Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 269
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • laguna1365380434

    37

  • tigertrollet

    25

  • Altman

    24

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Den du har på ryggen, er det nede på korsryggen og er den forholdsvis liten? Isåfall kan du jo sikkert gå for et mønster der nede, da forholdsvis stort, sånn som begynner lite nede på rumpe og utvider seg oppover.

Du vet sikkert hva jeg mener, og de er veldig sexy på jenter!

Ikke sexy nei, tatoveringer er for gamle sjøfolk og bryggesjauere. Jo større, jo verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sexy nei, tatoveringer er for gamle sjøfolk og bryggesjauere. Jo større, jo verre.

Helt uenig.

En del tatoveringer er sexy på kvinnfolk. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Den du har på ryggen, er det nede på korsryggen og er den forholdsvis liten? Isåfall kan du jo sikkert gå for et mønster der nede, da forholdsvis stort, sånn som begynner lite nede på rumpe og utvider seg oppover.

Du vet sikkert hva jeg mener, og de er veldig sexy på jenter!

Det er nøyaktig noe i den gata jeg har tenkt på..:o) Men denne gangen skal jeg være super forsiktig, lage skisser på forhånd osv..

Ikke dyr som bare blir større og større..Alle likheter med dyrehode må vekk!

Jeg måtte jo le litt når jeg så det i speilet da..Sto og studerte og var så fornøyd med at buffaloen var borte..For å oppdage at den var blitt til enslags mellomting av elg og batman..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ikke sexy nei, tatoveringer er for gamle sjøfolk og bryggesjauere. Jo større, jo verre.

Hmpf..Jeg er dritsexy skal jeg si deg..

Og ligner ikke engang litt på Karlson..

Bryggesjaurere du..Pøh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Helt uenig.

En del tatoveringer er sexy på kvinnfolk. Mener nå jeg.

De har en tendens til å bli forvridde, utflytende og snåle etter en stund, sikkert fordi kroppen forandrer seg. Det er ikke så lett å bli kvitt dem igjen heller, når de er store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nøyaktig noe i den gata jeg har tenkt på..:o) Men denne gangen skal jeg være super forsiktig, lage skisser på forhånd osv..

Ikke dyr som bare blir større og større..Alle likheter med dyrehode må vekk!

Jeg måtte jo le litt når jeg så det i speilet da..Sto og studerte og var så fornøyd med at buffaloen var borte..For å oppdage at den var blitt til enslags mellomting av elg og batman..

Nei, dyr må du ikke ha. Du må ha noe greier som kveiler seg oppover på en riktig måte. Noe tribal greier.

Men jeg ville ikke tegnet skissa selv. Gå heller til en dreven tatovør som tegner den for deg, etter hvordan din kropp er og hva som vil passe deg.

Han amerikanern på Oslo Piercingstudio kan anbefales. Var med en jente og tok en sånn tatovering der en gang, og han tegnet en for henne etter hva han selv syntes så bra ut, og den ble meget bra og kledde henne perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nøyaktig noe i den gata jeg har tenkt på..:o) Men denne gangen skal jeg være super forsiktig, lage skisser på forhånd osv..

Ikke dyr som bare blir større og større..Alle likheter med dyrehode må vekk!

Jeg måtte jo le litt når jeg så det i speilet da..Sto og studerte og var så fornøyd med at buffaloen var borte..For å oppdage at den var blitt til enslags mellomting av elg og batman..

*LOL*

Jeg kan ikke si jeg var så begeistret for exsvigersønnens på ryggen. Men han er jo bonde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hmpf..Jeg er dritsexy skal jeg si deg..

Og ligner ikke engang litt på Karlson..

Bryggesjaurere du..Pøh..

Spørs på øyet som ser. Jeg er vanskelig å omprogrammere. Blek ren hud er sexy, behøver ikke sole deg for min skyld. Ikke slanke deg heller. Tatoveringer blir å kludre til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, dyr må du ikke ha. Du må ha noe greier som kveiler seg oppover på en riktig måte. Noe tribal greier.

Men jeg ville ikke tegnet skissa selv. Gå heller til en dreven tatovør som tegner den for deg, etter hvordan din kropp er og hva som vil passe deg.

