Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Du kan sikkert fiske opp noen gode råd mot hard mage på småbarnsforumet.

MOT hard mage??...det vil si at jeg skal lære dem å ikke få hard mage??..hæ?....det er ikke jeg flinkest til, men kan gjerne lære bort noen råd det gjelder å få hard mage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Nå har ikke jeg sendt Amiga noe bilde ennå. Det vil si at du vil ha ett nakenbilde med ereksjon du også??

Har ikke mailadressen din, men i og med at du ikke bor så veldig mange milene fra meg, så kan jeg overlevere det til deg personlig. Forresten du kan jo da ta bilde selv:-)))

Å dæven! Skal vi se...jeg må sjekke avtaleboken min først. Ånei, det var dumt, jeg er ikke ledig før 24 august 2004. Passer det for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven! Skal vi se...jeg må sjekke avtaleboken min først. Ånei, det var dumt, jeg er ikke ledig før 24 august 2004. Passer det for deg da?

Hæ??....dette handler om prioritering og vil du ikke prioritere dette unike bilde du kan få, så kan du bare sitte der. Du vet ikke hva du går glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carma sitt blondeundertøy?

Prøver du å si at du ikke er singel?

Ble sulten av beskrivelsen din. ;)

Sånn gjør han hele tiden...

*truseløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mørk brunette (med karamellfarget striper), har ett grønn/brunt og et grønn/blått øye...

167 cm høy, slank.

BHstr: 80B

Hadde en piercing før, men etter at "alle" fikk tok jeg min ut. Planlegger en tatovering, men vet ikke helt hva og hvor enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Altman. Eg innser det. Du er ein centimeter høgare, og MYKJE breiare! ;-P

Faen, jeg håpet du ikke skulle ta opp dette følsomme temaet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, du bare liker at jeg er truseløs du ;o)

Æsj.. var det så innlysande? Slepp eg kanskje gå med undertøyet ditt no når katta er ute av sekken? ...eller: "The pussy is out of the bag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj.. var det så innlysande? Slepp eg kanskje gå med undertøyet ditt no når katta er ute av sekken? ...eller: "The pussy is out of the bag".

Om du slutter nå, så går jo pussy'n opp i bag'en igjen...

Jeg mener - har jeg, så bruker jeg jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 cm, eller som du ville sagt det: En pikklengde.

hahahaha

Det er så sjelden jeg møter folk som er høyere enn meg at jeg reagerer når jeg møter noen. Jeg _liker_ ikke å stå ved siden av noen som er høyere enn meg. Jeg har tenkt på hvorfor, og kommet frem til at det rett og slett er uvant :)

Hvis vi møtes, må jeg bruke høyhælte sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du slutter nå, så går jo pussy'n opp i bag'en igjen...

Jeg mener - har jeg, så bruker jeg jo!

Ah, ok... skjønar teikninga. *tar på blondene igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha

Det er så sjelden jeg møter folk som er høyere enn meg at jeg reagerer når jeg møter noen. Jeg _liker_ ikke å stå ved siden av noen som er høyere enn meg. Jeg har tenkt på hvorfor, og kommet frem til at det rett og slett er uvant :)

Hvis vi møtes, må jeg bruke høyhælte sko :)

Da kan du tenke hvordan jeg har det, siden jeg falt i gryta som liten (ja, jeg har faktisk vært det..). Jeg er så vant til å se ned på mennesker.. ;-)

Men, jeg er glad for at jeg ikke ble 206 som de truet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...