Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Kort topp blir liksom ikke det samme med svære valker, nei!

Heller ikke sexy truser når de ikke syns inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Kort topp blir liksom ikke det samme med svære valker, nei!

Jeg viser ikke hele magen da men litt. Kroppen ser grei ut men trynet forandrer seg jo og det er ikke moro å se i speilet. Jeg trøster meg med at når jeg blir et år eldre, blir alle andre det også. Og alternativet er ikke så kult heller da, Har ikke tenkt å ta repern enda,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser ikke hele magen da men litt. Kroppen ser grei ut men trynet forandrer seg jo og det er ikke moro å se i speilet. Jeg trøster meg med at når jeg blir et år eldre, blir alle andre det også. Og alternativet er ikke så kult heller da, Har ikke tenkt å ta repern enda,

Hehe, godt å høre at du ikke har tenkt til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre at du ikke har tenkt til det :)

Livet erjo ikke slutt enda. Det er forhåpentligvis ganske mange år igjen. Så jeg får gjøre det beste ut av dem. Faren min er 81 år og har det fremdeles ganske bra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Livet erjo ikke slutt enda. Det er forhåpentligvis ganske mange år igjen. Så jeg får gjøre det beste ut av dem. Faren min er 81 år og har det fremdeles ganske bra,

Faren min er ogaå 81 og er uforskammet frisk, kjeften er det i hvert fall ikke'no i veien med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren min er ogaå 81 og er uforskammet frisk, kjeften er det i hvert fall ikke'no i veien med.

Han sitter vel der og koser seg fremdeles tenker jeg, Det er jo et halvt liv fram til den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Få han til å tatovere navnet mitt tversover brystkassa eller noe?

Han er så søt og grei så,løper ingen steder.. og hvis noen prøver å stikke av med`n så får de med meg å bestille.. og det er skikkelig skummelt :-o

Tatovér en advarsel:

SKUTT, BLIR DEN SOM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

502 Bad Gateway

502 Bad Gateway


cloudflare
tigertrollet

Nei, man blir ikke kvitt dem og man må derfor selvsagt være klar over hva man gjør og at man faktisk vil gjøre dette.

Men det at kroppen en gang blir gammel ser jeg ingen grunn til å tenke på. Når man er gammel så viser man vel tross alt ikke visse deler av kroppen så veldig ofte uansett.

Er man redd for at tatoveringen skal bli kjip som følge av at kroppen forandrer seg så vil kanskje dette også funke som en motivasjonsfaktor i forhold til å få kroppen til ikke å forandre seg, altså ved å holde seg i form.

"Når man er gammel så viser man vel tross alt ikke visse deler av kroppen så veldig ofte uansett."

Det er det jeg også tenker. Så hvorfor ikke liksom. Ei venninne av meg fikk tatovert to definer helt nederst på ryggen. De ble tegnet bare for henne og var kjempestilige. Jeg ville ikke hatt akkurat dét, men for henne var det symbolsk -og det er stilig.

Men jeg kommer antakelig til å tenke til jeg dauer så omstendig som jeg er...

2003 er imidlertid året jeg skulle gjennomføre mange av de tingene jeg har hatt lyst til å gjøre. Jeg, i likhet med mange andre, har en tendens til å prate og prate om ting man drømmer om å gjøre..og aldri gjør.. Men min første plan er å gå Besseggen. Datoen er satt. Kanskje jeg skal få ut fingern og finne meg en tatovering også...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når man er gammel så viser man vel tross alt ikke visse deler av kroppen så veldig ofte uansett."

Det er det jeg også tenker. Så hvorfor ikke liksom. Ei venninne av meg fikk tatovert to definer helt nederst på ryggen. De ble tegnet bare for henne og var kjempestilige. Jeg ville ikke hatt akkurat dét, men for henne var det symbolsk -og det er stilig.

Men jeg kommer antakelig til å tenke til jeg dauer så omstendig som jeg er...

2003 er imidlertid året jeg skulle gjennomføre mange av de tingene jeg har hatt lyst til å gjøre. Jeg, i likhet med mange andre, har en tendens til å prate og prate om ting man drømmer om å gjøre..og aldri gjør.. Men min første plan er å gå Besseggen. Datoen er satt. Kanskje jeg skal få ut fingern og finne meg en tatovering også...*s*

Personlig kan jeg ikke fatte at noen har lyst til å gå besseggen eller andre fysisk krevende gjøremål, men det er meg. Jeg er lat.

Men du har rett. Vi snakker om ting vi skal gjøre og gjør det aldri, jeg også, og år 2003 er også et år hvor jeg vil ha et par ting gjort. Håper jeg får ut fingeren snart jeg også, for det kan til tider virke som om den sitter jævla langt inne...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Personlig kan jeg ikke fatte at noen har lyst til å gå besseggen eller andre fysisk krevende gjøremål, men det er meg. Jeg er lat.

Men du har rett. Vi snakker om ting vi skal gjøre og gjør det aldri, jeg også, og år 2003 er også et år hvor jeg vil ha et par ting gjort. Håper jeg får ut fingeren snart jeg også, for det kan til tider virke som om den sitter jævla langt inne...:)

"Håper jeg får ut fingeren snart jeg også, for det kan til tider virke som om den sitter jævla langt inne...:) "

På deg selv eller andre? ;-P

Ja, det er for teit å snakke om sine drømmer år etter år og ikke gjøre noe med dem. Vi lever bare én gang og det er på tide å krysse av på lista over ugjorte ting! Du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lys blondt, nesten skulderlangt hår, blå øyne, bredt smil og smilerynker her og der. Passe stor, 164 cm, men som regel rager jeg høyhælt over bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulderlangt blondt hår, med kobberfargete og mørk brune striper i. Mørk blå øyne.Mørke øyne bryn og øyevipper.Smilehull. Ikke lang; ca. 160. Veier vel ca. 57 kg. Og er ikke direkte veltrent akkurat!!!

Utatovert og upiercet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt, langt hår og brune øyne. 1, 65 lav og veier 72 kg. Passe rund, med korte bein og bollekinn. Men veldig søt, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er 46 år, 181 høy, slank, litt atletisk, lys (mindre hår nå enn for 20 år siden) lyse blå øyne, hard mage, godt trent, snill og grei selvsagt. Akkurat nå har jeg sorte lewis bukser og lyseblå skjorte:-)....og sort boxer......så lukter jeg sort Boss. Sånn...nå har jeg kanskje tatt med det meste:-)

Ikke lett å beskrive seg selv, lettere å få andre til å gjøre det, som ser litt mer objektivt på det. Det er jo noen få som har sett meg her inne, så de kan heller beskrive meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er 46 år, 181 høy, slank, litt atletisk, lys (mindre hår nå enn for 20 år siden) lyse blå øyne, hard mage, godt trent, snill og grei selvsagt. Akkurat nå har jeg sorte lewis bukser og lyseblå skjorte:-)....og sort boxer......så lukter jeg sort Boss. Sånn...nå har jeg kanskje tatt med det meste:-)

Ikke lett å beskrive seg selv, lettere å få andre til å gjøre det, som ser litt mer objektivt på det. Det er jo noen få som har sett meg her inne, så de kan heller beskrive meg.

Mailen min virker så du kan godt sende et bilde dit. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...