Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Passe høy, passe tynn, passe pen...?

Har halvlangt kommunekjedeligfarget hår...

Og akkurat nå har jeg noen helvetes fyllenerver, så nå ser jeg sikkert ganske bekymret ut.

Ser vel ut som en vanlig 20-åring ellerno...

Også sier SierDuDet at jeg har fin rompe, så da får jeg vel tro på det.

Det er sant! Jeg mener å huske at du har en rimelig snerten driter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Det er bare en enkelt piggtråd i sikk sakk rundt armen.

Synes selv den er kul, men jeg må ha noe mer etter hvert. Det blir litt "dødt" ovenfor lissom. Men jeg tar meg god tid. Aner ikke hva jeg skal ha og jeg venter til jeg finner noe jeg virkelig har lyst på.

det er lurt å se det ann litt ja.. Stort sett fornøyd med mine, men jeg har en litt jævlig en på korsryggen inspirert av en som ei amerikansk vennine av meg har..

Den er fin på henne, hun er knalltøff og lesbisk, på meg er den fjærn.

Gjorde den impulsivt etter øl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft. Jeg har alltid ønsket å kunne gro langt hår, synes det er dødsfint, men håret mitt vil ikke samarbeide..

Hyggelig at du svarte:)

Jeg har alltid hatt kort hår og trivdes veldig godt med det. Nå har jeg spart det langt i noen år, sånn ca 3-4 med litt stussing innimellom.

Kunne egentlig tenkt meg kort lettstelt hår igjen, men har ikke hjerte til å klippe det liksom :)

Føner aldri håret, men lar det lufttørke. Tar derfor omtrent en arbeidsdag å få det helt tørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hørt at roser på brystene eller rompa har en tendens til å bli hengeroser på oss jenter.

Men så er ikke jeg sånn søt da så det må evt bli noe tøft.

Vi får se kanskje jeg får ånden over meg og bare gjør det lissom

Rose og sånt blir for dumt, synes jeg. Det må være noe litt mer orginalt.

Det er tross alt utrolig mange som flyr rundt med roser og edderkopper på nedre del av magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lurt å se det ann litt ja.. Stort sett fornøyd med mine, men jeg har en litt jævlig en på korsryggen inspirert av en som ei amerikansk vennine av meg har..

Den er fin på henne, hun er knalltøff og lesbisk, på meg er den fjærn.

Gjorde den impulsivt etter øl..

Hehe, man må aldri tatovere seg etter øl.

Husker på en dansketur for noen år siden, hvor jeg (takk Gud!) var litt for fjern i formen når et par av de andre stakk bort på en tattissjappe, og komtilbake med fornavnene sine på overarmen. Hehe, så faen ikke ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Omtrent som Karlson på taket.

Tykk, rødhåret og liten, med propell på ryggen? Interesannt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Rose og sånt blir for dumt, synes jeg. Det må være noe litt mer orginalt.

Det er tross alt utrolig mange som flyr rundt med roser og edderkopper på nedre del av magen.

Ja, så absolutt ikke meg.

Går det an å ha med seg en tegning eller må du ta noe de har? Ikke at jeg helt vet hva jeg vil da men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så absolutt ikke meg.

Går det an å ha med seg en tegning eller må du ta noe de har? Ikke at jeg helt vet hva jeg vil da men....

Du kan ha med en tegning, eventuelt en skisse av noe lignende det du vil ha, og be han tegne noe til deg.

Nå har for øvrig ikke jeg noe greie på sånt da jeg bare har tatovert meg en gang, men dette kunne man i hvert fall der jeg tatoverte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har alltid hatt kort hår og trivdes veldig godt med det. Nå har jeg spart det langt i noen år, sånn ca 3-4 med litt stussing innimellom.

Kunne egentlig tenkt meg kort lettstelt hår igjen, men har ikke hjerte til å klippe det liksom :)

Føner aldri håret, men lar det lufttørke. Tar derfor omtrent en arbeidsdag å få det helt tørt..

Ja, noen fordeler er det med kort hår.. Hadde nok ikke hatt energi til å lage sveiser og stelle..

