Gå til innhold

FU: Hva skal du i kveld?

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Et lite spørsmål: Hvorfor smaker kalorier så godt?

Hehe, pussig det der:-)

Antakelig fordi det er "forbudt". Vi mennesker higer etter å bryte grenser, være rebell, freake ut, ikke være så perfekte...*flirer* Merk bønner, kornblanding, fisk, frukt med "usunt! masse kalorier! Ikke spis!" -og alle ville ha spist.. Ikke no artig å være flink hele tiden..*gumler ett stykke til*

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• Dorthe

15

• tigertrollet

10

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest s og v

Jeg skal jobbe.

Det er kjipt å tenke på det akkurat nå, men i morgen vet jeg at jeg er veldig glad for at jeg jobbet i helgen. Det er rart med det.

Jeg gleder meg altså til i morgen.

*lol* Det skal jeg jammen huske når jeg neste gang skal slepe meg til noe kjedelig!!

Ergo: Jeg gleder meg til torsdag 12.juni 17.00, da er jeg ferdig med ALLE eksamener!! Så da gjelder det å lese som faen nå, så jeg slipper å stryke og må bruke sommerferien i Englad til å lese...

*lol* Det skal jeg jammen huske når jeg neste gang skal slepe meg til noe kjedelig!!

Ergo: Jeg gleder meg til torsdag 12.juni 17.00, da er jeg ferdig med ALLE eksamener!! Så da gjelder det å lese som faen nå, så jeg slipper å stryke og må bruke sommerferien i Englad til å lese...

Men det er jo faktisk en veldig god motivasjon det der!

Det er bedre å tenke på hyggelige ting som kommer enn å fokusere på hva man kunne gjort når man leser til eksamen, jobber, osv.

Så den innstillingen er god! :)

F.eks. når jeg våkner i morgen, uten antydninger til bakrus eller stygge visaregninger på nattbordet, så trives jeg!

Neste helg trives jeg når jeg er ute, men mest sannsynligvis ikke på søndagen.

Hehe, pussig det der:-)

Antakelig fordi det er "forbudt". Vi mennesker higer etter å bryte grenser, være rebell, freake ut, ikke være så perfekte...*flirer* Merk bønner, kornblanding, fisk, frukt med "usunt! masse kalorier! Ikke spis!" -og alle ville ha spist.. Ikke no artig å være flink hele tiden..*gumler ett stykke til*

Jeg er helt uenig med deg i og med at det er mer akseptert å leve usunt enn å leve sunt.

Jeg prøvde å leve sunt en gang og fikk det midt i fleisen. Hæ, vil du ikke være med på Mac Donalds? Har du blitt helt fanatisk... Hæ, stopper du etter 3 øl? Hva skjer med deg...

Nei, det å leve unormalt sunt er mindre populært enn å fråtse i kalorier!

tigertrollet

Jeg er helt uenig med deg i og med at det er mer akseptert å leve usunt enn å leve sunt.

Jeg prøvde å leve sunt en gang og fikk det midt i fleisen. Hæ, vil du ikke være med på Mac Donalds? Har du blitt helt fanatisk... Hæ, stopper du etter 3 øl? Hva skjer med deg...

Nei, det å leve unormalt sunt er mindre populært enn å fråtse i kalorier!

Det går bare på Jantelovens

"Du skal ikke være sunnere enn meg" vettu:-)

Annonse

Man må ha et avslappet forhold til mat og trening og sånt. *begynner å bli kvalm av sjokoladekake*

Det må man ha, men personlig så synes jeg det er viktig å være noe fornøyd og da er det på tide at jeg jobber litt for å bli det. Men det kommer seg :)

tigertrollet

Det må man ha, men personlig så synes jeg det er viktig å være noe fornøyd og da er det på tide at jeg jobber litt for å bli det. Men det kommer seg :)

Bortsett fra uante mengder pizza så lever vel du rimelig sunnt? Du vet ihvertfall hva du skal og ikke skal spise. Jeg vet knappt DET.. Ihvertfall når du begynner å snakke om proteiner og karbokrabater:-)

Bortsett fra uante mengder pizza så lever vel du rimelig sunnt? Du vet ihvertfall hva du skal og ikke skal spise. Jeg vet knappt DET.. Ihvertfall når du begynner å snakke om proteiner og karbokrabater:-)

Jeg orker ikke å styre med det der jeg heller, og de gangene jeg skal leve sunt så lever jeg stort sett på tunfisk, kylling, ris, egg (i ekstrem tilfeller uten plomma), samt noe korngreier til frokost. Ja, og så proteindrinker.

