Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Er 32 år, 170 cm høy, 60 kg, og har lyst halvlangt hår fullstendig uten fall eller krøller. Lange fingrer men brede føtter (str 40).

Bruker som regel linser, men har akkurat investert i noen stilige smale briller som jeg bruker i dag (fordi lille snuppa var så urolig i natt og det fristet lite med linser i trøtte øyne i dag morges). Bruker mascara, parfyme og lebestift, ellers er det smått med make-up!

Se det! Det var visst meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 193 cm, snauskalle (barberer to ganger i uka), kraftig bygget, markert ansikt, Opprinnelig mørkeblondt hår.... om jeg noengang får grå hår, vil jeg ikke merke det engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er 46 år, 181 høy, slank, litt atletisk, lys (mindre hår nå enn for 20 år siden) lyse blå øyne, hard mage, godt trent, snill og grei selvsagt. Akkurat nå har jeg sorte lewis bukser og lyseblå skjorte:-)....og sort boxer......så lukter jeg sort Boss. Sånn...nå har jeg kanskje tatt med det meste:-)

Ikke lett å beskrive seg selv, lettere å få andre til å gjøre det, som ser litt mer objektivt på det. Det er jo noen få som har sett meg her inne, så de kan heller beskrive meg.

Du kan sikkert fiske opp noen gode råd mot hard mage på småbarnsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://home.no.net/liogar/lhobby.htm

Tror ikke så mange vet hvem jeg er men noen gjør det da jeg gikk under nicket Lisa.

mrxx husker nok meg:O)

Yepp, jeg husker deg godt, men det er første gangen jeg ser bilde av deg. Det bilde jeg hadde av deg i hode mitt stemte veldig godt med det jeg så nå:-) Du har kanskje vært god til å beskrive deg selv da.

Håper du har det bra:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 193 cm, snauskalle (barberer to ganger i uka), kraftig bygget, markert ansikt, Opprinnelig mørkeblondt hår.... om jeg noengang får grå hår, vil jeg ikke merke det engang :)

Er du så høy? Det er _fint_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ut som nett-reklame? Pøh, tror jeg ikkeno på. Forresten har jeg sett bilde av deg en gang, et sted, kjempesøt :)

Det er nok en enorm pågang ;-), det er sikkert derfor siden ikke vises. Nei, jeg veit ikke jeg ass. Adr. er riktig og greier den.

Her er den ordentelige hjemmesida mi da, men den har vel alle dolere sett hundreogørten ganger snart...dessuten trenger den en oppdatering:

http://home.no.net/janebj/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke opp siden din, men jeg har sett bilde av deg før og du er ei pen og flott jente:-)

Åh, takk, mr. *smigret*

Men atte, jeg har jo ikke sett bilde av deg da? Kan jeg få se det samme bildet som Amiga har fått? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk, mr. *smigret*

Men atte, jeg har jo ikke sett bilde av deg da? Kan jeg få se det samme bildet som Amiga har fått? ;-)

Nå har ikke jeg sendt Amiga noe bilde ennå. Det vil si at du vil ha ett nakenbilde med ereksjon du også??

Har ikke mailadressen din, men i og med at du ikke bor så veldig mange milene fra meg, så kan jeg overlevere det til deg personlig. Forresten du kan jo da ta bilde selv:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...