Gå til innhold

Får vi aldri barn likevel?

Anbefalte innlegg

Gjest forferdelig trist

Vi har akkurat byttet til Kina fra et annen land der vi har ventet i halvannet år! Rett før helgen fikk vi den nye godkjenningen fra Bufa, og lørdag fikk vi vite her at Kina midlertidig stenger!!

Betyr dette at vi ikke får sende søknaden vår til Kina nå likevel?? Blir hele søknaden lagt på vent? Vi ble anbefalt å bytte land pga treghet i det andre landet, samt vår alder. Vi begynner begge å nærme oss 45. Vi hadde regnet ut at vi akkurat ville rekke å få barn fra Kina før godkjenningen vår går ut på 3 års grensen...men hva nå??

Jeg er så fortvilet, hva skal vi gjøre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102454-f%C3%A5r-vi-aldri-barn-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dere!

Jeg forstår godt at du er trist - alt dette er forferdelig frustrerende. Jeg tror kanskje man bare vente å se an situasjonen.

Kanskje dette er en kortvarig stengning av CCAA. Vi vet jo ikke hvordan dette utvikler seg.

Vi venter også på Kina, satser på at dette går greit. Anbefaler dere å ta kontakt med adopsjonsforeningen - de var kjempehyggelig å prate med ifm dette.

Lykke til!!!

Hilsen fra meg

Å, nå føler jeg med deg! Vet hvordan det er å ikke ha tiden på sin side (tenker på alder), ...og så kommer dette da!

Jeg synes du skal ta kontakt med adopsjonsforeningen i morgen den dag. De må da være de som best kan råde og hjelpe dere videre.

Oppmuntringsklem fra

Skjønner godt at dere er fortvilet nå. Men jeg har inntrykk av at stengningen fra Kinas side er av foreløpig art.

Var jeg deg, ville jeg tatt kontakt med adopsjonsforeningen umiddelbart for å få nærmere beskjed av dem hvordan situasjonen er for akkurat dere.

I mellomtiden håper jeg du/ dere klarer å holde motet oppe. Skal tenke litt ekstra hardt på dere i dagene fremover, kanskje det hjelper?

;-)

Annonse

Gjest (slett ikke så) forferdelig trist

Vil bare gi deg en stor klem.

Håper alt står bedre til i dag:)

*stoooooooooooooor klem*

Ja det står mye bedre til i dag! Hadde heldigvis misforstått. Kina tar fortsatt imot søknader, det er bare hentereisene som (midlertidig) utsettes. Se mitt innlegg lenger opp (som svar under "Gode nyheter Kina".)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...