Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nei, man blir ikke kvitt dem og man må derfor selvsagt være klar over hva man gjør og at man faktisk vil gjøre dette.

Men det at kroppen en gang blir gammel ser jeg ingen grunn til å tenke på. Når man er gammel så viser man vel tross alt ikke visse deler av kroppen så veldig ofte uansett.

Er man redd for at tatoveringen skal bli kjip som følge av at kroppen forandrer seg så vil kanskje dette også funke som en motivasjonsfaktor i forhold til å få kroppen til ikke å forandre seg, altså ved å holde seg i form.

Huden tar sien egne veier på tross av trening. Det kommer av arv, soling, røyking og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Vi er nok ikke lagd for hverandre:)

Jeg er tynn, tatovert og brun blir jeg jaggu også..

Sånn kan det gå, men det fins nok noen for deg også skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, etter hva jeg husker, var ikke helt med, så var den ganske grei. Men ikke akkurat det jeg kunne tenkt meg. Har lyst men tør ikke.

Det er vel ikke noe farlig vel.. Tenk ut noe kult og plasser på en kroppsdel du vil fremheve..

Du er rocka og hadde kledd en tattis..! Du som har hatt blått hår og alt mulig;o)

Men jeg anbefaler ikke død buffalo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden tar sien egne veier på tross av trening. Det kommer av arv, soling, røyking og kosthold.

Men hvordan tatoveringen, som selvsagt sitter noe diskret på kroppen, tar seg ut når man er 50 + er vel uansett ikke så nøye.

Har for øvrig ikke sett noen av disse gamle sjømennene med stugge tatoveringer. I hvert fall ikke som følge av at kroppen har blitt eldre.

Men det er klart: Man tar ikke en i panna eller andre steder hvor det ikke er mulig å skjule dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Sånn kan det gå, men det fins nok noen for deg også skal du se.

Plenty, faktisk..;) Har dog valgt en..Han er utatovert, men fryktelig søt alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe farlig vel.. Tenk ut noe kult og plasser på en kroppsdel du vil fremheve..

Du er rocka og hadde kledd en tattis..! Du som har hatt blått hår og alt mulig;o)

Men jeg anbefaler ikke død buffalo..

Jeg har ikke blått hår lenger ;o). Men jeg hadde likt en tatovering. Men er jeg ikke litt for gammel. Er så redd for å se ut som jeg desperat prøver å være ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan tatoveringen, som selvsagt sitter noe diskret på kroppen, tar seg ut når man er 50 + er vel uansett ikke så nøye.

Har for øvrig ikke sett noen av disse gamle sjømennene med stugge tatoveringer. I hvert fall ikke som følge av at kroppen har blitt eldre.

Men det er klart: Man tar ikke en i panna eller andre steder hvor det ikke er mulig å skjule dem.

Der kan du se. jeg er for gammel. Nermer meg 50 med stormskritt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på komplimenter! Vis meg din så kanskje du får et kompliment du også :)

Jeg skal det en gang, lover.

Spørs om du blir imponert.

Lurer på hvor langt unna jeg må stå for å få med hele på webcam?

Trolig trenger du kikkert.

Lån tigertrollet sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Plenty, faktisk..;) Har dog valgt en..Han er utatovert, men fryktelig søt alikevel..

Du får se å få kludra på'n så han ikke blir så attraktiv for andre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan du se. jeg er for gammel. Nermer meg 50 med stormskritt,

Dette varierer vel uansett ganske kraftig fra person til person.

Jeg har da sett kvinnfolk på over 50 på treninga som ser sprekere ut enn de fleste 20 åringer, og man er vel ikke eldre enn man føler seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal det en gang, lover.

Spørs om du blir imponert.

Lurer på hvor langt unna jeg må stå for å få med hele på webcam?

Trolig trenger du kikkert.

Lån tigertrollet sin.

Hehe, jeg tviler på at jeg kommer til å trenge noen kikkert, men dersom det blir behov for det så skal jeg spørre tiger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har ikke blått hår lenger ;o). Men jeg hadde likt en tatovering. Men er jeg ikke litt for gammel. Er så redd for å se ut som jeg desperat prøver å være ung.

Tull! Er man ikke så ung som man føler seg da?

Mor mi tok hull i nesen for ett par år tilbake, hun er over 50..

Det hadde sikkert blitt stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varierer vel uansett ganske kraftig fra person til person.

Jeg har da sett kvinnfolk på over 50 på treninga som ser sprekere ut enn de fleste 20 åringer, og man er vel ikke eldre enn man føler seg :)

Jeg føler meg overhodet ikke gammel. Synes ikke jeg har forandret meg siden jeg var 35 år. Dog har jeg mer erfaring.

Men jeg kommer aldri til å sitte hjemme og hekle, det er ikke helt min stil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg overhodet ikke gammel. Synes ikke jeg har forandret meg siden jeg var 35 år. Dog har jeg mer erfaring.

Men jeg kommer aldri til å sitte hjemme og hekle, det er ikke helt min stil :o)

Da er det bedre å sitte på en brun pub å kose seg med noen halvlitere! Enig med deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du får se å få kludra på'n så han ikke blir så attraktiv for andre da.

Få han til å tatovere navnet mitt tversover brystkassa eller noe?

Han er så søt og grei så,løper ingen steder.. og hvis noen prøver å stikke av med`n så får de med meg å bestille.. og det er skikkelig skummelt :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull! Er man ikke så ung som man føler seg da?

Mor mi tok hull i nesen for ett par år tilbake, hun er over 50..

Det hadde sikkert blitt stilig!

Jeg tok hull i nesa da jeg 44 og trives med det. Jeg var over 40 da jeg fikk minstemann. Nei, jeg føler meg ikke gammel og har vel egentlig ikke en gammel stil. Men likevel vet jeg det og det er ikke noe særlig. Jeg får stå på de årene som er igjen til jeg blir 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bedre å sitte på en brun pub å kose seg med noen halvlitere! Enig med deg der :)

Jeg kommer ikke til å forandre meg. Jeans og kort topper er min stil. Gudskjelov at jeg ikke stiller med valker her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å forandre meg. Jeans og kort topper er min stil. Gudskjelov at jeg ikke stiller med valker her og der.

Kort topp blir liksom ikke det samme med svære valker, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Få han til å tatovere navnet mitt tversover brystkassa eller noe?

Han er så søt og grei så,løper ingen steder.. og hvis noen prøver å stikke av med`n så får de med meg å bestille.. og det er skikkelig skummelt :-o

Huttetu ! Best å kunngjøre en advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...