Gå til innhold

FU: Hva skal du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• Dorthe

15

• tigertrollet

10

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Tunfisk i seg selv er pjuk, i hvert fall disse boksene man kjøper. Mulig at vanlig tunfisk, altså ikke den hermetiske, er bedre, men den har jeg ikke prøvd.

Jeg liker ikke tunfisk men har smakt det fordi datteren min spiser det. Den i chili gikk an, kanskje fordi den smakte mest chili.

tigertrollet

Jo, men tunfusk duger det også. kan tross alt ikke bare spise kylling. Da blir man lei det.

Da er det bedre å bare spise tunfisk som jeg allerede har vært lei i mer enn 6 år, men likevel spist daglig, i hvert fall om man ser bortifra perioder hvor jeg har gitt faen :)

Kaller du det et avslappet forhold til sunn mat? *ler*

Nå kryper jeg under dyna. Må opp om 6,5 timer. *grøss*

Annonse

Den i chilli? Mener du å si at det har kommet hermetisk tunfisk med chillismak?

Isåfall skal den selvsagt prøves!

Ja, den er i boks. Har aldri smakt fersk tunfisk i hele mitt liv. Er den på Rema tro? Eller var det på Eurospar? Husker ikke, siden jeg ikke akkurat er noe tunfiskfan.

Ja, den er i boks. Har aldri smakt fersk tunfisk i hele mitt liv. Er den på Rema tro? Eller var det på Eurospar? Husker ikke, siden jeg ikke akkurat er noe tunfiskfan.

Da skal jeg prøve den.

Jeg har til nå bare kjøpt den gjørma som kommer i vann.

Da har vi forskjellig smak men er jo enige om at tunfisk ikke er det beste man kan spise. Men jeg liker ikke grandiosa heller.

Grandis går det noen av, det er sikkert. Men jeg skal prøve å kutte ned på pizzaen til helgene.

Det er lettere sagt enn gjort da jeg har et større sug etter grandis enn røyk!

Annonse

Ja, jeg ser poenget, men det kunne vært verre. F.eks. Svarstad.

Ja, ikke sant.

Og da velger man nå for pokker verken Svarstad eller Kalkunkjakan - da velger man EGG. Ikke sant?

Nei, nå skal jeg slutte å kjefte. Jeg går her å setter meg, jeg *peke* ------->

Ja, ikke sant.

Og da velger man nå for pokker verken Svarstad eller Kalkunkjakan - da velger man EGG. Ikke sant?

Nei, nå skal jeg slutte å kjefte. Jeg går her å setter meg, jeg *peke* ------->

Tja... Siv Jensen er da noe av det mer tagbare som stortinget har produsert, uten at det selvsagt sier veldig mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...