Gå til innhold

FU: Hva skal du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du smakt tunfisk i chili. Det smaker ikke så verst.

Tunfisk i seg selv er pjuk, i hvert fall disse boksene man kjøper. Mulig at vanlig tunfisk, altså ikke den hermetiske, er bedre, men den har jeg ikke prøvd.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• Dorthe

15

• tigertrollet

10

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spise ris og pepper - så slipper du å slippe å smake den jævlige tunfisksmaken?

Fordi tunfisk er en glimmrende proteinkilde mens pepper og ris er dårlig mat alene.

Skrevet

Tunfisk i seg selv er pjuk, i hvert fall disse boksene man kjøper. Mulig at vanlig tunfisk, altså ikke den hermetiske, er bedre, men den har jeg ikke prøvd.

Jeg liker ikke tunfisk men har smakt det fordi datteren min spiser det. Den i chili gikk an, kanskje fordi den smakte mest chili.

tigertrollet
Skrevet

Jo, men tunfusk duger det også. kan tross alt ikke bare spise kylling. Da blir man lei det.

Da er det bedre å bare spise tunfisk som jeg allerede har vært lei i mer enn 6 år, men likevel spist daglig, i hvert fall om man ser bortifra perioder hvor jeg har gitt faen :)

Kaller du det et avslappet forhold til sunn mat? *ler*

Nå kryper jeg under dyna. Må opp om 6,5 timer. *grøss*

Skrevet

Jeg liker ikke tunfisk men har smakt det fordi datteren min spiser det. Den i chili gikk an, kanskje fordi den smakte mest chili.

Den i chilli? Mener du å si at det har kommet hermetisk tunfisk med chillismak?

Isåfall skal den selvsagt prøves!

Skrevet

Kaller du det et avslappet forhold til sunn mat? *ler*

Nå kryper jeg under dyna. Må opp om 6,5 timer. *grøss*

6.5? Hvorfor det? Da har jeg enda ikke lagt meg! :)

Ja, forholdet til mat er likevel avslappet. Det vil jeg påstå! :)

Skrevet

Den i chilli? Mener du å si at det har kommet hermetisk tunfisk med chillismak?

Isåfall skal den selvsagt prøves!

Ja, den er i boks. Har aldri smakt fersk tunfisk i hele mitt liv. Er den på Rema tro? Eller var det på Eurospar? Husker ikke, siden jeg ikke akkurat er noe tunfiskfan.

Skrevet

Ja, den er i boks. Har aldri smakt fersk tunfisk i hele mitt liv. Er den på Rema tro? Eller var det på Eurospar? Husker ikke, siden jeg ikke akkurat er noe tunfiskfan.

Da skal jeg prøve den.

Jeg har til nå bare kjøpt den gjørma som kommer i vann.

Skrevet

Da skal jeg prøve den.

Jeg har til nå bare kjøpt den gjørma som kommer i vann.

Den er den verste. Prøv de andre også. Det er jo grader av vond smak :o)

Skrevet

Den er den verste. Prøv de andre også. Det er jo grader av vond smak :o)

Jeg har prøvd den i olje og den i gele. De er helt motbydelige, så den i vann er overhodet ikke den verste! :)

Skrevet

Jeg har prøvd den i olje og den i gele. De er helt motbydelige, så den i vann er overhodet ikke den verste! :)

Da har vi forskjellig smak men er jo enige om at tunfisk ikke er det beste man kan spise. Men jeg liker ikke grandiosa heller.

Skrevet

Da har vi forskjellig smak men er jo enige om at tunfisk ikke er det beste man kan spise. Men jeg liker ikke grandiosa heller.

Grandis går det noen av, det er sikkert. Men jeg skal prøve å kutte ned på pizzaen til helgene.

Det er lettere sagt enn gjort da jeg har et større sug etter grandis enn røyk!

Skrevet

Fordi tunfisk er en glimmrende proteinkilde mens pepper og ris er dårlig mat alene.

Det blir som å si: "i dag har jeg sex med Siv Jensen, for det er så sunt og avslappende å få orgasme"

*grøss*

Skrevet

Det blir som å si: "i dag har jeg sex med Siv Jensen, for det er så sunt og avslappende å få orgasme"

*grøss*

Ja, jeg ser poenget, men det kunne vært verre. F.eks. Svarstad.

Skrevet

Grandis går det noen av, det er sikkert. Men jeg skal prøve å kutte ned på pizzaen til helgene.

Det er lettere sagt enn gjort da jeg har et større sug etter grandis enn røyk!

Den eneste bra frossenpizzaen er Pizza Orginale fra Stabburet

Skrevet

Ja, jeg ser poenget, men det kunne vært verre. F.eks. Svarstad.

Ja, ikke sant.

Og da velger man nå for pokker verken Svarstad eller Kalkunkjakan - da velger man EGG. Ikke sant?

Nei, nå skal jeg slutte å kjefte. Jeg går her å setter meg, jeg *peke* ------->

Skrevet

Den eneste bra frossenpizzaen er Pizza Orginale fra Stabburet

Huff... Nei, grandis og Big One Pepperoni duger!

Skrevet

Ja, ikke sant.

Og da velger man nå for pokker verken Svarstad eller Kalkunkjakan - da velger man EGG. Ikke sant?

Nei, nå skal jeg slutte å kjefte. Jeg går her å setter meg, jeg *peke* ------->

Tja... Siv Jensen er da noe av det mer tagbare som stortinget har produsert, uten at det selvsagt sier veldig mye.

Skrevet

Huff... Nei, grandis og Big One Pepperoni duger!

Big One Pepperoni går an. Men det er bedre å kjøpe en ferdig til 99 kr rundt hjørnet. Den er verdt pengene sine.

Skrevet

Big One Pepperoni går an. Men det er bedre å kjøpe en ferdig til 99 kr rundt hjørnet. Den er verdt pengene sine.

Enig, for den Big One'n koster jo nesten en 50 lapp. Da er det like greit å kjøpe noe bedre mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...