Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor skjule kroppen din? Du trener jo også! Badebukser kan være sexy de:-) Vi ligger selvsagt på stranda og beundrer det motsatte kjønn vi også:-)

Bruker dere badetøy på stranda?

Pingler!

Her dingler alt fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Bruker dere badetøy på stranda?

Pingler!

Her dingler alt fritt.

Så det var deg jeg så på Huk 2.påskedag. Den eneste nakne på nudiststranda i april med ståpels og neglebitt? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var deg jeg så på Huk 2.påskedag. Den eneste nakne på nudiststranda i april med ståpels og neglebitt? :-P

Ja, det var meg.. og jeg liker ikke påkledde kikkere!

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gapskratter*

Det er ikke mulig?! Redd for å få ereksjon du liksom..*s*

Takk! Nå fikk du meg til å le hjertelig! Det trengtes:-)

Det er godt å høre at du ler av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffine

Hvor har du piercing?

Vet du om det er vondt å ta under leppa, ovenfor haka?

Lurer på å skaffe meg en skummel spiss der, etter at jeg er i fast jobb.

Har piercing akkurat der. Satte den faktisk selv da jeg gikk på videregående, en morgen før jeg skulle på skolen (Det er sant!).

Synes ikke det var særlig vondt, og jeg har aldri vært plaet med betennelse.

Begynner å bli noen år siden, men jeg klarer ikke å kvitte meg med den. Er liksom "meg".

Har også hull i nesa, men sjelden jeg har piercingen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Ja, det var meg.. og jeg liker ikke påkledde kikkere!

Skjerp deg!

Faen ta deg. Ga det gjenskinn i kikkerten?

Forresten..mens jeg har deg på tråden..:

Jeg har aldri vært på en nudiststrand. Kan du fortelle meg hva som er så kult/deilig med det? Og ligger dere og ser på hverandre -studerer edlere deler og sånt?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg spurte et meget seriøst spørsmål: hva er middels tatovert?

S.U. Innen 10 min.

Middels tatovert vil være ikke for mye, og ikke for lite..

10, og alt med grelle farger er for mye. Scullspider o.l er ALLTID for mye, likeledes gråtende indianere og det meste med dyr.

0-1 er for lite. Rose går for null, fordi det er pinglete og uorginalt. Kinategn også iallefall hvis det betyr "mystisk" eller noe sånnt..

Jeg har 3, det anser jeg for middels og passe..

Fornøyd? Kjapp tilbakemelding og presis forklaring, ikke sant?:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det er godt å høre at du ler av meg :)

Neinei, jeg ler _med_ deg ikke av deg! Det kom feil ut altså..

Jeg har bare aldri tenkt over problemstillingen som dere gutter har med ereksjon og sykkelbukse:) Har jo hørt før om gutter som ikke liker sykkelbukse, men trodde det hadde med manglende muskler eller noe i den dure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Middels tatovert vil være ikke for mye, og ikke for lite..

10, og alt med grelle farger er for mye. Scullspider o.l er ALLTID for mye, likeledes gråtende indianere og det meste med dyr.

0-1 er for lite. Rose går for null, fordi det er pinglete og uorginalt. Kinategn også iallefall hvis det betyr "mystisk" eller noe sånnt..

Jeg har 3, det anser jeg for middels og passe..

Fornøyd? Kjapp tilbakemelding og presis forklaring, ikke sant?:o)

Takk for svar innen 7min. Det står det respekt av hvis ikke du skriver touch -da kunne du vært kjappere.

Ok. Jeg bare lurte. Jeg vil nemlig eventuelt kanskje muligens ha en tatovering. Men bare kanskje. Men jeg gidder ikke noe som er inn..eller ut for den saks skyld.

Er dine av personlig betydning, gjennomtenkte og planlagte -eller impulsive?

Hvis jeg gjør det må det være en plass som kan skjules uten vansker.

Svar avgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta deg. Ga det gjenskinn i kikkerten?