Han amerikanern på Oslo Piercingstudio kan anbefales. Var med en jente og tok en sånn tatovering der en gang, og han tegnet en for henne etter hva han selv syntes så bra ut, og den ble meget bra og kledde henne perfekt!

kjempe godt tips, takker! Da skal jeg gå dit!

Du husker ikke hva han fyren het, så jeg har noen å spørre etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Jeg kan ikke si jeg var så begeistret for exsvigersønnens på ryggen. Men han er jo bonde da.

den var til laguna som har sett tatoveringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en tendens til å bli forvridde, utflytende og snåle etter en stund, sikkert fordi kroppen forandrer seg. Det er ikke så lett å bli kvitt dem igjen heller, når de er store.

Nei, man blir ikke kvitt dem og man må derfor selvsagt være klar over hva man gjør og at man faktisk vil gjøre dette.

Men det at kroppen en gang blir gammel ser jeg ingen grunn til å tenke på. Når man er gammel så viser man vel tross alt ikke visse deler av kroppen så veldig ofte uansett.

Er man redd for at tatoveringen skal bli kjip som følge av at kroppen forandrer seg så vil kanskje dette også funke som en motivasjonsfaktor i forhold til å få kroppen til ikke å forandre seg, altså ved å holde seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

*LOL*

Jeg kan ikke si jeg var så begeistret for exsvigersønnens på ryggen. Men han er jo bonde da.

:o) Jeg skal i hvertfall forandre min SVÆRT snarlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

den var til laguna som har sett tatoveringa

Synes ikke den var SÅ stygg jeg.., min er da verre synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe godt tips, takker! Da skal jeg gå dit!

Du husker ikke hva han fyren het, så jeg har noen å spørre etter?

Det er lenge siden jeg har vært der, men så vidt jeg vet - dersom ikke noe har skjedd - så er han den eneste tatovøren der.

Stikk innom, la han se på deg, og hør om han har noen gode råd og om han kan tegne en skisse for deg. Det gjør han garantert, og så kan du tenke over det, eventuelt kline til med en gang.

Tror de er forholdsvis billige der også. Jeg tror eksen min betalte rundt 2000 for sin, hvis det ikke var enda billigere, og den var stor!

Jeg betalte til sammenligning rundt 2500 for min, men om det kom av at jeg er gutt eller av at den er ganske taggete og tar en god stund å gjøre ferdig, er noe uvisst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Spørs på øyet som ser. Jeg er vanskelig å omprogrammere. Blek ren hud er sexy, behøver ikke sole deg for min skyld. Ikke slanke deg heller. Tatoveringer blir å kludre til.

Vi er nok ikke lagd for hverandre:)

Jeg er tynn, tatovert og brun blir jeg jaggu også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er lenge siden jeg har vært der, men så vidt jeg vet - dersom ikke noe har skjedd - så er han den eneste tatovøren der.

Stikk innom, la han se på deg, og hør om han har noen gode råd og om han kan tegne en skisse for deg. Det gjør han garantert, og så kan du tenke over det, eventuelt kline til med en gang.

Tror de er forholdsvis billige der også. Jeg tror eksen min betalte rundt 2000 for sin, hvis det ikke var enda billigere, og den var stor!

Jeg betalte til sammenligning rundt 2500 for min, men om det kom av at jeg er gutt eller av at den er ganske taggete og tar en god stund å gjøre ferdig, er noe uvisst :)

2000, det var slett ikke verst! Takker&bukker, kjempetips som jeg skal benytte meg ved første og beste anledning finansene tilater:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var SÅ stygg jeg.., min er da verre synes jeg..

Nei, etter hva jeg husker, var ikke helt med, så var den ganske grei. Men ikke akkurat det jeg kunne tenkt meg. Har lyst men tør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000, det var slett ikke verst! Takker&bukker, kjempetips som jeg skal benytte meg ved første og beste anledning finansene tilater:o)

Men du får høre med han. Det er jo ikke akkurat sikkert at det koster det samme for deg, da det virket som om dette gikk på skjønn, i tillegg til at det sikkert er litt mer arbeid dersom du har en han må ta hensyn til.

Men uansett: De på korsryggen til damene er ofte veldig sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...