Jeg gjør det enkelt. Orker ikke å styre med masse annen mat. Blir så mye matmekking! :)

tigertrollet

Jeg orker ikke å styre med det der jeg heller, og de gangene jeg skal leve sunt så lever jeg stort sett på tunfisk, kylling, ris, egg (i ekstrem tilfeller uten plomma), samt noe korngreier til frokost. Ja, og så proteindrinker.

Jeg gjør det enkelt. Orker ikke å styre med masse annen mat. Blir så mye matmekking! :)

Jøss, jeg spiser jo faktisk kylling, ris, egg nå. Innimellom. Og oppdaget kornblanding-hylla på RIMI forrige uke.. Så da er det vel ikke så ikke kanskje. Jeg klarer aldri å være 100% flink uansett:-)

Annonse

Jøss, jeg spiser jo faktisk kylling, ris, egg nå. Innimellom. Og oppdaget kornblanding-hylla på RIMI forrige uke.. Så da er det vel ikke så ikke kanskje. Jeg klarer aldri å være 100% flink uansett:-)

Jeg klarer heller aldri å være hundre prosent flink, og er vel nærmere femti prosent, tenker jeg, og da tar jeg virkelig i!

Men jeg ser at magan er i urutinert slag nå før varmen setter inn, og skal derfor prøve å nærme meg seksti prosent.

Det er for øvrig viktig at maten er god, sånn med unntak av tunfisk, selvsagt. Den må svelges ned med eplenektar! :)

tigertrollet

Jeg klarer heller aldri å være hundre prosent flink, og er vel nærmere femti prosent, tenker jeg, og da tar jeg virkelig i!

Men jeg ser at magan er i urutinert slag nå før varmen setter inn, og skal derfor prøve å nærme meg seksti prosent.

Det er for øvrig viktig at maten er god, sånn med unntak av tunfisk, selvsagt. Den må svelges ned med eplenektar! :)

Spiser du tunfisk når du ikke liker det??? DER går grensen min altså:-)

Spiser du tunfisk når du ikke liker det??? DER går grensen min altså:-)

Jeg koker ris, blander en boks tunfisk i risen, rører rundt, kliner til med så mye pepper at jeg slipper å smake tunfiskfaenskapet, og så spiser jeg det. Den siste fjerdedelen av måltidet må ofte skylles ned med eplenektar.

Nå er jeg ærlig, og dette har jeg gjort i mange år! :)

tigertrollet

Jeg koker ris, blander en boks tunfisk i risen, rører rundt, kliner til med så mye pepper at jeg slipper å smake tunfiskfaenskapet, og så spiser jeg det. Den siste fjerdedelen av måltidet må ofte skylles ned med eplenektar.

Næhæ?!!!! *imponert*

Jeg liker ikke tunfisk noe særlig selv, men brekker meg om jeg skulle måtte presse det ned sånn. Herregud, kan du ikke bare spise mer kylling?? :-)

Har du smakt tunfisk i chili. Det smaker ikke så verst.

Hvorfor kan du ikke bare spise ris og pepper - så slipper du å slippe å smake den jævlige tunfisksmaken?

Næhæ?!!!! *imponert*

Jeg liker ikke tunfisk noe særlig selv, men brekker meg om jeg skulle måtte presse det ned sånn. Herregud, kan du ikke bare spise mer kylling?? :-)

Jo, men tunfusk duger det også. kan tross alt ikke bare spise kylling. Da blir man lei det.

Da er det bedre å bare spise tunfisk som jeg allerede har vært lei i mer enn 6 år, men likevel spist daglig, i hvert fall om man ser bortifra perioder hvor jeg har gitt faen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...