Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei annkat,

vi sendte papirene i juli i fjor og bruker AF.

Er for tiden veldig urolig for om vi i det hele tatt får tildeling fra Kina pga SARS:-(

Når det snakkes om fullstendig isolat og vaksine om først et år blir jeg ganske deprimert...

Vi får holde sammen alle vi ventere og håpe på et mirakel når det gjelder SARS.

Viljar1365380478

Hei annkat,

Er for tiden veldig urolig for om vi i det hele tatt får tildeling fra Kina pga SARS:-(

Når det snakkes om fullstendig isolat og vaksine om først et år blir jeg ganske deprimert...

Hei, jeg fikk sendt mine papirer til kina 15 juli i fjor.Bruker VB. Er temmelig frustrert i disse dager ! Er det forresren noen som vet noe om tildelinger til USA denne uka ?

Hilsen Viljar.

Gjest ikke en kinamamma

Hei, jeg fikk sendt mine papirer til kina 15 juli i fjor.Bruker VB. Er temmelig frustrert i disse dager ! Er det forresren noen som vet noe om tildelinger til USA denne uka ?

Hilsen Viljar.

De kinesiske myndighetene har stengt kontorene sine frem til 12. mai. Tror det er lite sansynlig at noen får tildeling i denne perioden.

Hei annkat,

Hei

Ble også veldig lei for at det nå sikkert blir lengere ventetid men vi må prøve å se posetivt på det,og gleden når vi får tildelingen og kan reise og hente barnet vårt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...