :-)

Jeg møtte en stolt pappa til en gutt som heter Sebastian fra Colombia. Denne pappaen var på kurs i Sulitjelma, og snakka så varmt om sin sønn og prosessen de hadde gjennomgått. Videre fortalte han at de var igang med adopsjon nr 2, og han gav med denne adressen på internett. Om du skulle lese dette, så MÅ jeg få si TAKK....nå er jeg og min mann igang, MYE inspirert etter samtalen med deg, fikk det sparket bak som vi trengte :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102315-sebastian-fra-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sebastians pappa

Hei!

Det er kjekt å høre at dere er i gang med adopsjonsprosessen. Dere har virkelig en spennende tid foran dere, både frem til barnet kommer og ikke minst den fantastiske tiden etter at det har kommet. Lykke til, og husk at adopsjonsprosessen skal være gøy!!!!

Gjest Berit i nord

Hei!

Det er kjekt å høre at dere er i gang med adopsjonsprosessen. Dere har virkelig en spennende tid foran dere, både frem til barnet kommer og ikke minst den fantastiske tiden etter at det har kommet. Lykke til, og husk at adopsjonsprosessen skal være gøy!!!!

Hmm, javisst er det GØY, og utrolig spennende. Lykke til dere også med nr 2 !!

P.S Du får hilse de 2 damene på jobben som dere fikk fra Bergen :-)

Hei

Nå skvatt jeg for vi har en sønn med samme navn og født i Colombia og far i huset er perioder i N-Norge på kurs og vi er i gang med nr to men skjønte fort at det ikke er far du har snakket med da(c:

Uansett lykke til med prosessen, håper du får masse gleder av DOL.

Masse hilsner fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...