Dessuten kler jeg kort ganske godt, men en vil jo alltid ha det en ikke får..

Det lengste håret jeg har hatt kunne jeg sette opp i en ørliten, patetisk hestehale, men det så i grunn bare teit ut..

Nå holder jeg det pinnekort, men med obligatorisk lugg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hva er middels tatovert? :-)

Det var jo sånn høyde/vekt tråd her forrige dagen jo.. men, ok.

Opprinnelig brunette (jaffal nede). Nå er det mørkt for tiden, langt og delvis er fake fordi jeg ville ha langt hår fort som faen. Tålmodighet er oppskrytt.

Ellers er jeg blåøyd og forøvrig ingen spesielle kjennetegn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontortillegg, klysa? Det er sånt tillegg som kommer når studietiden er over, regningene øker og jenta er kapret og i boks:-P

:-)

du syns du var morsom nå?

*grynt*

du glemte ungen :-)

men du har så rett så rett, innrømmer motvillig at forfengeligheten dalte da sambis flytta inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Du kan ha med en tegning, eventuelt en skisse av noe lignende det du vil ha, og be han tegne noe til deg.

Nå har for øvrig ikke jeg noe greie på sånt da jeg bare har tatovert meg en gang, men dette kunne man i hvert fall der jeg tatoverte meg.

Blir mer og mer interessant dette.

Skal jeg bare gjøre det eller lufte det for gubben tro *tenker høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er middels tatovert? :-)

Det var jo sånn høyde/vekt tråd her forrige dagen jo.. men, ok.

Opprinnelig brunette (jaffal nede). Nå er det mørkt for tiden, langt og delvis er fake fordi jeg ville ha langt hår fort som faen. Tålmodighet er oppskrytt.

Ellers er jeg blåøyd og forøvrig ingen spesielle kjennetegn:)

trudde ikke du hadde så mye der nede jeg, og at det som var ikke var "målbart" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg rager 192 cm over bakken, er ingen tynn pingle, og har barbert hode, smultring, og svarte briller + pent stussa koteletter. Er i skrivande stund kledd i blå Levi's, svart T-skjorte, ei korterma grå skjorte, og carma sitt blondeundertøy.

Hmmm... Smultring? Kotetter? La meg presentere Bassemenyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer og mer interessant dette.

Skal jeg bare gjøre det eller lufte det for gubben tro *tenker høyt*

Du får lufte det for han. Gubbene vet ofte best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Tja... bortsett fra at det er ytterst sjelden jeg flyr rundt naken, men det hender jo selvsagt. Visst faen hender det i ny og ne det også! :)

Nei, men jenter flyr da heller ikke rundt toppløse. Men mannfolk stirrer på det de kan se..og er nysgjerrige på resten. Dere går egentlig alt for ofte med bukser. Hvis jenter går toppløse, kan faen snurre meg dere gå bunnløse!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe, man må aldri tatovere seg etter øl.

Husker på en dansketur for noen år siden, hvor jeg (takk Gud!) var litt for fjern i formen når et par av de andre stakk bort på en tattissjappe, og komtilbake med fornavnene sine på overarmen. Hehe, så faen ikke ut! :)

Au! Den var ille.. Jeg ville følt meg bra corny med navnet mitt påtatovert..

Ei jente jeg kjenner lagde en sånn stor, stygg sak, med nål og kulepenn blekk, der hun svor evig troskap til en fyr hun var litt avstandsforelska i..

Det var i fylla og i niende klasse. Den er fortsatt ikke borte, nå er dama snart 30, og går alltid i langermet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

:-)

du syns du var morsom nå?

*grynt*

du glemte ungen :-)

men du har så rett så rett, innrømmer motvillig at forfengeligheten dalte da sambis flytta inn...

Neida, den var ikke myntet på deg...men okei, det var du som la opp til det..*flire*

Det er ganske typisk da. Beeen there done that.. Pussig hvor forfengeligheten kom tilbake da jeg ble singel igjen..Jeg flirer igrunn av sånne som meg og synes de er lett gjennomskuelige..Så jeg er ikke noe bedre..Hepphepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...