Forresten..mens jeg har deg på tråden..:

Jeg har aldri vært på en nudiststrand. Kan du fortelle meg hva som er så kult/deilig med det? Og ligger dere og ser på hverandre -studerer edlere deler og sånt?

:-)

Jeg kan bare snakke for meg selv. Har vært på nudiststrand en gang på Huk.

Først la jeg meg nesten oppi en busk.. ettersom sjenansen viket plass for ekshibisjonismen og kikkerlysten, så havnet jeg utpå gressplena nedenfor en overkjekk-brun-over-hele-med-en-stor-dings kar. Vi utvekslet noen blikk.

Det ble ganske mange avkjølende bad for å si det sånn.

Ellers kom jeg i snakk med en amerikaner med rødt hår og caps. Av en eller annen grunn begynte vi å diskutere.

Deiligkaren tok etterhvert sykkelen sin og stakk.

;(

Jeg kikket, men prøvde å være _litt_ diskret. Bortsett fra han deiligkaren da. Der var jeg ikke diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Tenk om verden var som på internett...!? Så vakker.

Jeg må være ærlig, jeg. Jeg ser ut som en dårlig picasso-etterlikning.

Jeg vet ikke hva som er verst... Karlsson på taket eller dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, jeg ler _med_ deg ikke av deg! Det kom feil ut altså..

Jeg har bare aldri tenkt over problemstillingen som dere gutter har med ereksjon og sykkelbukse:) Har jo hørt før om gutter som ikke liker sykkelbukse, men trodde det hadde med manglende muskler eller noe i den dure..

Ja, for min del så har det å gjøre med manglende muskler. Jeg er ikke videre stolt over beinmusklene mine, men det kommer seg, og nå som jeg er mindre over resten av kroppen så ser det vel mer jevnt ut.

Neida, trodde selvsagt ikke at du lo av meg, men om du vil gjøre det også så er det helt greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Jeg kan bare snakke for meg selv. Har vært på nudiststrand en gang på Huk.

Først la jeg meg nesten oppi en busk.. ettersom sjenansen viket plass for ekshibisjonismen og kikkerlysten, så havnet jeg utpå gressplena nedenfor en overkjekk-brun-over-hele-med-en-stor-dings kar. Vi utvekslet noen blikk.

Det ble ganske mange avkjølende bad for å si det sånn.

Ellers kom jeg i snakk med en amerikaner med rødt hår og caps. Av en eller annen grunn begynte vi å diskutere.

Deiligkaren tok etterhvert sykkelen sin og stakk.

;(

Jeg kikket, men prøvde å være _litt_ diskret. Bortsett fra han deiligkaren da. Der var jeg ikke diskret.

Ha! Det var som jeg tenkte...*s*

Men det må da være stor fare for ståpikker på en nudiststrand? Hva gjør de da -slenger seg over på magen eller bruker den som bokstøtte? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Takk for svar innen 7min. Det står det respekt av hvis ikke du skriver touch -da kunne du vært kjappere.

Ok. Jeg bare lurte. Jeg vil nemlig eventuelt kanskje muligens ha en tatovering. Men bare kanskje. Men jeg gidder ikke noe som er inn..eller ut for den saks skyld.

Er dine av personlig betydning, gjennomtenkte og planlagte -eller impulsive?

Hvis jeg gjør det må det være en plass som kan skjules uten vansker.

Svar avgitt.

Jeg bruker let, finn og trykk metoden, og er kjempekløne, så syv min må være bra..

Alle mine tatoveringer er tatt på impuls.De betyr ingenting, er bare pynt..

To er er jeg helt greit fornøyd med(litt gamle så jeg er små lei av dem), type mønster, svart. En på ankelen og en på armen.

Den tredje kom jeg i fare for å ta etter ølinntak, den er ikke fin..

Jeg var inspiret av vennina mi, som er tøff, og som hadde noe ala en slags buffaloskalle i nakken.

Den klarer hun å kle..

Jeg lagde tilsvarende på korsryggen, jeg kler den ikke..

Har prøvd å lage noe annet av den senere, men det ser fortsatt desverre enda ut som et slags dyr, nå bare med flere utvekster og horn..Trist affære..

