Gå til innhold

Anbefalte innlegg

CCAA har stengt kontorene sine. Der er ingen virksomhet. De viser et ansvar AF ikke er villig til å vise.

Men har de stengt kontorene pga SARS eller pga ferie. Jeg mener jeg har hørt at kontorene er stengt pga ferie, nemlig.

"CCAA er gået på 1. maj ferie fra fredag 25. april, og AC mangler stadig at få svar på spørgsmålet om, hvor vidt det er muligt at stille sager i bero. AC baserer især sine oplysninger på WHO, Statens Serum Institut samt vores kontaktperson i Kina.

Videre på den danske adopsjonssentrums hjemmeside http://www.a-c.dk/index.html går det fram at man risikerer å miste tildelingen ev. barnet om man ikke henter det. Da synes i grunnen ikke jeg at det er rart at AF venter i det lengste med å avlyse hentereiser....

Jeg håper dette ordner seg til det beste på et eller annet vis!

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

Det er forskjell på starten av April og nå:)

Håper alt ordner seg for alle

Dette står videre:

CCAA er gået på 1. maj ferie fra fredag 25. april, og AC mangler stadig at få svar på spørgsmålet om, hvor vidt det er muligt at stille sager i bero. AC baserer især sine oplysninger på WHO, Statens Serum Institut samt vores kontaktperson i Kina.

Det er altså ikke på grunn av SARS at kontoret er stengt....

Men ellers er jeg veldig enig i at vi må håpe det ordner seg!!

Beste hilsen fra

Gjest anonym akkurat nå.

Men har de stengt kontorene pga SARS eller pga ferie. Jeg mener jeg har hørt at kontorene er stengt pga ferie, nemlig.

"CCAA er gået på 1. maj ferie fra fredag 25. april, og AC mangler stadig at få svar på spørgsmålet om, hvor vidt det er muligt at stille sager i bero. AC baserer især sine oplysninger på WHO, Statens Serum Institut samt vores kontaktperson i Kina.

Videre på den danske adopsjonssentrums hjemmeside http://www.a-c.dk/index.html går det fram at man risikerer å miste tildelingen ev. barnet om man ikke henter det. Da synes i grunnen ikke jeg at det er rart at AF venter i det lengste med å avlyse hentereiser....

Jeg håper dette ordner seg til det beste på et eller annet vis!

Beste hilsen fra

http://www.verdensbarn.no/nyheter.php?id=81

Gjest ikke langtidsferierende

Det kan bli en interessant opplevelse for hele familien -spennende og høyst uvanlig: Kineserne bygger interneringsleir med 1000 sengeplasser utenfor Beijing; i god avstand fra byen.

Alle som reiser ut eller inn av Beijing blir sjekket mht. feber, Alle biler, tog og kjøretøyer desinfiseres på vei ut av byen. Folk som har feber interneres i 12 døgn.

Da det er vanlig med både "uskyldige" luftveisinfeksjoner, mageinfeksjoner og feber hos

de små som blir hentet - og også mange av de reisende - kan det jo bli hyggelig samvær på interneringsleiren!

På et slik sted vil smitte florere - så en kan bare glede seg til forlengede opphold! Det sto ingenting om pris i dagens avis - men det er sikkert rimelig, om ikke gratis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...