Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare noe jeg føler for å si til alle dere som lurer på om en spesiell gutt eller jente ikke liker dere fordi dere ikke er pene nok,populære nok e.l

dette er som oftest langt fra sannheten. i de fleste tilfeller er det slik at den andre ikke vet at den blir likt,fordi de som er forelska ofte ikke sender ut eller sender ut feil signaler.

og.. utseendet teller aldri 100%

faktorer som utstråling og evne til å tro på seg selv teller også,tror da jeg :)Og selvfølgelig personligheten når en blir kjent med personen :))))

Jeg vil gi alle dere her inne som liker noen,men ikke tør å si det et råd:

Stol på deg selv,og rett ryggen.

Tør å snakke og bli kjent med den du liker :)

Det gir garantert resultater :)

klem fra,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102488-hei-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i helvete?

Kom med oppskriften!

På forhånd, tusen hjertelig takk!

Jeg hadde en diskusjon med noen jente-og guttevenner om dette for en stund siden.

Vi kom sammen frem til at:

-Hvis du er interessert i noen vær deg selv,og ikke vær redd for å åpne deg.. Kom gjerne med vitser (gode om du har)

Få dem til å le, det pleier alltid å gi resultat

- Hvis du er usikker på deg selv,prøv å tørre å ta litt mer sjanser.. rett deg opp,og prøv å tro på deg selv

Smil til verden,så smiler den til deg =)

Det største "skrittet" er å tørre å ta kontakt med den du liker.

Ei venninne av meg hadde lignende problemer når det gjaldt en gutt hun likte,men hun prøvde dette og-- vips fikk han øynene opp for hvilken flott jente hun egentlig er =)

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102488-hei-alle/#findComment-588070
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...