Tattis på ankelen er jo greit hvis du vil ha det diskret? Tror ikke "alle" har det heller?

svarte tatoveringer har forøvrig den ulempen at de lett kan bli grønnaktige og må fargefylles..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 blir kanskje å overdrive. Jeg mener at jeg klarte meg fra Røa, ned til Smestad, ut på Ringveien og videre ut på E18 og til Asker på 18 minutter en gang.

Men da gikk det ganske radig husker jeg.

Men dette blir vel også litt lenger enn fra meg til f.eks. sentrum vest.

Det tar 12 min herfra til Asker hvis det ikke er trafikk og da kjører man bare 10 km over fartsgrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar 12 min herfra til Asker hvis det ikke er trafikk og da kjører man bare 10 km over fartsgrensa.

Men det kommer ann på hvor i Asker. Jeg må litt forbi sentrum, rundt forbi og litt sånn småting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer ann på hvor i Asker. Jeg må litt forbi sentrum, rundt forbi og litt sånn småting :)

Det må ikke jeg når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg bruker let, finn og trykk metoden, og er kjempekløne, så syv min må være bra..

Alle mine tatoveringer er tatt på impuls.De betyr ingenting, er bare pynt..

To er er jeg helt greit fornøyd med(litt gamle så jeg er små lei av dem), type mønster, svart. En på ankelen og en på armen.

Den tredje kom jeg i fare for å ta etter ølinntak, den er ikke fin..

Jeg var inspiret av vennina mi, som er tøff, og som hadde noe ala en slags buffaloskalle i nakken.

Den klarer hun å kle..

Jeg lagde tilsvarende på korsryggen, jeg kler den ikke..

Har prøvd å lage noe annet av den senere, men det ser fortsatt desverre enda ut som et slags dyr, nå bare med flere utvekster og horn..Trist affære..

Tattis på ankelen er jo greit hvis du vil ha det diskret? Tror ikke "alle" har det heller?

svarte tatoveringer har forøvrig den ulempen at de lett kan bli grønnaktige og må fargefylles..:o)

LFT-metoden er også godt innarbeid hos meg. Da er 7min respektabelt. Det skal du ha.

Tatovering etter ølinntak høres ut som en fin idé..not..*s*

Ankelen ja, men den vil ikke skules under strømpebukse til pen kjole tenkte jeg da.. Men jeg er helt enig i at det er en pen plass å ha den på:-)

Var det ikke et par stykker på DOL som hadde tatovert inn nicket sitt?! Hehe, nei tror ikke det. Tenkte mer på et symbol for noe á la håp, styrke eller noe i den dype filosofiske genren jeg da..

Jaja, den som lever får se.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker let, finn og trykk metoden, og er kjempekløne, så syv min må være bra..

Alle mine tatoveringer er tatt på impuls.De betyr ingenting, er bare pynt..

To er er jeg helt greit fornøyd med(litt gamle så jeg er små lei av dem), type mønster, svart. En på ankelen og en på armen.

Den tredje kom jeg i fare for å ta etter ølinntak, den er ikke fin..

Jeg var inspiret av vennina mi, som er tøff, og som hadde noe ala en slags buffaloskalle i nakken.

Den klarer hun å kle..

Jeg lagde tilsvarende på korsryggen, jeg kler den ikke..

Har prøvd å lage noe annet av den senere, men det ser fortsatt desverre enda ut som et slags dyr, nå bare med flere utvekster og horn..Trist affære..

Tattis på ankelen er jo greit hvis du vil ha det diskret? Tror ikke "alle" har det heller?

svarte tatoveringer har forøvrig den ulempen at de lett kan bli grønnaktige og må fargefylles..:o)

Den du har på ryggen, er det nede på korsryggen og er den forholdsvis liten? Isåfall kan du jo sikkert gå for et mønster der nede, da forholdsvis stort, sånn som begynner lite nede på rumpe og utvider seg oppover.

Du vet sikkert hva jeg mener, og de er veldig sexy på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...