Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Takk for svar, alltid greit å vite.. God bedring med fyllenervene da.. jeg synes kald cola er godt for både psyke og kropp på sånne dager..:)

Alt drikkende jeg har i hus er med alkohol, og det tror jeg at jeg lar stå i kveld. Så jeg drikker litt vann...

Men hvordan ser du ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Hvis du vil ha en webcamsession så si ifra.

Ja? slenger inn en melding om behovet skulle bli voldsomt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det vondt da?

Neida, det var ikke noe mas. Man kjente det selvsagt litt på innsiden av armen, men det var langt fra noe problem.

Faktisk syntes jeg det var en meget god-vond følelse, om du forstår.

Jeg vil ha flere sånne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du i såfall passe godt på å ikke vise deg i bar overkropp på Grønland da..

Jeg har sett noen varianterer av piggtråd, og de som ikke blir alt for mye(sånn flere ganger rundt) er fete..:)

Det er bare en enkelt piggtråd i sikk sakk rundt armen.

Synes selv den er kul, men jeg må ha noe mer etter hvert. Det blir litt "dødt" ovenfor lissom. Men jeg tar meg god tid. Aner ikke hva jeg skal ha og jeg venter til jeg finner noe jeg virkelig har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke store jenta, 1.65 på strømpelesten. Mørkeblå øyne og brun/svart hår til midjen.

Ingen tatoveringer, men har hatt piercing i ene øyebrynet, sånn rett før alle andre skulle ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Alt drikkende jeg har i hus er med alkohol, og det tror jeg at jeg lar stå i kveld. Så jeg drikker litt vann...

Men hvordan ser du ut da?

Blond, brunøyd, ganske høy&slank.. Kort hår, bleiket ekstra lyst. Svartkledd.

Dumt med manglende brus da, vann er jo egentlig ikke ett alternativ.. Men uansett er det jo sikkert borte til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Neida, det var ikke noe mas. Man kjente det selvsagt litt på innsiden av armen, men det var langt fra noe problem.

Faktisk syntes jeg det var en meget god-vond følelse, om du forstår.

Jeg vil ha flere sånne! :)

Åhh ja godvonde følelser, det liker jeg og. Kanskje jeg skal prøve, har ikke turt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

høy? tja, rekker ned til bakken i alle fall, og fallhøyden er ikke så stor, sånn mellom 175 og 180 cam sku jeg tru...

ser ut?hmm, håper da det :-) neida, er vel de sim har vært mindre heldige enn meg, så jeg er relativt fornøyd, gjelder bare å få av litt "kontortillegg" nå, så skal du se at jeg kommer ned i matchvekt igjen...

ellers er jeg mørk, snauklipt på toppen, (har vel desto mer hår på resten av kroppen, nesten hele kroppen), samt at jeg har styrt unne blekkmerker på kroppen da jeg synes det er blitt for "vanlig"...

det er meg...

Da vet jeg det. Alltid greit å vite hvem en snakker med..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett veldig få som har sånn som jeg har. Jeg klinte til med en tilnærmet kopi av den Mr. Norton har i Amarican History X.

Neste gang går jeg for den tattisen han hadde på brystet! :)

Det mest iøynefallende er hårlengden og skulderbredden. Kraftkar. Dernest, når du kommer litt nærmere, et sånt go'glimt i øyet. Litt høyere enn gjennomsnittet, 183. Ja... Brunt hår. Paul Newmanblå øyne. Det sies at jeg er ganske kjekk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest iøynefallende er hårlengden og skulderbredden. Kraftkar. Dernest, når du kommer litt nærmere, et sånt go'glimt i øyet. Litt høyere enn gjennomsnittet, 183. Ja... Brunt hår. Paul Newmanblå øyne. Det sies at jeg er ganske kjekk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ikke store jenta, 1.65 på strømpelesten. Mørkeblå øyne og brun/svart hår til midjen.

Ingen tatoveringer, men har hatt piercing i ene øyebrynet, sånn rett før alle andre skulle ha det.

Tøfft. Jeg har alltid ønsket å kunne gro langt hår, synes det er dødsfint, men håret mitt vil ikke samarbeide..

Hyggelig at du svarte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

184 høy.

ca 95 kg.

Greit trent.

Mørk blond tror jeg.

Brune øyne.

Tattovering rundt venstre arm. Piggtrå.

Ring i pikken.

Ellers er jeg blid og fornøyd.

Hehe, med sånn forhåndsinformasjon kan du nesten forvente at folk hilser på deg, men ser på pikken din og er nysgjerrige på ringen. På lignende måte som mannfolk hilser og ser på puppene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Det mest iøynefallende er hårlengden og skulderbredden. Kraftkar. Dernest, når du kommer litt nærmere, et sånt go'glimt i øyet. Litt høyere enn gjennomsnittet, 183. Ja... Brunt hår. Paul Newmanblå øyne. Det sies at jeg er ganske kjekk:-)

:o) Det hørtes jammen ikke verst ut det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mørkt hår som er litt for langt og med litt for mye grått i til jeg kommer meg til frisøren. Ellers er jeg passe høy og passe slank, med grønne/brune øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh ja godvonde følelser, det liker jeg og. Kanskje jeg skal prøve, har ikke turt ennå.

Tror ikke du trenger å være redd for smerten. Hvis det første stikket føles vondt så tar det i hvert fall ikke lang tid før du vender deg til det og det blir godt :)

Det viktige er dog å finne noe du faktisk vil ha resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

høy? tja, rekker ned til bakken i alle fall, og fallhøyden er ikke så stor, sånn mellom 175 og 180 cam sku jeg tru...

ser ut?hmm, håper da det :-) neida, er vel de sim har vært mindre heldige enn meg, så jeg er relativt fornøyd, gjelder bare å få av litt "kontortillegg" nå, så skal du se at jeg kommer ned i matchvekt igjen...

ellers er jeg mørk, snauklipt på toppen, (har vel desto mer hår på resten av kroppen, nesten hele kroppen), samt at jeg har styrt unne blekkmerker på kroppen da jeg synes det er blitt for "vanlig"...

det er meg...

Kontortillegg, klysa? Det er sånt tillegg som kommer når studietiden er over, regningene øker og jenta er kapret og i boks:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, med sånn forhåndsinformasjon kan du nesten forvente at folk hilser på deg, men ser på pikken din og er nysgjerrige på ringen. På lignende måte som mannfolk hilser og ser på puppene:-)

Tja... bortsett fra at det er ytterst sjelden jeg flyr rundt naken, men det hender jo selvsagt. Visst faen hender det i ny og ne det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Tror ikke du trenger å være redd for smerten. Hvis det første stikket føles vondt så tar det i hvert fall ikke lang tid før du vender deg til det og det blir godt :)

Det viktige er dog å finne noe du faktisk vil ha resten av livet.

Ja jeg har hørt at roser på brystene eller rompa har en tendens til å bli hengeroser på oss jenter.

Men så er ikke jeg sånn søt da så det må evt bli noe tøft.

Vi får se kanskje jeg får ånden over meg og bare gjør det lissom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...