Gå til innhold

FU: Hvor mange dolere har du kysset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Zirine

28

• rufsetufsa

27

• laguna1365380434

11

Mest aktive i denne tråden

Gå nå??? Hen skal du? Ut på fest? Når går du og når har du tenkt deg hjem? *smile fårete*

Jo, hvis du vil være så vennlig å fjerne det innlegget hvor jeg innrømmer at jeg er mindre inntelligent, så ville jeg være takknemlig. Sånt kan vi ikke ha på oss - du kanskje, men def. ikke jeg. Aner ikke hva som kom over meg, men jeg har egentlig ikke følt meg så bra i hele dag, så det er kanskje grunnen.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1651851

Du må gjerne også fjerne det innlegget hvor Rufsa bekrefter at jeg er en idiot.

Innlegg som sier at SDD ikke er som han skal, må selvfølgelig stå.

*gapskratter*

Jeg har hvert fall knapt sett deg her på ett års tid. Det må da være såpass? Langt unna er det i hvert fall ikke. Dog er jeg kanskje noe dårlig på tid og sted :)

Bare fordi jeg ikke har flørtet med deg på en stund, så har jeg da vært her... *s*

Gjest Moderator

Hehe, å kalle webmaster en hestkuk er jo ingenting når det kommer fra en nordlending.

*smiler pent*

Det må ligge en intensjon om å være ufin bak et skjellsord for at det skal ha noen virkning - og slike utsagn fra Zirine er vel mer for en kjærlighetserklæring å regne?

Annonse

Hva kaller man egentlig folk når man skal si noe stygt til dem? *s*

Tja si det.

Jeg bruker ikke så mange stygge ord egentlig, men hvis jeg bruker det så er det helst til folk jeg er glad i - uten å være sint.

Så når jeg er sint, så er alt oppbrukt :)

Det må ligge en intensjon om å være ufin bak et skjellsord for at det skal ha noen virkning - og slike utsagn fra Zirine er vel mer for en kjærlighetserklæring å regne?

Jeg må gi deg rett i dette, og håper at du kan ta imot denne anerkjennelsen fra meg, uten at det nødvendigvis betyr at vi står hverandre nærmere av den grunn.

Ok? Kan vi være enig om det? Går det greit for deg at vi fortsatt er uvenner?

Gjest ikke-så-desperat-på-lørdagskvelden-rufsetufsa

Hehe, liker humoren din. Er du mann, kjekk og singel? *blafrer med øyevippene*

Ah... hvorfor i helvete sluttet du å flørte med meg?

Det er jo nesten utrolig? Eller? :)

Vet ikke. Synes liksom jeg fikk så dårlig respons. Det kan jo ha noe å gjøre med den kvelden jeg dukket opp naken på jobben din, og du lata som du ikke visste hvem jeg var, førdu kastet meg ut...

Vet ikke. Synes liksom jeg fikk så dårlig respons. Det kan jo ha noe å gjøre med den kvelden jeg dukket opp naken på jobben din, og du lata som du ikke visste hvem jeg var, førdu kastet meg ut...

Åja... jeg skjønner at det sugde. Men jeg fikk et og annet å forklare for mine medmennesker etter den episoden. Alle ville være med på fest, veit du. Trodde jo alle mine venninner oppførte seg på samme måten! :)

Men det var selvsagt ikke bevist å gi dårlig respons!

Annonse

Åja... jeg skjønner at det sugde. Men jeg fikk et og annet å forklare for mine medmennesker etter den episoden. Alle ville være med på fest, veit du. Trodde jo alle mine venninner oppførte seg på samme måten! :)

Men det var selvsagt ikke bevist å gi dårlig respons!

Hvis de likte det så godt, kunne du jo heller invitert meg inn en tur... *s*

Hvis de likte det så godt, kunne du jo heller invitert meg inn en tur... *s*

Ja, det var nok urutinert å kaste deg ut. Akkurat som om de ikke hadde sett en naken dame fra bibelbeltet tidligere.

Jeg får gi dem en leksjon i vanlig folkeskikk :)

Ja, det var nok urutinert å kaste deg ut. Akkurat som om de ikke hadde sett en naken dame fra bibelbeltet tidligere.

Jeg får gi dem en leksjon i vanlig folkeskikk :)

Damer fra bibelbeltet er ikke så ofte nakne. Det er såvidt vi tør kle av oss når vi skal dusje.

Så du burde nok benyttet sjansen, ja... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...