Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Det mest iøynefallende er hårlengden og skulderbredden. Kraftkar. Dernest, når du kommer litt nærmere, et sånt go'glimt i øyet. Litt høyere enn gjennomsnittet, 183. Ja... Brunt hår. Paul Newmanblå øyne. Det sies at jeg er ganske kjekk:-)

Mitt er 36cm -hvor langt er ditt? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Huff... Infeksjonsfaren må jo bare være enorm...

Jaja, dere landsbyfolka er jo ikke helt stabile.

Nei, jeg flyttet så fort jeg fikk selvbestemmelsesrett..

Tror faktisk det er litt mer ukultur, fjortisfyll o.l på sånne steder enn i de større byene.

Hønefoss står kanskje i særstilling, det har jeg også hørt fra annet hold. Hønefoss, Hadeland og Hokksund og strekningene i mellom skal være Norges mest rånske distrikter

Jeg tror på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvor har du piercing?

Vet du om det er vondt å ta under leppa, ovenfor haka?

Lurer på å skaffe meg en skummel spiss der, etter at jeg er i fast jobb.

Jeg har hatt en sånn..

Den er ikke så vond å ta, men det kreves litt tilvenning for å bli komfortabel med flaskedrikking og kyssing, men det er kanskje bare når en har i ring..Aldri hatt dobb eller spiss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg flyttet så fort jeg fikk selvbestemmelsesrett..

Tror faktisk det er litt mer ukultur, fjortisfyll o.l på sånne steder enn i de større byene.

Hønefoss står kanskje i særstilling, det har jeg også hørt fra annet hold. Hønefoss, Hadeland og Hokksund og strekningene i mellom skal være Norges mest rånske distrikter

Jeg tror på det..

En kompis hadde en dame fra Hønefoss en stund, så ja, du har nok rett. De er harry og ikke helt vel bevarte!

Storbyen, eventuelt nær storbyen, er tingen. Her har man alt. Vann, fjell, flott natur, sjø, innsjøer, fiskemuligheter, storbylivmuligheter. Alt på et sted og det tar meg mindre enn en 10 minutter å komme meg til alt fra flott natur, sjø, fiske og storby. Dvs, jeg skal gæsse på rimelig bra for å nå Oslo på 10 minutter, men si 15, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg flyttet så fort jeg fikk selvbestemmelsesrett..

Tror faktisk det er litt mer ukultur, fjortisfyll o.l på sånne steder enn i de større byene.

Hønefoss står kanskje i særstilling, det har jeg også hørt fra annet hold. Hønefoss, Hadeland og Hokksund og strekningene i mellom skal være Norges mest rånske distrikter

Jeg tror på det..

En kompis hadde en dame fra Hønefoss en stund, så ja, du har nok rett. De er harry og ikke helt vel bevarte!

Storbyen, eventuelt nær storbyen, er tingen. Her har man alt. Vann, fjell, flott natur, sjø, innsjøer, fiskemuligheter, storbylivmuligheter. Alt på et sted og det tar meg mindre enn en 10 minutter å komme meg til alt fra flott natur, sjø, fiske og storby. Dvs, jeg skal gæsse på rimelig bra for å nå Oslo på 10 minutter, men si 15, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det er derfor jeg hater å gå i sykkelbukse. Hehe, har faktisk brukt det noen ganger på spinning, men det er noen år siden nå. Skal vel begynne etter hvert, men da har jeg nok treningsbukse over sykkelbuksa!

Ja, det er vel et og annet nyskjerrig kvinnfolk som har villet se, men jeg sier det som det er! Ingen ser uten å smake. Det er bare å glemme.

Jeg er grei sånn! :)

Hvorfor liker du ikke å gå i sykkelbukse? Det er jo nettopp et blikkfang for jenter (tror jeg er gjennomsnittlig der)! Mannfolk ass. Dere er så forfengelige;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en sånn..

Den er ikke så vond å ta, men det kreves litt tilvenning for å bli komfortabel med flaskedrikking og kyssing, men det er kanskje bare når en har i ring..Aldri hatt dobb eller spiss..

Åssen blir det med arr om du finner ut at du skal ta den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

En kompis hadde en dame fra Hønefoss en stund, så ja, du har nok rett. De er harry og ikke helt vel bevarte!

Storbyen, eventuelt nær storbyen, er tingen. Her har man alt. Vann, fjell, flott natur, sjø, innsjøer, fiskemuligheter, storbylivmuligheter. Alt på et sted og det tar meg mindre enn en 10 minutter å komme meg til alt fra flott natur, sjø, fiske og storby. Dvs, jeg skal gæsse på rimelig bra for å nå Oslo på 10 minutter, men si 15, da!

Nemlig!

