SierDuDet Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 I edru tilstand så er han en kjempefyr. Jeg definerte han som en av mine beste kompiser... Legg merke til preteritumsbruken.. Han har vært så tydelig i fylla før. Da prata vi om det etterpå,og vi ble enige om hvor landet ligger! Da er det bare så uggent at han driter i det! Dessuten -vet- han godt hvor landet ligger! Han vet jeg har type,han kjenner typen min,jeg prater om typen,jeg og typen har det fint og alt sånn... Likevel.. Hvis han kjenner typen din så har han et problem. Jeg har i perioder hatt et lignende problem med samboern til en fyr jeg kjenner godt. Når han ikke er til stede, og til og med ved flere anledninger når han har vært til stede, så har hun kommet med svært uanstendige forslag og i tillegg snakket ufint om typen sin. Jeg satt henne på plass sist jeg møtte henne ute, for noen måneder siden, og går ut fra at det har fungert. Jeg har vurdert å ta det opp med kompisen, men jeg har liksom ikke hatt så mye kontakt med han de siste årene at jeg føler at jeg bare kan gå bort til han og si at dama hans prøver seg på meg. Da kan fort jeg komme ut som svarteper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102498-kompiser-ass/page/2/#findComment-590902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daraan Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvis han kjenner typen din så har han et problem. Jeg har i perioder hatt et lignende problem med samboern til en fyr jeg kjenner godt. Når han ikke er til stede, og til og med ved flere anledninger når han har vært til stede, så har hun kommet med svært uanstendige forslag og i tillegg snakket ufint om typen sin. Jeg satt henne på plass sist jeg møtte henne ute, for noen måneder siden, og går ut fra at det har fungert. Jeg har vurdert å ta det opp med kompisen, men jeg har liksom ikke hatt så mye kontakt med han de siste årene at jeg føler at jeg bare kan gå bort til han og si at dama hans prøver seg på meg. Da kan fort jeg komme ut som svarteper. Han kjenner typen gjennom meg da. Men de har god kontakt når de treffes,som har vært ganske ofte da. Å han har -hele- veien vært -godt- informert når det gjelder typen! Når har det bare gått glimrende hele veien mellom oss,og det -vet- han! Vil jo beholde ontakt med han,for han er jo strengt tatt veldig bra person,men vet ikke noe jeg kan gjøre med det her fordi,det har skjedd før og vi har pratet om det. Og han -vet- jo jeg har type.... han -vet- det! Med hun der vennina di så har du nok rett i at du kan bli svarteper. Så tror det funker bedre at du bare setter vennina di på plass til hun gir seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102498-kompiser-ass/page/2/#findComment-591021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kan ikke du da forklare meg hva som er i veien med meg da? Så jeg kan ta det til etterretning. Kanskje jeg bare må slutte å omgås andre menn enn typen da. Hvertfall trenger jeg ikke fortelle at jeg har type,for det tar de -hvertfall- ikke hensyn til. Jeg er -lei-! Ikke første gang,og ikke eneste fyr som gjør sånn! Nei, det er sikkert ikke noe i veien med deg. Men litt rart da, at kompisene ikke repekterer deg for det du sier. Da synes jeg kanskje at de er litt dårlige kompiser. Ikke minst overfor typen din. Har ikke noe godt råd egentlig. Unngå dem...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102498-kompiser-ass/page/2/#findComment-591469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.