Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Da kan du tenke hvordan jeg har det, siden jeg falt i gryta som liten (ja, jeg har faktisk vært det..). Jeg er så vant til å se ned på mennesker.. ;-)

Men, jeg er glad for at jeg ikke ble 206 som de truet med.

De snakket faktisk om at jeg skulle bli over 2 meter. Jeg var tidlig ferdig med å vokse. Tror faktisk bare jeg har strukket meg 1 cm etter 15-års-alderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOT hard mage??...det vil si at jeg skal lære dem å ikke få hard mage??..hæ?....det er ikke jeg flinkest til, men kan gjerne lære bort noen råd det gjelder å få hard mage:-)

Ja, du kan jo lære dem noen triks. Bedre med hard mage enn ingen mage, og bedre med løs mage enn løse tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakket faktisk om at jeg skulle bli over 2 meter. Jeg var tidlig ferdig med å vokse. Tror faktisk bare jeg har strukket meg 1 cm etter 15-års-alderen

Jeg har heller ikke vokst ( i høyden) siden jeg var 14, men så fikk jeg en haug testosteronsprøyter, også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vokst ( i høyden) siden jeg var 14, men så fikk jeg en haug testosteronsprøyter, også da...

Jeg er både flere kvadratmeter og kubikk enn det jeg var da, men altså ikke meter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva med km/t?

Når det gjelder km/t, er det sørgelige greier. Jeg vil ikke snakke om det. Men jeg har blitt bedre på decibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo lære dem noen triks. Bedre med hard mage enn ingen mage, og bedre med løs mage enn løse tenner.

Joda, hard mage kan være så mangt:-) Jeg synes det er bedre med hard mage enn løs mage. Mange fordeler med å ikke ha tenner også, særlig for jentene:-).....eller fordelen kommer jo oss menn til gode da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 193 cm, snauskalle (barberer to ganger i uka), kraftig bygget, markert ansikt, Opprinnelig mørkeblondt hår.... om jeg noengang får grå hår, vil jeg ikke merke det engang :)

Skryt, skryt, skryt....

Nå er det på tide at sannheten kommer for en dag!Sist jeg så deg var du ikke en millimeter over 1.75, og dessuten hadde du rødt hår og høye viker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder km/t, er det sørgelige greier. Jeg vil ikke snakke om det. Men jeg har blitt bedre på decibel.

Decibelen aukar ofte motsatt proposjonalt med talet naboar vegg i vegg...

Før hadde vi 4, no har vi 2, og decibelen har auka med 100%. Eg kan berre forestille meg bråket når ein bur i einebolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt, skryt, skryt....

Nå er det på tide at sannheten kommer for en dag!Sist jeg så deg var du ikke en millimeter over 1.75, og dessuten hadde du rødt hår og høye viker.

Hmm, tonie, tonie, tonie. Hvem er du? Var det ikke deg jeg feia over forrige helg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decibelen aukar ofte motsatt proposjonalt med talet naboar vegg i vegg...

Før hadde vi 4, no har vi 2, og decibelen har auka med 100%. Eg kan berre forestille meg bråket når ein bur i einebolig!

Ja, det er et helvete, kan jeg bekfrefte nå som jeg endelig har fått enebolig :)

En gang bodde jeg på hybelhus i Bergen. Man kunne faktisk høre at folka inne på naborommene åpna en Twist (seriøst). Tenk deg å gå på dass i et slikt hus - man har jo et helvete hvis man skjemmes over fjerting :). Det hendte at folk dro en høyttaler ut i gangen, slik at vi ikke skulle høre at de satt på dass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både flere kvadratmeter og kubikk enn det jeg var da, men altså ikke meter :)

Det er betryggende at det man ikke har i høyden, kan man ta igjen i bredden eller i volum. Eller, så kan bare rett og slett være SVÆR!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg er høy i vertikal betydning av ordet.

Blondt hår og blå øyne.

Lang nese og store lepper både her og der.

Store pupper og svær rompe.

Muskuløse armer med grevinnesleng.

Herlige myke cellulitter på låra og velpleide kjempeføtter.

Bill mrk:

Søker likesinnet bamse for herlig kos.

Albefalt skjønnhetspleie: skyting med hagle, legges i dypt hull i bakken, graves over, dytt opp løvetann og studer gressrøtter i ca 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er betryggende at det man ikke har i høyden, kan man ta igjen i bredden eller i volum. Eller, så kan bare rett og slett være SVÆR!!! :-)

Apropos svær. Her for et halvt år siden, stoppet bilen utenfor barneskolen. Den er ikke større enn at man klarer å skyve den alene på flatmark. 50 meter lengre bort stod det en guttegjeng på.... tja, på rundt 10 år (?). De så jo meg, og så hørte jeg: "Fyyyyyyyyyyy søøøøøøøøøør'n! Sjekk han der'a. Han skyver en hel bil heeeeelt alene!!!!! ÅH, han er schvær'a!!""

Det gjorde godt med slik grenseløs beundring. At de ikke skjønte at det bare var en liten fjert av en bil, lar jeg ikke komme i veien for min selvtilfredshet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er betryggende at det man ikke har i høyden, kan man ta igjen i bredden eller i volum. Eller, så kan bare rett og slett være SVÆR!!! :-)

Men altså, du aspirerer til en stilling i offentlig sektor? Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos svær. Her for et halvt år siden, stoppet bilen utenfor barneskolen. Den er ikke større enn at man klarer å skyve den alene på flatmark. 50 meter lengre bort stod det en guttegjeng på.... tja, på rundt 10 år (?). De så jo meg, og så hørte jeg: "Fyyyyyyyyyyy søøøøøøøøøør'n! Sjekk han der'a. Han skyver en hel bil heeeeelt alene!!!!! ÅH, han er schvær'a!!""

Det gjorde godt med slik grenseløs beundring. At de ikke skjønte at det bare var en liten fjert av en bil, lar jeg ikke komme i veien for min selvtilfredshet :)

Nei, slike seiersøyeblikk i livet må en spare til barnebarna!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tonie, tonie, tonie. Hvem er du? Var det ikke deg jeg feia over forrige helg?

:)

1.57, blond, D-cup og vossadialekt. Ringer det en klokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, du aspirerer til en stilling i offentlig sektor? Hva skjer?

Ikke noe annet enn at jeg er blitt et frivillig offer for nedbemanningen i finanssektoren, og trenger annet inntektsgivende arbeid i veldig nær fremtid. Da ville jo det å telle prikker være meningsfylt, tenkte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...