Men 15 min til Asker er fortsatt råfort.. Du regna ikke inn mye rushtrafikk nå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker du ikke å gå i sykkelbukse? Det er jo nettopp et blikkfang for jenter (tror jeg er gjennomsnittlig der)! Mannfolk ass. Dere er så forfengelige;-)

Jeg føler meg ikke konfortabel i den slags. Vet ikke hvorfor, men jeg liker meg heller ikke i shorts. Går ikke i det med mindre jeg er på stranda.

Men en eks lurte meg en gang til å kjøpe en sånn bitteliten badebukse som overhodet ikke overlater noe til fantasien, og den går jeg faktisk til tider i på stranda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Åssen blir det med arr om du finner ut at du skal ta den ut?

Bittelite hull, mitt har ikke grodd, så jeg kan sette noe inn igjen om jeg vil..

Det synes ikke om du ikke granskes..desuten blir det jo under leppa på en måte, så du må sette opp grimase for å se noe i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig!

Men 15 min til Asker er fortsatt råfort.. Du regna ikke inn mye rushtrafikk nå..:)

15 blir kanskje å overdrive. Jeg mener at jeg klarte meg fra Røa, ned til Smestad, ut på Ringveien og videre ut på E18 og til Asker på 18 minutter en gang.

Men da gikk det ganske radig husker jeg.

Men dette blir vel også litt lenger enn fra meg til f.eks. sentrum vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hva jeg kaller et hyggelig kompliment ;)

Jeg er god på komplimenter! Vis meg din så kanskje du får et kompliment du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hvisker*

Hva er Spidoen? tenkte på Speedoen som jo er svømmebukse/badedrakt. kanskje du heller skal pakke den frem?

;-)

det var den jeg hadde i tankene... *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg føler meg ikke konfortabel i den slags. Vet ikke hvorfor, men jeg liker meg heller ikke i shorts. Går ikke i det med mindre jeg er på stranda.

Men en eks lurte meg en gang til å kjøpe en sånn bitteliten badebukse som overhodet ikke overlater noe til fantasien, og den går jeg faktisk til tider i på stranda :)

Ja, hvorfor skjule kroppen din? Du trener jo også! Badebukser kan være sexy de:-) Vi ligger selvsagt på stranda og beundrer det motsatte kjønn vi også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*humre litt*

Hyggelig at du stikker innom her sånn innimellom. Du begynner å få høyt fravær bare så det er sagt. På sexforumet ligger du ann til nedsatt oppførselskarakter. Skjerp deg.

:-)

ja jeg har vært fraværende og gremmes en tanke, derfor følte jeg at jeg måtte legge inn et lite innlegg på seksualforumet i sted...

men jeg kommer sterkere tilbake, belive you me :-)

men nå er et kvelden, ellers blir jeg vel lite medgjørlig i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor skjule kroppen din? Du trener jo også! Badebukser kan være sexy de:-) Vi ligger selvsagt på stranda og beundrer det motsatte kjønn vi også:-)

Men det er ikke fordi jeg er redd for å vise kroppen min, selv om jeg ikke føler at det er all verden å vise for tiden, men mer det faktum at jeg er livredd for å få ereksjon i et sånt plagg.

Det kunne blitt fatalt for buksa. Tror ikke den tåler for mange ereksjoner før det går høl på'n! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

det var den jeg hadde i tankene... *flau*

Jammen hvorfor skulle du pakke den vekk??! Det var det jeg ikke skjønnte...Sesongen er jo nå fremover.. *tenkepause*

Aha...du synes ikke du kan gå i den. Mannfolk ass. Gå noen faste raske turer med junior i uka, så retter nok det på seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hvorfor skulle du pakke den vekk??! Det var det jeg ikke skjønnte...Sesongen er jo nå fremover.. *tenkepause*

Aha...du synes ikke du kan gå i den. Mannfolk ass. Gå noen faste raske turer med junior i uka, så retter nok det på seg! :-)

hmm, det var det jeg trodde, men nå begynner junior å lukte på fast føde, og da er det far som må spise opp når han er mett...ufint :-)

men pokker heller, kanskje jeg sku rammen den inn, speedoen altså, hehe

*gapskratte*

nei, nattinitti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Men det er ikke fordi jeg er redd for å vise kroppen min, selv om jeg ikke føler at det er all verden å vise for tiden, men mer det faktum at jeg er livredd for å få ereksjon i et sånt plagg.

Det kunne blitt fatalt for buksa. Tror ikke den tåler for mange ereksjoner før det går høl på'n! :)

*gapskratter*

Det er ikke mulig?! Redd for å få ereksjon du liksom..*s*

Takk! Nå fikk du meg til å le hjertelig! Det trengtes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...