Jake1365380469 Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg skrev inn til NHD og forumet i forrige uke, ang. at jeg fikk citalopram istedet for cipramil (som jeg har pleid å bruke) Dette skulle være det samme. Jeg fikk i perioden etter med.byttet MYE uro, angst, depresjon osv.Dette gikk heller ikke over etter flere uker på det såkalte identiske preparatet. Jeg byttet i forrige uke tilbake til cipramil. Resultatet: MYE bedre. Slik jeg "skal" være. Mitt råd: Styr unna "synonympreparater"!!!!! 0 Siter
Gjest tod Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Hvis du leser pakningsvedlegget til Cipramil, vil du se at virkestoffet til Cipramil er citalopram. Så selv om du nå har skifta tilbake til Cipramil, er det fortsatt citalopram du spiser. Cipramil er bare et merkevarenavn. Jeg brukte selv citalopram tidligere og merka ingen forskjell fra vanlig Cipramil. 0 Siter
Jake1365380469 Skrevet 28. april 2003 Forfatter Skrevet 28. april 2003 Hvis du leser pakningsvedlegget til Cipramil, vil du se at virkestoffet til Cipramil er citalopram. Så selv om du nå har skifta tilbake til Cipramil, er det fortsatt citalopram du spiser. Cipramil er bare et merkevarenavn. Jeg brukte selv citalopram tidligere og merka ingen forskjell fra vanlig Cipramil. Joda, greit nok det, men produsenten er forskjellig. Og i mitt tilfelle fungerte ikke de to preparatene likt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.